• Előnyök
  • Kérdésed van?

Kedvezményes havidíj és még több előny
UPC otthoni szolgáltatás mellé

Kedvezmény már az első előfizetéstől

Havidíj kedvezmény minden Go Max/Net/Talk és új RED tarifához (határozott időre)

Extra adat, extra biztonság

Díjmentes havi extra 2GB és WiFi pótló opció belföldön és az EU-ban

Korlátlan tévézés mobilon is

A Horizon Go app nem fogyasztja az adatod RED Live/Live+ tarifával, míg rendelkezel minimális adattal

Korlátlan Vodafone-UPC beszélgetés

Korlátlan hívás normál díjas Vodafone mobil és UPC vezetékes telefon között

Töltsd ki kérdőívünket, hogy értesíthessünk a kedvezményes ajánlatokról

Vodafone meglepetések a kérdőív kitöltéséért

svg.support.message

+100 perc
30 napra

 
 
svg.support.message

+3 GB adatforgalom
30 napra

A fenti meglepetések Vodafone előfizetők, UPC előfizetők vagy Vodafone–UPC közös ügyfelek részére visszavonásig elérhetőek Vodafone lakossági havidíjas hangalapú tarifákhoz, valamint csak UPC előfizetők vagy a fentiek szerint nem jogosult tarifacsomaggal rendelkező Vodafone–UPC közös ügyfelek számára.
További részletek a Vodafone ÁSZF 5. sz. mellékletének 3. pontjában.

A UPC Magyarország Általános Szerződési Feltételei

Kedvezményes havidíj már az első előfizetéstől meglévő UPC otthoni szolgáltatás mellé

1 éves hűséggel (12 hónapos határozott időre), azonos ügyfélszámon, készülék nélkül, e-Pack-kel

svg.support.message

Otthoni
szolgáltatás mellé

Internet / TV / Vezetékes telefon

+

3 x RED

ÖSSZES MOBIL
HAVIDÍJ-KEDVEZMÉNY*

-10 000 Ft

 
 

2 x RED

-4000 Ft

 
 

1 x RED

-2000 Ft

 
 

Töltsd ki kérdőívünket, hogy megkereshessünk személyre szabott , kedvezményes ajánlatokkal

Vodafone mobilra váltanál? Nézd meg, hogy UPC kábeles ügyfélként milyen kedvezményes ajánlatokra vagy jogosult!

*Vodafone – UPC közös ügyfél kedvezmény RED Live és RED Live+ tarifák esetén. Az akció egyéni előfizetőknek visszavonásig érvényes új, határozott idejű szerződéskötés esetén, amennyiben a Vodafone és UPC Magyarország Kft-nél azonos természetes azonosítókkal (ugyanazon előfizetői név, születési dátum, édesanya leánykori neve) rendelkeznek legalább egy Vodafone havi előfizetői díjas (utólag fizető) aktív mobil, és egy UPC vezetékes előfizetéssel. A Vodafone Family kedvezmény a mindenkori számlazáráskor fennálló aktuális állapot figyelembevételével kerül megállapításra, illetve levonásra a 2.-3. legmagasabb havidíjú tarifák havidíjából.

 
 

Kérdések és válaszok a két cég közös tulajdonba kerüléséről

A kezdéshez válassz témakört

Ki a közös ügyfél és általános kérdések

Ki jogosult a kedvezményekre?

UPC mobiltelefon előfizető vagyok, mi a teendő?

Hogyan intézzem az ügyeimet?

Ki a közös ügyfél, általános kérdések

Mit jelent a Vodafone - UPC közös ügyfél?

Vodafone - UPC közös ügyfeleknek tekintendők azon természetes személyek, akik mind a Vodafone Magyarország Zrt.-nél, mind a UPC Magyarország Kft.-nél előfizetői szerződéssel és az adott előfizetői szerződéseken azonos természetes azonosítókkal rendelkeznek (ugyanazon előfizetői név, születési dátum, édesanya leánykori neve).

