Számlainformációk

Segítünk megismerni havi számládat.

Milyen információk vannak a számlámon?

  1. A legtöbb szolgáltatóhoz hasonlóan szolgáltatásainkat egy hónapra előre számlázzuk. A számládon a választott szolgáltatásaidon felül számos hasznos információt találsz. A leggyorsabb és legegyszerűbb módja számláid befizetésének, ha a csoportos beszedési megbízást választod. Tudd meg, hogyan igényelheted ide kattintva.
  2.  
  1. Köszönjük, hogy a UPC szolgáltatásait választottad!
  2. Számlázási neved, címed
  3. Fizetendő összeg: havi és kiegészítő szolgáltatásaid, illetve esetleges elmaradás összege
  4. Fizetési határidő: eddig a dátumig kell beérkeznie a befizetendő összegnek. Nézd meg mennyi az egyes befizetési módok könyvelési ideje ide kattintva
  5. Számlafizetési módok: az általad választottat piktogrammal jelöltük. Ha a legegyszerűbben szeretnéd befizetni számládat válaszd a csoportos beszedési megbízást. Banki átutalás esetén ne felejtsd el feltüntetni ügyfélazonosítódat a megjegyzés rovatban
  6. Számlafizetéssel kapcoslatos információk
  7. A te egyedi ügyfélszámod: ügyintézéskor, banki átutalásnál van szükséged erre a számra. A szám elején lévő nullákat is vedd figyelembe!
  8. A UPC elérhetőségei
  9. QR kód a QR kódos fizetéshez: tudj meg többet erről a befizetési módról ide kattintva
  10. Számla részletes adatai: itt találod az egyedi UPC számlaszámodat is, amire a banki átutalásnál van szükséged. Ha a számla kiállításának dátuma után módosítasz szolgáltatásodon, az a következő számlán fog megjelenni
    Számlázási ciklusok:
    1-es: aktuális hónap 1-től a hónap utolsó napjáig számlázzuk ki a havidíjakat. A számlát aktuális hónap 10-ig kell megkapnod
    6-os: aktuális hónap 6-tól a következő hónap 5. napjáig számlázzuk ki a jelentkező havidíjakat. A számlát az aktuális hónap 14-ig kell megkapnod
    11-es: aktuális hónap 11-től a következő hónap 10. napjáig számlázzuk ki a havidíjakat. A számlát az aktuális hónap 19-ig kell megkapnod
    26-os: aktuális hónap 26-tól a következő hónap 25. napjáig számlázzuk ki a havidíjakat. A számlát a kiállítást követő hónap 4-ig kell megkapnod
  11. Számlakibocsátó adatai: a UPC neve, címe és adószáma
  12. Neved és szolgáltatási címed
  13. Csekk: amennyiben csekkes fizetési módot választottál, a számlának ezzel a részével tudod befizetni szolgáltatásodat a hozzád legközelebbi postán
  14. Szolgáltatásaid havi és egyszeri díjainak részletei
  15. Forgalmi díjak: a kapcsolt telefonszámok hívásfajtákra osztott listája
  16. Számlázott időszak: szolgáltatásaid havi díját előre, a forgalmi és egyszeri díjakat viszont utólag számlázzuk
    16/a: itt az aktuális időszak előtti változásokat (pl. csomagmódosítás) találod
    16/b: a szolgáltatások havi díját előre számlázzuk
    16/c: a forgalmi díjak havi díját utólag számlázzuk
  17. Jó ha tudod! Itt hasznos információkat találsz

Miért magasabb az első számlám?

A szolgáltatás megrendelésétől és a számlázási naptól függően az első számlád eltérhet a továbbiaktól. Például, ha szolgáltatásodat a számlázási nap előtt 15 nappal rendeled meg, akkor az első számládon 15 nap és a következő hónap díja lesz látható.

Jó tudnod! Havidíjas szolgáltatásaidat előre számlázzuk!

Mennyi a könyvelési idő az egyes befizetési módoknál?

  • ATM-n keresztül történő befizetés: 2-5 munkanap
  • Banki átutalás: 2 munkanap
  • Bankkártyás befizetés: 2-5 munkanap
  • Csoportos beszedési megbízás: 2-5 munkanap
  • Postai csekkes: 2-5 munkanap
  • Telefonos bankkártyás befizetés (VCC pay): 2 munkanap
  • Ügyfélszolgálati irodás befizetés: Azonnali

Céget, egyesületet adhatok meg számlázási névnek a lakossági előfizetésemnél?

Igen. Ebben az esetben azonban az egyesület, alapítvány, szövetkezet vagy egyéb civil szervezet által kiállított teljesítésvállalási megállapodás benyújtásával fizethetsz felénk.

Ha korrekciózzák a számlámat vagy 2 hónap között módosítom a szolgáltatásomat, be kell fizetnem az előre kiállított számlát? Miért?

A számla kiállítása után a számla módosítására nincs már lehetőség. Így ilyen esetben mindig a következő számlán fog szerepelni a korrekció.

Mi a különbség az ePack és az elektronikus számla között?

Az ePack egy kedvezmény, aminek feltétele többek között az elektronikus számlázási mód kiválasztása is. Az elektronikus számlázás pedig egy számlakézbesítési mód, melynek nincsenek feltételei. Tehát az ePack az elektronikus számlázás igénybevételekor kérhető kedvezmény. Tudj meg többet az ePack kedvezményről ide kattintva.

Ha átadom a szolgáltatásom egy másik személynek, mi történik azzal a számlával, amit az átadás hónapjára már megkaptam?

A számla kiállítása után nincs lehetőségünk azon módosítani. Ezért, ha az összes szolgáltatásodat átadod a számla kiállítását követően és túlfizetésed van, az összeget visszafizetjük. Ezt kérd elérhetőségeink valamelyikén. Amennyiben elmaradásod van, végszámlát küldünk. Ha csak bizonyos szolgáltatásaidat adod át, akkor a korrekció a következő számládon fog szerepelni.

 
 

Kapcsolat

Keress minket üzenetben vagy telefonon!

 
 

UPC Fórum

Ahol minden kérdés válaszra talál.

 
 

Facebook

A UPC Magyarország közösségi oldala.