Vodafone + UPC, hogy többet adhassunk

Nézze meg, hogy az Ön számára milyen lehetőséget tartogat

Vodafone + UPC, hogy többet adhassunk

Nézze meg, hogy az Ön számára milyen lehetőséget tartogat

  • Előnyök
  • Kérdése van?

Használja ki a közös ügyfeleknek járó előnyöket

Extra adat, extra biztonság

Díjmentes havi extra 2GB és WiFi pótló opció belföldön és az EU-ban

Korlátlan beszélgetés

Vodafone mobil és UPC vezetékes telefonszámok között

Válasszon UPC üzleti vezetékes szolgáltatása mellé Vodafone Business csomagjaink közül az egyedi kedvezményekért

24 hónapos határozott időre, azonos ügyfélszámon

svg.support.message

Business
szolgáltatás mellé

Internet / TV / Vezetékes telefon

+

Vodafone Business RED

MOBIL
HAVIDÍJ-KEDVEZMÉNY

-2 000 Ft

 
 

Vodafone Business Smart

-1000 Ft

 
 

Töltse ki kérdőívünket, hogy megkereshessük személyre szabott, kedvezményes ajánlatokkal

A kedvezmény feltétele új előfizetés vagy új hűségszerződés kötése 24 hónapos határozott időre. A kedvezményt minden egy ügyfélszám alatt lévő Vodafone Business SMART 3 GB, Business SMART 5 GB, Business RED 5 GB, Business RED 20 GB, Business RED Superior és Business RED World előfizetésre biztosítjuk. Amennyiben az Előfizető több ügyfélszámmal rendelkezik, a kedvezmény csak azon az ügyfélszámon érvényesül, amelyen magasabb összegű havidíj-kedvezmény állapítható meg.

 
 

Kérdések és válaszok a két cég közös tulajdonba kerüléséről

A kezdéshez válasszon témakört

Ki a közös ügyfél és általános kérdések

Ki jogosult a kedvezményekre?

UPC mobiltelefon előfizető vagyok, mi a teendő?

Hogyan intézzem az ügyeimet?

Ki a közös ügyfél és általános kérdések

Mit jelent a közös ügyfél?

Közös ügyfeleknek tekintendők azon Kisvállalati Vodafone–UPC előfizetők, akik a Vodafone Magyarország Zrt.-nél legalább egy jogosult havi előfizetői díjas (utólag fizető) aktív előfizetői szerződéssel, valamint a UPC Magyarország Kft.-nél legalább egy vezetékes szolgáltatásra (kábeltévé, vezetékes internet, helyhez kötött telefon) vonatkozó élő szerződéssel és az adott szerződéseken azonos azonosítókkal (ugyanazon előfizetői név, adószám) rendelkeznek.

 
 
 

Milyen előnyökkel jár az, ha közös ügyfél vagyok vagy előfizetői jogviszony átírása után közös ügyfél leszek?

Azonosított közös ügyfeleink számos előnyben és kedvezményben részesülnek: 
- havi +2 GB a tarifában foglalt adaton felül; 
- WiFi-pótló opció: arra az esetre, ha a vezetékes internettel valamilyen egyedi hiba lépne fel, 72 órára korlátlan adatot biztosítunk a mobil előfizetésen; 
- korlátlan Vodafone - UPC vezetékes beszélgetés

 
 
 

Amennyiben közös ügyfél vagyok, akkor a kedvezményeket melyik számlám tartalmazza?

A kedvezményt a Vodafone számla tartalmazza. A díjmentes beszélgetés UPC vezetékes irányból Vodafone mobil irányba a UPC számla tartalmazza.

 
 
 

Közös ügyfélként megváltozik valamely személyes adatom, akkor a Vodafone és a UPC ügyfélszolgálatán is jeleznem kell?

A változást elegendő az egyik ügyfélszolgáltaton jeleznie.

 
 
 

Mi történt a Vodafone-nal és a UPC-vel? Ki vásárol fel kit?

Az Európai Bizottság jóváhagyásával a Vodafone Csoport megkapta az engedélyt a Liberty Global magyar, német, cseh és román leányvállalatának, így a UPC Magyarországnak a felvásárlására. A felvásárlást követően a Vodafone Magyarország tulajdonosa lesz a UPC Magyarországnak.

 
 
 

Hogyan használhatom tovább a UPC/Vodafone-os szolgáltatásaimat?

Termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatban egyelőre még nem lesznek változások. Minden előfizető a jelenlegi szolgáltatójának ügyfele marad. Fontos, hogy a változás a meglévő szerződéseket nem érinti, szolgáltatásainkat továbbra is a megszokott feltételekkel veheti igénybe és ügyeit változatlan módon intézheti. A számláit is mindenki a jelenlegi szolgáltatójától kapja meg.

 
 
 

Hol találom a UPC ügyfélszámom?