 
 
 

Milyen előnyökkel jár az, ha Vodafone - UPC közös ügyfél vagyok vagy előfizetői jogviszony átírása után közös ügyfél leszek?

Azonosított Vodafone - UPC közös ügyfeleink számos előnyben és kedvezményben részesülnek: 

- havi +2 GB a tarifában foglalt adaton felül; 
- WiFi-pótló opció: arra az esetre, ha a vezetékes internettel valamilyen egyedi hiba lépne fel, 72 órára korlátlan adatot biztosítunk a mobil előfizetésen; 
- korlátlan tévézés mobilon is Redes ügyfeleinknek Horizon Go applikációval; 
- korlátlan Vodafone - UPC vezetékes beszélgetés

 
 
 

Amennyiben Vodafone - UPC közös ügyfél vagyok, akkor a kedvezményeket melyik számlám tartalmazza?

A kedvezményt a Vodafone számla tartalmazza. A díjmentes beszélgetés UPC vezetékes irányból Vodafone mobil irányba a UPC számla tartalmazza.

 
 
 

Vodafone - UPC közös ügyfélként megváltozik valamely személyes adatom, akkor a Vodafone és a UPC ügyfélszolgálatán is jeleznem kell?

A változást elegendő az egyik ügyfélszolgáltaton jelezned.

 
 
 

Mi történt a Vodafone-nal és a UPC-vel? Ki vásárol fel kit?

Az Európai Bizottság jóváhagyásával a Vodafone Csoport megkapta az engedélyt a Liberty Global magyar, német, cseh és román leányvállalatának, így a UPC Magyarországnak a felvásárlására. A felvásárlást követően a Vodafone Magyarország tulajdonosa lesz a UPC Magyarországnak.

 
 
 

Hogyan használhatom tovább a UPC/Vodafone-os szolgáltatásaimat?

Termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatban egyelőre még nem lesznek változások. Minden előfizető a jelenlegi szolgáltatójának ügyfele marad. Fontos, hogy a változás a meglévő szerződéseket nem érinti, szolgáltatásainkat továbbra is a megszokott feltételekkel veheted igénybe és ügyeidet változatlan módon intézheted. A számláit is mindenki a jelenlegi szolgáltatójától kapja meg.

 
 
 

Hol találom a UPC ügyfélszámom?

A UPC ügyfélszámod a számlád első oldalán a jobb felső sarokban találod, akár elektronikus, akár papír alapú a számlád, illetve megtalálod a My UPC kezdőoldalán is.

 
 
 
 
 
 
 

Ki jogosult a kedvezményekre?

Milyen közös ajánlatok, kedvezmények érhetőek el?

A két cég ügyfeleként különleges előnyök és kedvezmények várnak rád! A részletekért kérjük keresd fel a www.vodafone.hu/vodafoneupcneked oldalt, valamint töltsd ki az itt található kérdőívünket, hogy megkereshessünk személyre szabott kedvezményes ajánlatokkal.

 
 
 

Milyen dokumentumokra, iratokra van szükség a szerződéskötéshez?

Vodafone:
-lakossági szerződéskötéshez személyi igazolvány (vagy útlevél, vagy új típusú jogosítvány), lakcímkártya, és egy három hónapnál nem régebbi közüzemi számla szükséges (víz-, gáz- vagy villanyszámla), ami a lakcímkártyán lévő címre szól, email cím.

UPC:
-lakossági szerződéskötéshez személyi igazolvány, lakcím kártya szükséges.

 
 
 

Hogyan adhatom át az előfizetésemet másnak a közös ügyféllé váláshoz?

Az előfizetői jogviszony módosítására személyesen van lehetőséged bármely Vodafone üzletben. Részleteket a www.vodafone.hu/segithetunk/-/question/hogyan-adhatom-at-az-elofizetesemet-masnak-mennyi-a-dija-#lakossagi oldalon találsz.

 
 
 

Mi szükséges a Vodafone és UPC oldalon az előfizetői jogviszony módosításához?

