Hibaelhárítás

Internet

Nincs internetkapcsolatom
Kinyitom Bezárom

Egy vagy több eszközön nincs internet?
Amennyiben csak egy eszközön tapasztalod, hogy nincs internetkapcsolat, indítsd újra az eszközt és ellenőrizd, hogy a WiFi kapcsolódási lehetőséget engedélyezted. Amennyiben nem látod a hálózatod nevét az eszközön, indítsd újra a rootered is.
Jó tudnod! Az újraindítás és a Reset gomb benyomása abban különbözik egymástól, hogy a Reset gombbal a gyári beállításokra áll vissza az eszközöd, míg az újraindításnál megmaradnak beállításaid.

Ellenőrizd az aktuális karbantartásokat!
Ide kattintva megtudhatod, hogy környékeden vannak-e karbantartások és azok várhatóan mikor fejeződnek be.

Ellenőrizd a modemed!
Ellenőrizd a vezetékeket és a kábeleket, hogy pontosan csatlakoznak-e a megfelelő bemenetbe. Ehhez segítséget itt találsz.
Jó tudnod! Az optimális működés érdekében a modemet ne helyezd polcrendszerbe, kerüld a nagyobb fémtárgyak, növények közelségét. Próbáld minél magasabban, az internetezésre használt eszközeidhez közel elhelyezni.

Indítsd újra a modemet!
Kapcsold ki a készülékedet 15-20 másodpercre a hátulján lévő kapcsológomb segítségével. Kapcsold vissza, majd várj pár percet, hogy megfelelően újraindulhasson. Ha továbbra sincs internet, egy hegyes eszköz (pl. ceruza) segítségével nyomd be az eszköz hátulján lévő ’Reset’ gombot. Tartsd benyomva legalább 5 másodpercig. Ezt követően az eszközöd pár perc alatt visszaáll a gyári beállításokra. Ekkor a WiFi neve, jelszava is visszaáll a gyárira, amennyiben ezt korábban megváltoztattad.

A fenti lépések sem segítettek? További segítségért kattints ide.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Elfelejtettem a WiFi jelszavam. Hogyan állítsam vissza a modem beállításait alapértelmezettre?
Kinyitom Bezárom

A gyári beállítások visszaállításával minden korábban végzett módosításod, mint a Wifi neve, jelszava stb. visszaáll alapértelmezettre. Így például, ha elfelejtetted a jelszavad, ezzel a beállítással könnyedén újat állíthatsz be.

A visszaállításra két lehetőség van: a modem hátulján lévő Reset gomb segítségével és a modem beállítások oldalán elvégzett lépésekkel is elvégezhető. Válassz egyet a két lehetőségből és kövesd a hozzájuk tartozó lépéseket:

Reset gomb segítségével

  • keress egy hegyes tárgyat (pl. ceruza), aminek segítségével tartsd benyomva a modem hátulján lévő süllyesztett Reset feliratú gombot 20 másodpercig
  • most a modem visszaáll az eredeti beállításokra, vagyis a hálózat neve és jelszava ugyanaz lesz, mint a modem alján lévő matricán
  • a visszaállításokat követően javasoljuk, hogy kapcsold ki a modemet 60 másodpercre az eszköz hátulján lévő ki-be kapcsoló gomb segítségével, majd kapcsold vissza


Modem beállítások oldalán keresztül

Ellenőrizd, hogy az internetezésre használt eszközöd az internetszolgáltatásodra kapcsolódik, majd válaszd ki a modemed típusát a lentiekből és kövesd a lépéseket.

Connect box

  • kattints ide vagy a böngésződ címsorába írd be a következő számot: 192.168.0.1
  • most a bejelentkező felületet kell látnod
  • írd be a modemed alján lévő jelszót, amit a ’Setting password’ kifejezés alatt találsz
  • a bal oldalon lévő menüpontok közül válaszd az Admin beállításokat
  • most válaszd ki a ’Visszaállítás és újraindítás’ menüpontot
  • a Gyári beállítások visszaállítása alatt válaszd ki az ’Alapbeállítások visszaállítását’
  • most a modem újraindul, ez akár 15 percet is igénybe vehet
  • kapcsolódj WiFi hálózatodra: a hálózatok közül válaszd ki a modem alján lévő WiFi nevet (SSID) és írd be a szintén a modem alján található gyári WiFi jelszót
     

Technicolor/Ubee

  • kattints ide vagy a böngésződ címsorába írd be a következő számot: 192.168.0.1
  • most a bejelentkező felületet kell látnod
  • írd be a felhasználónevet és a jelszót, ez mindkét esetben: admin
  • a fenti menüpontoknál kattints a Rendszer menüpontra
  • most válaszd ki a bal oldalon az ’Alapértelmezett gyári beállítások’ menüpontot
  • kattints az ’Alapértelmezett értékek visszaállítása’ lehetőségre
  • most a modem újraindul, ez akár 15 percet is igénybe vehet
  • kapcsolódj WiFi hálózatodra: a hálózatok közül válaszd ki a modem alján lévő WiFi nevet (SSID) és írd be a szintén a modem alján található gyári WiFi jelszót
     

Jó tudnod! A gyári beállítások visszaállítása után minden internetezésre használt eszközöddel újra csatlakoznod kell a hálózathoz.

Ha szeretnéd átírni a WiFi nevét, jelszavát kattints ide és kövesd a lépéseket.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Nem tudok csatlakozni a Wi-Free-re
Kinyitom Bezárom

A Wi-Free hálózatot, ami a saját hálózatodtól elkülönülő második hálózat ki és be tudod kapcsolni My UPC profilod segítségével. Mivel a szolgáltatás a kölcsönösségen alapul, ha kikapcsolod, te sem tudod használni.

