SZOLGÁLTATÁSMÓDOSÍTÁS.
EGYSZERŰEN.
ONLINE.

Gyorsabb internetre váltanád meglévő UPC–s internetcsomagod? Hosszabbítanád meglévő előfizetésed? Bármit is szeretnél csomagodon módosítani, online kényelmesen és gyorsan megteheted.

Miért érdemes online módosítanod a szolgáltatásodat?

  • Ügyfelünkként az országos csomagárakhoz képest kedvezőbb áron veheted igénybe a kábeles TV, internet és telefon szolgáltatásokat
  • Nálunk megtalálhatod a legfrissebb ajánlatokat, ráadásul időről időre speciális online akciókkal várunk
  • Online sorban állás nélkül, bárhol, bármikor, akár mobilon is módosíthatsz
  • Nincs módosítási díj

Lépésről lépésre

svg.support.message

Lépj be a My UPC fiókodba.
Ha még nincs, itt regisztrálhatsz.

svg.support.message

Válassz ajánlataink közül egyet vagy élj akár minddel egyszerre:

svg.support.message

Véglegesítsd a megrendelést és élvezd az új szolgáltatásaidat!

 

Extrák

Hozd ki a legtöbbet csomagodból

HBO Max Pak + HBO Go

EXTRÁK

HBO Max Pak + HBO Go

Prémium csatornák, akár HD minőségben is

2 690 Ft/hó

 
 
 
 
Cinemax Pak csomag

Új EXTRa

Cinemax Pak csomag

Legnépszerűbb filmek, díjnyertes alkotások a világ minden tájáról.

990 Ft/hó

 
 
 
 
 
 

Hogyan tudom módosítani a szerződésemet?

Szüneteltetés

Tudj meg többet a szüneteltetésről itt vagy kérd online.

Költözés

Tudj meg többet a költöztetésről itt vagy kérd online.

Névátírás

Tudj meg többet a névátírásról itt.

További kérdések

Mi szükséges az online ügyintézéshez, mi az a My UPC?

Az online ügyintézéshez szükséged lesz egy My UPC fiókra, ahol többek között személyre szabhatod, módosíthatod szolgáltatásaid; megtekintheted, befizetheted számláid vagy átírhatod adataid.

A regisztrációhoz nincs másra szükséged, mint e-mail címedre és ügyfélszámodra; utóbbit megtalálod szerződéseden vagy számládon. A szám elején lévő nullák is az ügyfélszám részét képzik, így kérünk azokat is vedd figyelembe. A regisztrációhoz olyan jelszót találj ki, ami legalább 8 karakterből áll, van benne kis- és nagybetű és szám is. A jelszóban szóköz vagy egymást követő szám, betű (pl. abc, 123) nem szerepelhet. Adataid mindig tartsd biztonságban!

A regisztrációt könnyedén elindíthatod ide kattintva.

Jó tudnod! A regisztráció megerősítéséhez az e-mail címedre aktiváló levelet küldünk egy linkkel, amire rá kell kattintanod. Előfordulhat, hogy ez az e-mail a promóciók vagy közösségi mappába kerül, így kérünk ott is nézd meg, ha nem találnád.

Ha elfelejtetted az e-mail címedet, amivel regisztráltál kattints ide. Ha a jelszót, akkor pedig ide.

Megváltozott a nevem, címem. Hogyan tudom módosítani?

Ha megváltozott a neved vagy tévesen került megadásra, illetve módosult az állandó lakcímed, írd át könnyedén My UPC fiókodon keresztül. Ehhez kattints ide  vagy regisztrálj itt, majd a ‘Módosítás’ lehetőség segítségével egyszerűen add meg az új adataidat.

A módosítással hogyan változik a számlázás?

Amennyiben a módosítás az aktuális számla kiállítása előtt történik, akkor a következő számlád már a módosított szolgáltatás díját fogja tartalmazni. A számla kiállítása után a számla módosítására már nincs lehetőség. Ilyenkor a korrekció (terhelés vagy jóváírás) a következő számlán fog szerepelni.

Jó tudnod! Visszafizetés igénylésére ebben az esetben nincs lehetőség.

A módosításhoz szükséges új eszköz?

Eszközcserére a leggyakrabban akkor van szükség, ha internet 300 vagy 500 csomagra váltasz és még nincs Connect Box modemed. Szintén eszközcsere lehet szükséges akkor, ha nem HD-képes médiaeszközöd van és olyan csomagra módosítottál, aminek része a HD tartalom.
A szolgáltatás teljes körű működéséhez más esetekben is szükség lehet az eszközök cseréjére, ezeket mindig személyre szabottan vizsgáljuk.

A szolgáltatás módosítással hogyan változik a határozott idő?

Az igényelt ajánlatban szereplő termékekre a módosítást követően már az új szerződés lesz érvényben. Így ha az ajánlat határozott idejű szerződéssel jár, akkor ez minden érintett termékre érvényes lesz. 
 
Ha azonban van olyan szolgáltatásod is, ami nem szerepel az új ajánlatban, akkor arra továbbra is a korábbi szerződés lesz érvényes.
 
Pl. Egy tv, internet és vezetékes telefon termékkel rendelkező ügyfelünk, akinek van UPC mobil és HBO szolgáltatása is, elfogad egy személyre szóló csomagajánlatot a webshopban, egy év határozott idővel. A csomagajánlatban a tv, az internet, és a vezetékes telefon szerepel – ezekre újraindul a hűségidő, egy évvel – a mobil csomagra, és az HBO-ra azonban nem. Ezekre továbbra is a korábbi, rájuk vonatkozó (határozott, vagy határozatlan idejű) szerződés lesz érvényes.