UPC szolgáltatások saját beüzemeléssel

Összegyűjtöttük útmutató tartalmainkat azok számára, akik saját maguk szeretnék otthonukban összeszerelni és beüzemelni a upc szolgáltatásokat

Kábeltévé beüzemelése

 
 

Internet, telefon beüzemelése

 
 

Mobil hang és net beüzemelése

 
 

Átalános információk

 
 

Kábeltévé szerelési segédletek

 

Videós segédlet

Útmutató videók gyűjteménye, melyek segítik a upc szolgáltatások otthoni beüzemelését:

UPC Horizon HD mediabox beüzemelése

UPC digitális kábeltévé bekötése analóg kábeltévé mellé

 
 

UPC digitális kábeltévé bekötése

UPC digitális televízió és üzembe helyezése

 
 

Gyakori kérdések

A leggyakrabban feltett kérdések gyűjteménye a upc szolgáltatások otthoni beüzemelésével kapcsolatban:

Letölthető útmutatók

A upc szolgáltatások otthoni beüzemelését segítő letölthető útmutatók gyűjteménye pdf formátumban:

Internet és telefon szerelési segédletek

 

Videós segédlet

Útmutató videók gyűjteménye, melyek segítik a upc szolgáltatások otthoni beüzemelését:

UPC internet és telefon bekötése

UPC internet és telefon bekötése meglévő analóg kábeltévé mellé

 
 

UPC internet és telefon bekötése meglévő digitális kábeltévé mellé

Internet és telefon üzembe helyezése

 
 

Gyakori kérdések

A leggyakrabban feltett kérdések gyűjteménye a upc szolgáltatások otthoni beüzemelésével kapcsolatban:

Letölthető útmutatók

A upc szolgáltatások otthoni beüzemelését segítő letölthető útmutatók gyűjteménye pdf formátumban:

Mobil hang és mobilinternet beüzemelési segédlet

 

Videós segédlet

Útmutató videók gyűjteménye, melyek segítik a upc szolgáltatások otthoni beüzemelését:

UPC Mobilinternet üzembe helyezése

UPC Wi-Free beállítása, android

 
 

UPC vezeték nélküli kapcsolat beállítása Android, IOS, Windows phone rendszeren

UPC Wi-Free beállítása, iOS

 
 

Gyakori kérdések

A leggyakrabban feltett kérdések gyűjteménye a upc szolgáltatások otthoni beüzemelésével kapcsolatban:

Letölthető útmutatók

A upc szolgáltatások otthoni beüzemelését segítő letölthető útmutatók gyűjteménye pdf formátumban:

Általános információk

 

Általános információk a saját beüzemelés megrendelésével, átvételével kapcsolatban:

Kiszállítás futárral

Kiszállítás futárra

 

 

Érdeklődését továbbítjuk a Magyar Posta futárszolgálata felé. A kiszállításra alapesetben reggel 8 óra és délután 5 óra között kerül sor. A csomagküldő szolgálat az Ön által megadott helyre szállítja a készülékeket, ami nem jár Önnek többletköltséggel. Az időpont további egyeztetése, módosítása, a kiszállítási cím megváltoztatása a szolgáltatás választását követően már csak a futárszolgálaton keresztül bonyolítható. A kiszállítás időpontjáról a futárcég SMS értesítést küld Önnek a kiszállítást megelőző munkanapon, az alábbi szöveggel:

 

„T. Ügyfelünk! Önnek a UPC CU0123456789 azonosítóval csomagot adott fel, melyet a következő munkanap kézbesítünk. Nyomkövetés: mpl.hu.”

 

 

Amennyiben másodszori kiszállításkor sem történik meg az átvétel, a futárszolgálat munkatársa telefonon veszi fel Önnel a kapcsolatot, hogy új időpontot egyeztessen. Abban az esetben, ha nem sikerül kapcsolatba lépnie a futárszolgálat munkatársával, a kézbesítőtől kapott (a postaládájában talált) értesítővel keresse fel az értesítőn szereplő postafiókot: itt át tudja venni a csomagját.

 

 

Mi történik a szolgáltatás kiválasztása után?

 

 

UPC digitális kábeltévé-szolgáltatást választott?
Akkor az eszköz átvételét követő napon, de legfeljebb 72 órán belül a szolgáltatás elérhetővé válik az Ön számára. (Ebbe csak a munkanapok számítanak.)

 

 

UPC Fiber Power internetet választott?
Akkor a regisztrációhoz szükséges felhasználónevét és jelszavát postán küldjük el Önnek. A kézbesítési idő a Magyar Posta terheltségétől függően változhat. A kapott felhasználói névvel és jelszóval a http://pcreg.upc.hu weboldalon regisztrálhat.

 

 

UPC wifi opcióval rendelkező modem esetében a vezeték nélküli hálózatra való feljelentkezéshez WPA-PSK2 jelszó szükséges, amelyet a modem alján talál meg.

 

 

UPC kábeltelefont választott?
Akkor legfeljebb 72 órás aktiválási idővel kell számolnia. A pontos teendőket megtalálja honlapunkon – kattintson ide.