Az előfizetői jogviszony módosítására személyesen van lehetőséged bármely Vodafone üzletben. Részleteket a www.vodafone.hu/segithetunk/-/question/hogyan-adhatom-at-az-elofizetesemet-masnak-mennyi-a-dija-#lakossagi oldalon találsz.

UPC oldali ügyintézéshez személyesen, átadó ás átvállaló fél együttes jelenléte a megfelelő dokumentumokkal. Amennyiben telefonon szeretnéd, az átvevő és átvállaló fél együttes jelenléte konferencia beszélgetésben szükséges a módosításhoz.

 
 
 

Milyen előnyökkel jár az, ha közös ügyfél vagyok vagy előfizetői jogviszony átírása után közös ügyfél leszek?

Azonosított közös ügyfeleink számos előnyben és kedvezményben részesülnek: 
- Havi +2 GB a tarifában foglalt adaton felül; 
- WiFi-pótló opció: arra az esetre, ha a vezetékes internettel valamilyen egyedi hiba lépne fel, 72 órára korlátlan adatot biztosítunk a mobil előfizetésen; 
- Korlátlan tévézés mobilon is Redes ügyfeleinknek Horizon Go applikációval; 
- Korlátlan Vodafone - UPC vezetékes beszélgetés

 
 
 

Hol kerül feltüntetésre a Vodafone - UPC közös ügyfeleknek járó kedvezmény?

A Vodafone-os számlán lesz látható a havidíj kedvezmény. Eszámla esetén az Ügyfélszintű díjak oldalon, papír számla esetén az Összevont kiszámlázott díjak alján. Ez alól kivételt képez a díjmentes beszélgetés UPC vezetékes irányból Vodafone mobil irányba: ezt a UPC számla tartalmazza.

 
 
 

Csökkenti az adatkeretemet a Horizon Go használata, ha Vodafone előfizetésem van?

A Vodafone és a UPC közös ügyfeleként, amennyiben Red Live vagy Red Live+ tarifacsomaggal rendelkezel, akkor a Video Pass szolgáltatással a Horizon GO alkalmazás használata nem fogyasztja az adatkereted amíg minimális adattal rendelkezel.

 
 
 

Kivel kell kapcsolatba lépnem, ha otthoni szolgáltatással kapcsolatban szeretnék érdeklődni?

Ha még nem tetted, töltsd ki kérdőívünket, hogy megkereshessünk személyre szabott kedvezményes ajánlatokkal. A kérdőívet és további információkat a www.vodafone.hu/vodafoneupcneked oldalon találsz.

 
 
 
 
 
 
 

UPC mobiltelefon előfizető vagyok, mi a teendő?

A UPC mobilommal átválthatok valamilyen Vodafone-os mobil csomagra?

Számhordozással lehetséges a UPC Mobil telefonszámot Vodafone-os előfizetésre ráhordozni. Akár meglévő, akár új előfizetésre is ráhordozható a UPC Mobilos telefonszám. Ebben az esetben a UPC-vel kötött szerződést fel kell bontani, ami kötbér megfizetésével járhat.

 
 
 

Vodafone Family csomagba behozhatom a UPC mobilt is, ha van családon belül?

UPC Mobil előfizetés nem hozható át Vodafone-hoz, azonban a UPC vezetékes ügyfeleknek kedvezményes Vodafone mobil ajánlat elérhető, mely már Vodafone Family-vel is összevonható.

 
 
 

Van díja az előfizetői jogviszony módosításának?

Mind Vodafone, mind UPC előfizetés esetén díjtalan a módosítás, amennyiben a jogviszony módosítás után közös ügyfél lesz az előfizető.

 
 
 

Előfizetői jogviszony módosításnál az átvevő ügyfél továbbviszi az eredeti hűségidőt?