Ha még nem használtad a Wi-Free hálózatot, akkor először regisztrálj vagy My UPC fiókodban válaszd a Szolgáltatások/Internet menüpontot vagy kattints ide. Állítsd be Wi-Free jelszavad és kapcsold be a szolgáltatást. A választott jelszóval és a My UPC Profilod felhasználói nevével tudsz csatlakozni bármelyik ’UPC Wi-Free’ nevű vezeték nélküli hálózatra.

A szolgáltatás beállításához és az automatikus csatlakozáshoz ide kattintva találsz segítséget!

Fontos tudnod, hogy az általad megosztott Wi-Free hálózatra nem tudsz csatlakozni, mivel az eszköz minden esetben a saját, privát hálózatodat részesíti előnyben. Tehát a szolgáltatás otthonodban nem érhető el.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 
 

TV

Medicard hibajelenségek
Kinyitom Bezárom

Egy vagy több csatorna hiányzik, és nem jelenik meg a műsorújságban sem.
A hiányzó csatorna frekvenciája nincs beállítva. A frekvenciatáblázat eléréséhez kattints ide, majd írd be településed nevét, és válaszd ki a hiányzó csatorna vagy csatornák frekvenciáját.

Ha a probléma továbbra is fennáll, frissítsd televíziód szoftverét. Ehhez segítséget televíziód útmutatójában találsz.

Nincs hozzáférése ehhez a csatornához (You do not have access to this channel.)
A csatorna valószínűleg nincs benne a választott csomagodban. Nagyobb csomag megrendeléséhez kattints ide.

Hitelesítési hiba – A hitelesítés sikertelen a tévé és a modul között. (Authentication error – Authentication between TV set and module has failed.)
Ez a hibaüzenet általában akkor látható, ha a televízió nem észleli a pontos időt. Ellenőrizd a UPC kábel csatlakozását, és hogy a televíziókészülék órabeállítása automatikusra legyen állítva.
Abban az esetben is ez az üzenet jelenik meg, ha televíziókészüléked telepítése még nem történt meg, de a UPC Mediacard már behelyezésre került. Vedd ki a Mediacardot és kezd elölről a telepítést.

A megadott hálózati azonosító érvénytelen. (The entered Network ID is not valid.)
A településednek megfelelő hálózati azonosítót ide kattintva vagy a Mediacard használati útmutatójában találod. Ellenőrizd, és add meg újra.

A TV nem kompatibilis a modullal. (Your TV is not compatible with your module.)
A kompatibilis tévékészülékek listáját ide kattintva tudod megnézni. Minden estben ellenőrizd tévéd szoftververzióját is, és ha szükséges frissítsd azt a tévékészüléked útmutatója szerint.

Smartkártya érvénytelen/nem olvasható/fel van függesztve. (The Smart Card is invalid/has been suspended/cannot read the Smart Card.)
Ellenőrizd, hogy a smartkártya pontosan illeszkedik-e a UPC Mediacardba és a Mediacard is megfelelően van-e behelyezve a tévékészülék CI+ foglalatába!

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Nem működik a Műsorvisszanéző
Kinyitom Bezárom

  • A Műsorvisszanézőn keresztül csak a csatorna által meghatározott műsorok lejátszása lehetséges. Ide kattintva nézd meg, hogy melyek ezek.
  • Amennyiben a műsorvisszanéző ikon UPC Műsorvisszanéző számára elérhető műsorok jelzésére szolgáló kék ikon a Mediabox műsorújságban nem látható a műsorújságban az adott műsornál, az azt jelenti, hogy annak a műsornak a visszanézésére nincs lehetőség.
  • A műsorvisszanézővel 7 napra visszamenőleg tudod visszanézni a műsorokat, az ennél régebbi műsorok visszanézésére nincs lehetőség.
  • A szolgáltatás eléréséhez Mediabox szükséges, a szolgáltatás Mediacarddal nem elérhető.
  • A funkció eléréséhez nyisd meg a műsorújságot. Ezt régebbi típusú távirányító esetén az EPG, újabb típusú esetén pedig a GUIDE gomb segítségével tudod megtenni.
  • A funkció eléréséhez szükséges, hogy a Horizon Mediaboxhoz internetmodemed csatlakozzon, és legyen aktív internetkapcsolat.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Akadozik az HBO GO-n lejátszott tartalom
Kinyitom Bezárom

Az HBO GO használatához szélessávú internetkapcsolatra van szükség. Amennyiben a kapcsolat valami miatt lelassul, a lejátszott tartalom is akadozhat, romolhat a hang- és képminőség.

  • Zárd be a háttérben futó programokat, internetes alkalmazásokat
  • Frissítsd a böngésződet
  • Indítsd újra a modemet. Kapcsold ki a készüléket 15-20 másodpercre a hátulján lévő kapcsológomb segítségével. Kapcsold vissza, majd várj pár percet, hogy az eszköz megfelelően újraindulhasson.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Elfelejtettem az HBO GO jelszavam
Kinyitom Bezárom

Az HBO GO főoldalán, a bejelentkezés menüpont mellett használd az ’Elfelejtett jelszó’ lehetőséget. Add meg az e-mail címed, amivel regisztráltál a szolgáltatásra. Ezt követően kapsz egy e-mailt, aminek segítségével beállíthatod új jelszavad.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 
 

Nem találtad meg, amit kerestél?

svg.support.message
svg.support.message
svg.support.message
svg.support.message