Költöztetés

Milyen lehetőségek adottak a szolgáltatás költöztetésére?

Mit tegyek a költöztetés igénylése előtt?

  • A szolgáltatáskereső segítségével ellenőrizd, hogy az új címeden a UPC rendelkezik-e kiépített kábelhálózattal.
    Ezt az oldal tetején található 'Milyen szolgáltatás érhető el nálam?' alatt tudod megtenni. A funkció eléréséhez ki kell jelentkezned My UPC fiókodból.

Ha az új címemen elérhetők a UPC szolgáltatásai, hogyan tudom igényelni a költöztetést?

  • Ha a leggyorsabban és legegyszerűbben szeretnéd igényelni szolgáltatásod költöztetését, akkor lépj be My UPC fiókodba, ahol ezt könnyedén megteheted. Ehhez kattints ide. Választhatod az online igénylést is, amihez pedig kattints ide.
  • Ha mégis más módon szeretnél eljárni, lehetőséged van ezt megtenni személyesen UPC irodáinkban. Találd meg a hozzád legközelebbit ide kattintva. Illetve írásban (1462 Budapest Pf.: 477)  vagy telefonon (1221).

Mit tehetek, ha szolgáltatásom nem költöztethető az új címemre?

  • Névátírás esetén határozott idejű szerződésedet és az ehhez kapott kedvezményeidet átírathatod ismerősödre. Ha többet szeretnél erről megtudni kattints ide.
  • Ha szolgáltatásodat és az ahhoz járó kedvezményeket nem szeretnéd vagy nem tudod másra íratni, lemondhatod azt. Erről bővebb információt itt találsz.

Mennyibe kerül a költöztetés?

  • A költöztetés egyszeri költsége: bruttó 4 500 Ft.
  • Mobilhang szolgáltatás kölötztetésének egyszeri költsége: bruttó 1 000 Ft.

Mennyi idő a költöztetés?

  • Maximum 30 nap.

Kapcsolat

Keress minket üzenetben vagy telefonon!

 
 

UPC Fórum

Ahol minden kérdés válaszra talál.

 
 

Facebook

A UPC Magyarország közösségi oldala.