A UPC ügyfélszámát a számla első oldalán a jobb felső sarokban találja, akár elektronikus, akár papír alapú a számla, illetve megtalálja a My UPC kezdőoldalán is.

 
 
 
 
 
 
 

Ki jogosult a kedvezményekre?

Milyen közös ajánlatok, kedvezmények érhetőek el?

A két cég ügyfeleként különleges előnyök és kedvezmények várnak Önre! A részletekért kérjük keresse fel a www.vodafone.hu/vodafoneupc/uzleti oldalt, valamint töltse ki az itt található kérdőívünket, hogy megkereshessük személyre szabott kedvezményes ajánlatokkal.

 
 
 

Milyen dokumentumokra, iratokra van szükség a szerződéskötéshez?

Vodafone üzleti szerződéskötéshez eredeti cégbírósági bejegyző végzés vagy cégkivonat, eredeti, közjegyző által hitelesített vagy ügyvéd által ellenjegyzett aláírási címpéldány, vállalat bankszámlaszáma, az aláíró személy személyi igazolványa/útlevele/jogosítványa és lakcímkártyája, valamint email cím szükséges.

UPC üzleti szerződéskötéshez aláírási címpéldány, cégkivonat szükséges. Az Üzleti/Intézményi Előfizető, írásbeli Előfizetői Szerződés megkötésére a képviseleti jogosultsággal rendelkező vagy az általa írásban felhatalmazott személy jogosult, a jogosultság megfelelő igazolásával. Az igazolás abban az esetben tekintendő megfelelőnek, ha a képviselője bemutatja az Üzleti/Intézményi Előfizető cégbírósági bejegyzéséről, illetve nyilvántartásba vételéről szóló cégkivonatot, a képviseletre jogosult aláírási címpéldányát. 

 
 
 

Hogyan adhatom át az előfizetésemet másnak a közös ügyféllé váláshoz?

Az előfizetői jogviszony módosítására személyesen van lehetősége bármely Vodafone üzletben.

 
 
 

Mi szükséges a Vodafone és UPC oldalon az előfizetői jogviszony módosításához?

Az előfizetői jogviszony módosítására személyesen van lehetősége bármely Vodafone üzletben. Részleteket a www.vodafone.hu/segithetunk/-/question/hogyan-adhatom-at-az-elofizetesemet-masnak-mennyi-a-dija-#lakossagi oldalon talál.

UPC oldali személyes ügyintézéshez az átadó és átvállaló fél együttes jelenléte szükséges a megfelelő dokumentumokkal. Amennyiben telefonos ügyintézést választ, úgy telefonon az átvevő és átvállaló fél együttes jelenléte konferencia beszélgetésben szükséges a módosításhoz.

 
 
 

Milyen előnyökkel jár az, ha közös ügyfél vagyok vagy előfizetői jogviszony átírása után közös ügyfél leszek?

Azonosított közös ügyfeleink számos előnyben és kedvezményben részesülnek: 
- Havi +2 GB a tarifában foglalt adaton felül; 
- WiFi-pótló opció: arra az esetre, ha a vezetékes internettel valamilyen egyedi hiba lépne fel, 72 órára korlátlan adatot biztosítunk a mobil előfizetésen; 
- Korlátlan Vodafone - UPC vezetékes beszélgetés

 
 
 

Hol kerül feltüntetésre a közös ügyfeleknek járó kedvezmény?

A Vodafone-os számlán lesz látható a havidíj kedvezmény. Eszámla esetén az Ügyfélszintű díjak oldalon, papír számla esetén az Összevont kiszámlázott díjak alján. Ez alól kivételt képez a díjmentes beszélgetés UPC vezetékes irányból Vodafone mobil irányba: ezt a UPC számla tartalmazza.

 
 
 

Csökkenti az adatkeretemet a Horizon Go használata, ha Vodafone előfizetésem van?

Amennyiben Vodafone Business Smart 3 GB, Smart 5 GB, Red 5 GB vagy Red 20 GB kisvállalati tarifacsomaggal elérhető  Video Pass és UPC üzleti vezetékes szolgáltatással rendelkezik, a Horizon GO alkalmazás használata nem fogyasztja az adatkeretét amíg minimális adattal rendelkezik. 

 
 
 

Kivel kell kapcsolatba lépnem, ha otthoni szolgáltatással kapcsolatban szeretnék érdeklődni?

Töltse ki kérdőívünket, hogy munkatársaink felvehessék Önnel a kapcsolatot: www.vodafone.hu/vodafoneupc/uzleti

 
 
 
 
 
 
 

UPC mobiltelefon előfizető vagyok, mi a teendő?

A UPC mobilommal átválthatok valamilyen Vodafone-os mobil csomagra?

Számhordozással lehetséges a UPC Mobil telefonszámot Vodafone-os előfizetésre ráhordozni. Akár meglévő, akár új előfizetésre is ráhordozható a UPC Mobilos telefonszám. Ebben az esetben a UPC-vel kötött szerződést fel kell bontani, ami kötbér megfizetésével járhat.