Vodafone előfizetés esetén igen, UPC előfizetésnél azonban alapesetben az átvállaló ügyfél új szerződést köt, így újraindul a határozott hűségidő. A hűségidő kizárólag ügyfélszám-megtartás esetén vihető tovább, mely kivételes esetben (pl. mobilszám megtartása miatt) külön engedéllyel lehetséges.

 
 
 
 
 
 
 

Hogyan intézzem az ügyeimet?

Elérhető lesz továbbra is a szolgáltatásom? Változik a csomagom? Változik az ár?

Termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatban egyelőre még nem lesznek változások. Minden előfizető a jelenlegi szolgáltatójának ügyfele marad. Fontos, hogy a változás a meglévő szerződéseket nem érinti, szolgáltatásainkat továbbra is a megszokott feltételekkel veheti igénybe és ügyeit változatlan módon intézheti. A számláit is mindenki a jelenlegi szolgáltatójától kapja meg.

 
 
 

Változik majd a UPC-s hűségidőm, ha Vodafone - UPC közös ügyfél leszek?

Nem. A jelenleg érvényben lévő szerződések nem változnak.

 
 
 

Külön számlát kapok a „két” szolgáltatótól, vagy egyet? Ha egyet, mikortól?

Egyelőre nem változik semmi, továbbra is külön számlákat állítunk ki. Ha ez változna, akkor arról időben értesítjük előfizetőinket.

 
 
 

UPC számlát is lehet Vodafone honlapon/Appon fizetnem mostantól?

Egyelőre nem változik semmi, továbbra is a megszokott csatornákon rendezheti a számláit. Ha ez változna, akkor arról időben értesítjük előfizetőinket.

 
 
 

Ha mindkét helyen van szerződésem, egyforma lesz a fizetési határidőm?

Egyelőre nem, minden előfizetéshez a megszokott módon és időpontban küldjük a számlát.

 
 
 

Amennyiben a számláimat csoportos beszedéssel fizetem, úgy az összeolvadás után kell módosítanom a számlaszámot, vagy fizethetek a már megszokottra?

Továbbra is változatlan módon és feltételekkel, a már megszokott csatornákon rendezheti a számláit.

 
 
 

Melyik üzletben milyen ügyet tudok intézni?

Üzleteinkben továbbra is a megszokott módon tudod intézni a Vodafone szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyeidet. 

Ezen felül mostantól lehetőséged van új UPC otthoni internet, TV, valamint telefon szolgáltatásra való előfizetésre és személyes adataid javítására, megváltoztatására.

 
 
 

Panaszom van, UPC üzletben van lehetőség Vodafone-os, vagy Vodafone üzletben UPC-s panaszt rögzíteni?

Erre nincs lehetőség. Kérjük ebben az esetben fáradj be a megfelelő UPC, vagy Vodafone üzletbe, hogy a panaszt kollégáink rögzíthessék. Ezen kívül lehetőség van panaszt benyújtani a központi ügyfélszolgálati számokon (Vodafone: 1270, UPC: 1221), elektronikus úton, vagy akár postai úton is.

 
 
 

Panaszom van, kihez forduljak?

Amennyiben a Vodafone szolgáltatásával kapcsolatban élnél panasszal, erre a 1270-es telefonszámon vagy személyesen bármely Vodafone üzletben van lehetőséged.

UPC szolgáltatással kapcsolatos panaszbejelentésre a 1221-es telefonszámon, a www.upc.hu/ugyfelszolgalat/kapcsolat/ panaszkezelés menüpontjában vagy személyesen bármely UPC üzletben van lehetőséged. 

 
 
 

Marad ugyanaz az ügyfélmenedzserem? Kihez fordulhatok innentől kezdve?

Igen, ugyanaz marad. Ügyfeleinket az eddig megszokott módon és csatornákon szolgáljuk ki.

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Vezetékes szolgáltatás

Amennyiben vezetékes szolgáltatások érdekelnek, keresd fel a UPC weboldalát

 
 
 
 

Új RED tarifák már 9 990 Ft-tól!

Élvezd a videók szabadságát a korlátlan beszélgetés és SMS mellett