 

 

UPC mobilinternetet választott?
A upc mobilinternet szolgáltatást a UPC automatikusan aktiválja Önnek az átvételt követően, de maximum 2 munkanapon belül. Manuális aktiválásra is lehetősége van abban az esetben, amennyiben meg szeretné gyorsítani az automatikus aktiválási folyamatot. A upc mobilinternet manuális aktiválásához a upc mobilinternet szolgáltatáson keresztül nyissa meg a böngészőjét és írja be, hogy mobilaktivalas.upc.hu. Kövesse az ezen az oldalon található utasításokat. Felhívjuk figyelmét, hogy ezen az oldalon csak a szolgáltatás elindításához szükséges aktiválás indítható el. A upc mobilinternet ügyféladat-összefoglalót postai úton juttatjuk el Önhöz.

 

Személyes átvétel

Személyes átvétel

 

A berendezéseket személyesen is átveheti valamelyik ügyfélszolgálati irodáinkban: ott, helyben, az eszközök átvételéről szóló dokumentumot aláírja és már mehet is haza telepíteni a szolgáltatást.

 

Ha a szolgáltatás kiválasztásától számított 10 munkanapon belül nem veszi át az eszközt/eszközöket az ügyfélszolgálati irodában, munkatársaink megpróbálják elérni Önt, hogy új átvételi időpontot egyeztessenek, illetve felajánlják a Magyar Posta futárszolgálatot mint kiszállítási lehetőséget. Amennyiben munkatársaink nem tudják Önt elérni, úgy a szolgáltatás kiválasztását automatikusan törölni fogják!

 

Ha Önnél már van UPC internet-szolgáltatás, és most új UPC kábeltelefon-szolgáltatást választ, a Kényelmi és Kiegészítő szolgáltatások beállításai az aktiválást követően azonnal elvégezhetők. A további teendőket megtalálja honlapunkon – kattintson ide!

 

Hogyan történik a személyes átvétel?

 

UPC digitális kábeltévé-szolgáltatást választott?
Akkor az ügyfélszolgálatnál dolgozó munkatársunk végzi a szolgáltatás aktiválását. Miután otthonában Ön beszereli az eszközt, már élvezheti is a kábeltévét.

 

UPC Fiber Power internetet választott?
Akkor a helyszínen, az ügyfélszolgálati irodában kapja meg felhasználónevét és jelszavát. Azt követően, hogy otthonában elvégezte a szolgáltatáshoz szükséges eszköz beszerelését, regisztrálnia kell a http://pcreg.upc.hu címen... ezután máris használhatja az internetet.
(Új internetszolgáltatás esetén a maximális aktiválási idő 72 óra.)

 

UPC wifi opcióval rendelkező modem esetében a vezeték nélküli hálózatra való feljelentkezéshez WPA-PSK2 jelszó szükséges. Ezt a modem alján találja meg.

 

UPC kábeltelefont választott?
Akkor maximum 72 órás aktiválási idővel kell számolnia. A teendőket megtalálja honlapunkon – kattintson ide!

 

UPC mobilinternet szolgáltatást választott?
Akkor az ügyfélszolgálatnál dolgozó munkatársunk végzi a szolgáltatás aktiválási folyamatát.

 

Régi eszközök

Mit tegyek a régi eszközökkel?

 

Ha meglévő szolgáltatásain úgy módosított, hogy új eszköz(ök) használata vált szükségessé, akkor kérjük, az Önnél lévő régi, már nem használt eszközöket adja le az Önhöz legközelebbi személyes ügyfélszolgálati pontunkban. Amennyiben kérte, hogy az új eszköz(öke)t szállítsuk ki, úgy a futárszolgálattal érkező berendezés(eke)t már egy előre megcímzett "visszárudobozban" kézbesítjük Önnek. Kérjük, régi berendezését tegye ebbe az előre felcímzett dobozba, majd csomagolja be a dobozban található légpárnás fóliába, és "inverz csomag plusz" szolgáltatással adja fel bármely csomagfeladási lehetőséget kínáló postahelyen. Ez a postai szolgáltatás díjmentes!

 

Ha valamelyik ügyfélszolgálati irodába hozza a feleslegessé vált eszköz(öke)t, mindenképpen tájékozódjon azok nyitvatartási idejéről, ide kattintva.


Visszaszolgáltatás esetén, kérjük, tartsa be a 3 napos visszaküldési határidőt.

 

Eszközcsomag

Mit tartalmaz az eszközcsomag?

 

  • Eszközöket (pl. modem, set-top-box)
  • Kiegészítőket (pl. tápkábel, adatátviteli kábelek)
  • Szerelési útmutatókat, kézikönyveket

 

* A 29-es körzeten belül, csak Pécelen van lehetőség UPC telefon és UPC internet szolgáltatásokat "saját beüzemeléssel" választani.
A weboldalon olvasható tájékoztatás nem teljes körű, részletes információért kérjük, hívja a 1221-es ügyfélszolgálati telefonszámunkat.