Modem csere

Miért van szükség az eszköz cserére?

Lépést tartva a technika fejlődésével a UPC igyekszik innovatív szolgáltatásokkal, új eszközökkel az ügyfél igények változását követni. Így Önnek egy fejeltebb technológiájú kábelmodemet ajánlunk, amely már a vezeték nélküli internetezés élményét is lehetővé teszi. Az új eszköz segítségével egy wifi képes modem használójává válik, így a lakás bármely pontján vezetékek nélkül internetezhet, notebookkal, mobiltelefonnal vagy akár táblagép segítségével.

 

Önhibámon kívül nem tudtam átvenni a modemet?

Amennyiben az új modemet az általunk megadott lehetőségek alapján nem állt módjában átvenni és aktiválni a megadott határideig, kérjük, keresse ügyfélszolgálatunkat a 1221-es telefonszámon.

 

Mit jelent és mire használható a wifi?

A wifi segítségével Ön otthonában bárhol vezetékek nélkül csatlakozhat az internetre. Laptopjával szörfözés közben is szabadon mozoghat egyik szobából a másikba. Sőt, a családtagjai egy időben több számítógépen is böngészhetnek a világhálón.

 

Mit jelent hogy a wifi benne van a modemben?

Nem szükséges a modemen kívül külön routert használni, amennyiben pl vezeték nélkül szeretné használni az internet szolgáltatást, mivel ez már be van építve a modembe.

 

A régi eszközzel elégedett vagyok, nem szeretném lecserélni.

Amennyiben már átvette a kábelmodemet, fontos annak aktiválása, mivel az értesítő levélben közzétett időpontig központilag aktiváljuk az új modemet, minden olyan ügyfelünknél, ahol átvételre került az új berendezés. Ettől az időponttól a régi modemét már nem tudja használni.

 

Nincs szükségem a wifire, hogyan kikapcsolható ki?

 

Amennyiben nem szeretné használni a wifi funkciót Ön is beállíthatja a következő lépésekkel:

 

  1. Bejelentkezés : itt kérem kövesse a leírási útmutatót.
  2. Bejelentkezést követően, válassza ki a felső menüsorból a "Vezeték nélküli" menüt.
  3. Itt a képen látható lehetőségek alapján a bal oldalon válassza a „Vevőegység” gombot.
  4. Az „Engedélyezés” pontnál tilthatja le/engedélyezheti.

 

connect box>

 

Amennyiben a fenti leírás sikertelen, hívja ügyfélszolgálatunkat a 1221-es telefonszámon ahol munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére!

 

Mi a teendő ha nem sikeres az aktiválás?

Kérjük, látogasson el az alábbi linkeken található oldalakra, ahol a leírás alapján el tudja végezni az aktiválást/modem regisztrációt.

 

Jelenleg van saját wifis routerem, ezt szeretném tovább használni, megoldható-e?

Igen, az új eszközt ugyan úgy kell csatlakoztatni a saját routerét mint a régihez, de célszerű a router funkciót letiltani az esetleges IP ütközések miatt. Kérem kövesse a következő lépéseket:

  1. Bejelentkezés itt kéjük kövesse a leírási útmutatót!
  2. Bejelentkezést követően, válassza ki a felső menüsorból a "RENDSZER " menüt.
  3. Itt a képen látható lehetőségek alapján a bal oldalon válassza ki: „SWITCH ÜZEMMÓD”
  4. Itt válassza ki a BRIDGE üzemmódot.

Modem bejelentkező oldal

 

Mi a teendő ha az aktiváláshoz szükséges jelszót elfelejtettem?

  1. Kérjük látogasson el a https://onlineugyfelszolgalat.upc.hu oldalra.
  2. Belépést követően tudja lecserélni a jelszavát a Kábelinternet =>Jelszó módosítás menüpont alatt.

Amennyiben a fenti leírás sikertelen hívja ügyfélszolgálatunkat a 1221-es telefonszámon, ahol munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére!

 

Telefon szolgáltatással is rendelkezem, jelenlegi telefon készülékemet hogyan csatlakoztathatom az új eszközhöz?

Kábelmodem hátulján található TEL-1/LINE1 foglalatába kell csatlakoztatni a telefon készüléket.

 

Hogyan módosíthatom az új eszköz beállítását?

 

Hogyan tudom beállítani a wifis kapcsolatomat win xp illetve win 7 operációs rendszereken?

 

Mit a teendő a régi eszközzel?

A lecserélt kábelmodemre a cserét követően már nem lesz szüksége, juttassa vissza ügyfélszolgálati irodáink valamelyikébe, viszonteladói partnerünkhöz, vagy adja le valamely elektronikai hulladékokat gyűjtő ponton, pl. a nagyobb bevásárlóközpontokban.