UPC szolgáltatások „saját beüzemeléssel”

Mit jelent a "saját beüzemelés"?

Az újonnan választott szolgáltatásokhoz kiegészítő elektronikus berendezések is tartoznak (pl. modem, digitális tv médiabox, mediacard, upc mobilinternethez SIM kártya), amelyeket a UPC biztosít. Ezeket a mellékelt útmutató alapján az előfizető saját maga – technikus segítsége nélkül – is egyszerűen üzembe helyezheti: csatlakoztathatja számítógépéhez, tévékészülékéhez, az elektromos hálózathoz. (Egyértelműen ez a kényelmesebb és gyorsabb megoldás!)

Kiknek ajánljuk?

Azoknak a lakossági kábel-, illetve mobilinternet-szolgáltatást választó UPC ügyfeleknek, akik

  • Az alábbiakban felsorolt szolgáltatások közül legalább egy új szolgáltatást választanak:
    • · új, digitális minőségű UPC kábeltelevízió,
    • · új, szupergyors UPC Fiber Power kábelinternet
    • · új költségkímélő számhordozás nélküli UPC kábeltelefon szolgáltatás
    • · legújabb szolgáltatásunkat, a upc mobilinternetet.

  • Meglévő UPC digitális kábeltelevízió esetén: médiaeszközt cserélnek, vagy újat igényelnek.
  • UPC Fiber Power internet esetén: magasabb sávszélességre módosítanak, ami indokolttá teszi a modemcserét. (Például: Fiber Power 50 vagy Fiber Power 120 esetén.)
  • Új internetes kiegészítő-szolgáltatás esetén: UPC wifi opciót igényelnek meglévő internetelőfizetés mellé.

Mindenhol van lehetőség "saját beüzemelésre"?

A UPC kábeltechnológiával ellátott területein, egyéni előfizetők részére: igen! Ez alól csak a 29-es körzetben lakó előfizetők* képeznek kivételt: itt, ebben a körzetben nincs lehetőség "saját beüzemelésre".

Új upc mobilinternet választásakor lehetőség van saját beüzemelésre a UPC vezetékes szolgáltatási területén (beleértve a 29-es körzetet is). Meglévő UPC vezetékes alapszolgáltatás mellé vagy meglévő alapszolgáltatáson felfelé módosítással egyidejűleg történő upc mobilinternet igénybe vétel esetén, ha nincs szükség készülékcserére, akkor a upc mobilinternet szolgáltatás csak saját beüzemeléssel érhető el.

Mik a "saját beüzemelés" előnyei?

  • Gyors és egyszerű. A kézhez kapott eszközöket akár 10 perc alatt használható állapotba hozhatja: gyakorlatilag azonnal élvezheti a szolgáltatást!
  • Kényelmes. Bármikor igényelheti és beüzemelheti a kívánt szolgáltatást (akár hétvégén is). Nem kell az ügyfélszolgálati irodák nyitva tartásához igazodnia, nem kell saját programjait összeegyeztetnie a műszaki munkatársaink rendelkezésre állási idejével. A Magyar Posta futárszolgálatával oda szállítjuk az eszközöket, ahová kéri.
Mik a "saját beüzemelés" előnyei?

Hogyan és mikor kérhet "saját beüzemelést"?

A "saját beüzemelés" igényét a szolgáltatás kiválasztásakor jelezheti, négyféleképpen.

Telefonos ügyfélszolgálatunkon, a 1221-es telefonszámon. (az "1"-es gomb és az irányítószám betárcsázása után, a "0"-ás gomb kétszeri megnyomásával)

- Személyes ügyfélszolgálati pontjaink bármelyikén. Ügyfélszolgálati pontjaink elérhetőségéért kattintson ide.

Interneten, a www.upc.hu weboldalon, a szolgáltatás kiválasztásakor.

- Üzleti partnereinken és üzletkötőinken keresztül.

Az eszközöket – a szolgáltatás kiválasztásától függetlenül – két módon veheti át:

  1. Házhoz szállítással, a Magyar Posta< futárszolgálatával.
  2. Személyes átvétellel, a tetszőlegesen megjelölt ügyfélszolgálati irodánkban.

Kiszállítás futárral

Kiszállítás futárral

Érdeklődését továbbítjuk a Magyar Posta futárszolgálata felé. A kiszállításra alapesetben reggel 8 óra és délután 5 óra között kerül sor. A csomagküldő szolgálat az Ön által megadott helyre szállítja a készülékeket, ami nem jár Önnek többletköltséggel. Az időpont további egyeztetése, módosítása, a kiszállítási cím megváltoztatása a szolgáltatás választását követően már csak a futárszolgálaton keresztül bonyolítható. A kiszállítás időpontjáról a futárcég SMS értesítést küld Önnek a kiszállítást megelőző munkanapon, az alábbi szöveggel:

„T. Ügyfelünk! Önnek a UPC CU0123456789 azonosítóval csomagot adott fel, melyet a következő munkanap kézbesítünk. Nyomkövetés: mpl.hu.

Amennyiben másodszori kiszállításkor sem történik meg az átvétel, a futárszolgálat munkatársa telefonon veszi fel Önnel a kapcsolatot, hogy új időpontot egyeztessen. Abban az esetben, ha nem sikerül kapcsolatba lépnie a futárszolgálat munkatársával, a kézbesítőtől kapott (a postaládájában talált) értesítővel keresse fel az értesítőn szereplő postafiókot: itt át tudja venni a csomagját.

Mi történik a szolgáltatás kiválasztása után?

UPC digitális kábeltévé-szolgáltatást választott?
Akkor az eszköz átvételét követő napon, de legfeljebb 72 órán belül a szolgáltatás elérhetővé válik az Ön számára. (Ebbe csak a munkanapok számítanak.)