 
 
 

Vodafone Family csomagba behozhatom a UPC mobilt is, ha van családon belül?

UPC Mobil előfizetés nem hozható át Vodafone-hoz, azonban a UPC vezetékes ügyfeleknek kedvezményes Vodafone mobil ajánlat elérhető, mely már Vodafone Family-vel is összevonható.

 
 
 

Van díja az előfizetői jogviszony módosításának?

Mind Vodafone, mind UPC előfizetés esetén díjtalan a módosítás, amennyiben a jogviszony módosítás után közös ügyfél lesz az előfizető.

 
 
 

Előfizetői jogviszony módosításnál az átvevő ügyfél továbbviszi az eredeti hűségidőt?

Vodafone előfizetés esetén igen, UPC előfizetésnél azonban alapesetben az átvállaló ügyfél új szerződést köt, így újraindul a határozott hűségidő. A hűségidő kizárólag ügyfélszám-megtartás esetén vihető tovább, mely kivételes esetben (pl. mobilszám megtartása miatt) külön engedéllyel lehetséges.

 
 
 
 
 
 
 

Hogyan intézzem az ügyeimet

Elérhető lesz továbbra is a szolgáltatásom? Változik a csomagom? Változik az ár?

Termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatban egyelőre még nem lesznek változások. Minden előfizető a jelenlegi szolgáltatójának ügyfele marad. Fontos, hogy a változás a meglévő szerződéseket nem érinti, szolgáltatásainkat továbbra is a megszokott feltételekkel veheti igénybe és ügyeit változatlan módon intézheti. A számláit is mindenki a jelenlegi szolgáltatójától kapja meg.

 
 
 

Változik majd a UPC-s hűségidőm, ha közös ügyfél leszek?

Nem. A jelenleg érvényben lévő szerződések nem változnak.

 
 
 

Külön számlát kapok a „két” szolgáltatótól, vagy egyet? Ha egyet, mikortól?

Egyelőre nem változik semmi, továbbra is külön számlákat állítunk ki. Ha ez változna, akkor arról időben értesítjük előfizetőinket.

 
 
 

UPC számlát is lehet Vodafone honlapon/Appon fizetnem mostantól?

Egyelőre nem változik semmi, továbbra is a megszokott csatornákon rendezheti a számláit. Ha ez változna, akkor arról időben értesítjük előfizetőinket.

 
 
 

Ha mindkét helyen van szerződésem, egyforma lesz a fizetési határidőm?

Egyelőre nem, minden előfizetéshez a megszokott módon és időpontban küldjük a számlát.

 
 
 

Amennyiben a számláimat csoportos beszedéssel fizetem, úgy az összeolvadás után kell módosítanom a számlaszámot, vagy fizethetek a már megszokottra?

Továbbra is változatlan módon és feltételekkel, a már megszokott csatornákon rendezheti a számláit.

 
 
 

Melyik üzletben milyen ügyet tudok intézni?

Üzleteinkben továbbra is a megszokott módon tudja intézni a UPC szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyeit.

Ezen felül mostantól lehetősége van a Vodafone üzletekben új UPC üzleti internet, TV, valamint telefon szolgáltatásra való előfizetésre és személyes adatai javítására, megváltoztatására.

 
 
 

Panaszom van, UPC üzletben van lehetőség Vodafone-os, vagy Vodafone üzletben UPC-s panaszt rögzíteni?

Erre nincs lehetőség. Kérjük ebben az esetben fáradjon be a megfelelő UPC vagy Vodafone üzletbe, hogy a panaszt kollégáink rögzíthessék. Ezen kívül lehetőség van panaszt benyújtani a központi ügyfélszolgálati számokon (Vodafone: 1270, UPC: 1221), elektronikus úton, vagy akár postai úton is.

 
 
 

Panaszom van, kihez forduljak?

Amennyiben a Vodafone szolgáltatásával kapcsolatban élne panasszal, erre a 1270-es telefonszámon vagy személyesen bármely Vodafone üzletben van lehetősége.

UPC szolgáltatással kapcsolatos panaszbejelentésre a 1221-es telefonszámon, a www.upc.hu/ugyfelszolgalat/kapcsolat/ panaszkezelés menüpontjában vagy személyesen bármely UPC üzletben van lehetőség.

 
 
 

Marad ugyanaz az ügyfélmenedzserem? Kihez fordulhatok innentől kezdve?

Igen, ugyanaz marad. Ügyfeleinket az eddig megszokott módon és csatornákon szolgáljuk ki.

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Üzleti Vezetékes Szolgáltatások
 

Amennyiben vezetékes szolgáltatások érdeklik, keresse fel a UPC weboldalát

 
 
 
 

Vodafone Business RED tarifák már 9 990 Ft-tól

Válasszon vállalkozása igényeinek megfelelő Vodafone Business Red csomagjaink közül