Korlátozáskezelés

Mi történik a szolgáltatás korlátozásakor?

  • Korlátozás esetén az internet sebessége a minimálisra csökken.
  • Ha csak TV csomagod van, akkor az elérhető TV csatornák száma csökken.
  • Telefonról csak segélyhívásokat lehet indítani, az adatforgalom és sms küldés nem elérhető.

Milyen esetekben korlátozhatják a szolgáltatásomat?

  • Lejárt számla esetén: a számla lejárta utáni 8 napon belül emlékeztetünk az elmaradásról, amiben szerepel a korlátozás legkorábbi napja is.
  • Ha a szolgáltatást harmadik személy részére tovább értékesíted.
  • Ha a műsorjelet jogosulatlanul veszed.
  • A hálózat rendeltetésszerű működésének veszélyeztetése esetén.

Hogyan tudom elkerülni a korlátozást?

  • Haladékkéréssel: ha biztos vagy benne, hogy nem tudod rendezni tartozásodat a korlátozás előtt, kérj haladékot My UPC fiókodon keresztül. Ehhez kattints ide vagy vedd fel velünk a kapcsolatot a +36 1 798 88 88-as telefonszámon. A haladékkérés 8 nappal későbbre halasztja a korlátozás kezdetét, ami számlánként egyszer kérhető. Díja 2 000 Ft/számla.
  • Befizetés igazolásával: a korlátozás előtt abban az esetben javasoljuk a befizetési igazolás beküldését, ha már biztosan nem érkezik meg hozzánk befizetésed a korlátozás napjáig, ezzel elkerülheted a szolgáltatásaid korlátozását és a visszakapcsolással járó díjfizetést. Az igazolást My UPC fiókodon keresztül is beküldheted. Ehhez kattints ide. Nézd meg mennyi a könyvelési idő az egyes fizetési módoknál ide kattintva. A beküldött dokumentumok feldolgozási díja a korlátozást megelőzően 1 000 Ft/dokumentum, a korlátozást követően 1 500 Ft/dokumentum.

Mikor szűnik meg a korlátozás?

  • A korlátozás okának megszűnését (pl. a befizetett összeg lekönyvelését) követő 72 órán belül.
    A visszakapcsolási díj 4 000 Ft/szolgáltatásonként.
  • Lehetőséged van kényelmi visszakapcsolást igényelni, mellyel 24 órán belül visszakapcsoljuk szolgáltatásodat. A kényelmi visszakapcsolásnak a 4 000 Ft-os visszakapcsolási díjon felül 1 000 Ft költsége van.

Hogyan tudok kényelmi visszakapcsolást kérni, amivel 24 órán belül visszakapcsolják a szolgáltatásomat?

  • Kiegyenlített tartozásról szóló igazolással: a kényelmi visszakapcsolás igénybevételéhez küldd el a befizetésedről szóló igazolást az igény elküldésével egyidejűleg. Ezt megteheted My UPC fiókodban, ide kattintva. Ebben az esetben 6 500 forintot számlázunk ki a következő havi előfizetői díjad mellé a számládon, amely a visszakapcsolási díjból, a gyorsaságot adó kényelmi visszakapcsolási díjból és a befizetés igazolásának feldolgozási díjából áll (4 000 Ft + 1 000  Ft + 1 500 Ft).
  • Kiegyenlített tartozásról szóló igazolás nélkül: amennyiben a már befizetett tartozásodat nem áll módodban igazolni nekünk, viszont szeretnéd, ha minél előbb visszakapcsolnánk szolgáltatásodat, igényelj fizetési halasztás szolgáltatást a kényelmi visszakapcsolás mellé, így a szolgáltatásodat visszakapcsoljuk 24 órán belül, és 8 nap fizetési halasztást adunk neked. A fizetési halasztással a hozzánk még be nem érkezett, és nem igazolt tartozásteljesítést elfogadjuk. Ennek díja 7 000 Ft, mely a visszakapcsolási díjból, a gyorsaságot adó kényelmi visszakapcsolási díjból és a fizetési halasztás egyszeri díjából áll (4 000 Ft + 1 000 Ft + 2 000 Ft). Az igénylés elküldését könnyedén megteheted My UPC fiókodban. Ehhez kattints ide.

Jó tudnod!

  • Ha a leggyorsabban szeretnéd kiegyenlíteni tartozásodat, válassz bankkártyás fizetési módjainkból! Ehhez kattints ide.

Kapcsolat

Keress minket üzenetben vagy telefonon!

 
 

UPC Fórum

Ahol minden kérdés válaszra talál.

 
 

Facebook

A UPC Magyarország közösségi oldala.