UPC Fiber Power internetet választott?
Akkor a regisztrációhoz szükséges felhasználónevét és jelszavát postán küldjük el Önnek. A kézbesítési idő a Magyar Posta terheltségétől függően változhat. A kapott felhasználói névvel és jelszóval a http://pcreg.upc.hu weboldalon regisztrálhat.

UPC wifi opcióval rendelkező modem esetében a vezeték nélküli hálózatra való feljelentkezéshez WPA-PSK2 jelszó szükséges, amelyet a modem alján talál meg.

UPC kábeltelefont választott?
Akkor legfeljebb 72 órás aktiválási idővel kell számolnia. A pontos teendőket megtalálja honlapunkon – kattintson ide.

UPC mobilinternetet választott?
A upc mobilinternet szolgáltatást a UPC automatikusan aktiválja Önnek az átvételt követően, de maximum 2 munkanapon belül. Manuális aktiválásra is lehetősége van abban az esetben, amennyiben meg szeretné gyorsítani az automatikus aktiválási folyamatot. A upc mobilinternet manuális aktiválásához a upc mobilinternet szolgáltatáson keresztül nyissa meg a böngészőjét és írja be, hogy mobilaktivalas.upc.hu. Kövesse az ezen az oldalon található utasításokat. Felhívjuk figyelmét, hogy ezen az oldalon csak a szolgáltatás elindításához szükséges aktiválás indítható el. A upc mobilinternet ügyféladat-összefoglalót postai úton juttatjuk el Önhöz.

Személyes átvétel

Személyes átvétel

A berendezéseket személyesen is átveheti valamelyik ügyfélszolgálati irodáinkban: ott, helyben, az eszközök átvételéről szóló dokumentumot aláírja és már mehet is haza telepíteni a szolgáltatást.

Ha a szolgáltatás kiválasztásától számított 10 munkanapon belül nem veszi át az eszközt/eszközöket az ügyfélszolgálati irodában, munkatársaink megpróbálják elérni Önt, hogy új átvételi időpontot egyeztessenek, illetve felajánlják a Magyar Posta futárszolgálatot mint kiszállítási lehetőséget. Amennyiben munkatársaink nem tudják Önt elérni, úgy a szolgáltatás kiválasztását automatikusan törölni fogják!

Ha Önnél már van UPC internet-szolgáltatás, és most új UPC kábeltelefon-szolgáltatást választ, a Kényelmi és Kiegészítő szolgáltatások beállításai az aktiválást követően azonnal elvégezhetők. A további teendőket megtalálja honlapunkon – kattintson ide!

Hogyan történik a személyes átvétel?

UPC digitális kábeltévé-szolgáltatást választott?
Akkor az ügyfélszolgálatnál dolgozó munkatársunk végzi a szolgáltatás aktiválását. Miután otthonában Ön beszereli az eszközt, már élvezheti is a kábeltévét.

UPC Fiber Power internetet választott?
Akkor a helyszínen, az ügyfélszolgálati irodában kapja meg felhasználónevét és jelszavát. Azt követően, hogy otthonában elvégezte a szolgáltatáshoz szükséges eszköz beszerelését, regisztrálnia kell a http://pcreg.upc.hu címen... ezután máris használhatja az internetet.
(Új internetszolgáltatás esetén a maximális aktiválási idő 72 óra.)

UPC wifi opcióval rendelkező modem esetében a vezeték nélküli hálózatra való feljelentkezéshez WPA-PSK2 jelszó szükséges. Ezt a modem alján találja meg.

UPC kábeltelefont választott?
Akkor maximum 72 órás aktiválási idővel kell számolnia. A teendőket megtalálja honlapunkon – kattintson ide!

UPC mobilinternet szolgáltatást választott?
Akkor az ügyfélszolgálatnál dolgozó munkatársunk végzi a szolgáltatás aktiválási folyamatát.

Mit tegyek a régi eszközökkel?

Mit tegyek a régi eszközökkel?

Ha meglévő szolgáltatásain úgy módosított, hogy új eszköz(ök) használata vált szükségessé, akkor kérjük, az Önnél lévő régi, már nem használt eszközöket adja le az Önhöz legközelebbi személyes ügyfélszolgálati pontunkban. Amennyiben kérte, hogy az új eszköz(öke)t szállítsuk ki, úgy a futárszolgálattal érkező berendezés(eke)t már egy előre megcímzett "visszárudobozban" kézbesítjük Önnek. Kérjük, régi berendezését tegye ebbe az előre felcímzett dobozba, majd csomagolja be a dobozban található légpárnás fóliába, és "inverz csomag plusz" szolgáltatással adja fel bármely csomagfeladási lehetőséget kínáló postahelyen. Ez a postai szolgáltatás díjmentes!

Ha valamelyik ügyfélszolgálati irodába hozza a feleslegessé vált eszköz(öke)t, mindenképpen tájékozódjon azok nyitvatartási idejéről, ide kattintva.
Visszaszolgáltatás esetén, kérjük, tartsa be a 3 napos visszaküldési határidőt.

Mit tartalmaz az eszközcsomag?

Mit tartalmaz az eszközcsomag?

  • 1 Eszközöket (pl. modem, set-top-box)
  • Kiegészítőket (pl. tápkábel, adatátviteli kábelek)
  • Szerelési útmutatókat, kézikönyveket
* A 29-es körzeten belül, csak Pécelen van lehetőség UPC telefon és UPC internet szolgáltatásokat "saját beüzemeléssel" választani.
A weboldalon olvasható tájékoztatás nem teljes körű, részletes információért kérjük, hívja a 1221-es ügyfélszolgálati telefonszámunkat.