Névátírás

Lentebb olvashatsz arról, milyen lehetőségek közül választhatsz, amennyiben szeretnéd átvenni, vagy átadni egy meglévő szolgáltatásunkat.

Átírás magánszemélyek között

Amennyiben a jelenlegi egyéni Előfizetőtől egy másik magánszemély szeretné átvenni az előfizetést, ez az alábbi módon intézhető:

  • Telefonon, a 1221-es központi számot hívva, munkanapokon 7-21 óráig jelezhetik a Felek. Az átírás abban az esetben lesz sikeres, amennyiben valamennyi érintett fél jelen van a telefonnál.
  • Személyesen is eljárhatnak a névátírás miatt. Ez esetben kérjük, hogy együttesen keressétek fel kirendeltségünket. A sikeres ügyintézéshez az alábbi dokumentumok szükségesek:
  • érvényes személyi igazolvány, vagy érvényes vezetői engedély, vagy érvényes útlevél
  • lakcímigazolvány

Megjegyzés:
A névátíráshoz meghatalmazást nem áll módunkban elfogadni. Amennyiben az ügyintézéskor a Felek és a szükséges személyes adatok rendelkezésre állnak, a módosítás maximum 15 napon belül megtörténik, melyről az Átvállaló felet írásban értesítjük.

Átírás haláleset miatt

Az ügyintézési lehetőségek megegyeznek a magánszemélyek közti átíráséval, azonban az Átvállaló félen kívül itt az Elhunyt halotti anyakönyvi kivonatára lesz szükséged, melyet telefonos ügyintézés esetén, a kapcsolati oldalunkon megadott elérhetőségeken juttathatsz el hozzánk.

Üzletünkben történő személyes ügyintézés esetén az iratról munkatársunk másolatot készít.

Átírás magánszemélyről cég részére

Az üzleti oldalon keresztül tudod jelezni Munkatársunk felé, aki a lehető legrövidebb időn belül felveszi Veled a kapcsolatot.

Személyes ügyintézés ebben az esetben is lehetséges üzleteinkben. A szükséges dokumentumokról a 1420-as üzleti ügyfélszolgálaton kaphatsz tájékoztatást.

Kapcsolat

Keress minket üzenetben vagy telefonon!

 
 

UPC Fórum

Ahol minden kérdés válaszra talál.

 
 

Facebook

A UPC Magyarország közösségi oldala.