Korlátozáskezelés
Mi történik a szolgáltatás korlátozásakor?
- Korlátozás esetén az internet sebessége a minimálisra csökken.
- Ha csak TV csomagod van, akkor az elérhető TV csatornák száma csökken.
- Telefonról csak segélyhívásokat lehet indítani, az adatforgalom és sms küldés nem elérhető.
Milyen esetekben korlátozhatják a szolgáltatásomat?
- Lejárt számla esetén: a számla lejárta utáni 8 napon belül emlékeztetünk az elmaradásról, amiben szerepel a korlátozás legkorábbi napja is.
- Ha a szolgáltatást harmadik személy részére tovább értékesíted.
- Ha a műsorjelet jogosulatlanul veszed.
- A hálózat rendeltetésszerű működésének veszélyeztetése esetén.
Hogyan tudom elkerülni a korlátozást?
- Haladékkéréssel: ha biztos vagy benne, hogy nem tudod rendezni tartozásodat a korlátozás előtt, kérj haladékot My UPC fiókodon keresztül. Ehhez kattints ide vagy vedd fel velünk a kapcsolatot a +36 1 798 88 88-as telefonszámon. A haladékkérés 8 nappal későbbre halasztja a korlátozás kezdetét, ami számlánként egyszer kérhető. Díja 2 000 Ft/számla.
- Befizetés igazolásával: a korlátozás előtt abban az esetben javasoljuk a befizetési igazolás beküldését, ha már biztosan nem érkezik meg hozzánk befizetésed a korlátozás napjáig, ezzel elkerülheted a szolgáltatásaid korlátozását és a visszakapcsolással járó díjfizetést. Az igazolást My UPC fiókodon keresztül is beküldheted. Ehhez kattints ide. Nézd meg mennyi a könyvelési idő az egyes fizetési módoknál ide kattintva. A beküldött dokumentumok feldolgozási díja a korlátozást megelőzően 1 000 Ft/dokumentum, a korlátozást követően 1 500 Ft/dokumentum.
Mikor szűnik meg a korlátozás?
- A korlátozás okának megszűnését (pl. a befizetett összeg lekönyvelését) követő 72 órán belül.
A visszakapcsolási díj 4 000 Ft/szolgáltatásonként. - Lehetőséged van kényelmi visszakapcsolást igényelni, mellyel 24 órán belül visszakapcsoljuk szolgáltatásodat. A kényelmi visszakapcsolásnak a 4 000 Ft-os visszakapcsolási díjon felül 1 000 Ft költsége van.
Hogyan tudok kényelmi visszakapcsolást kérni, amivel 24 órán belül visszakapcsolják a szolgáltatásomat?
- Kiegyenlített tartozásról szóló igazolással: a kényelmi visszakapcsolás igénybevételéhez küldd el a befizetésedről szóló igazolást az igény elküldésével egyidejűleg. Ezt megteheted My UPC fiókodban, ide kattintva. Ebben az esetben 6 500 forintot számlázunk ki a következő havi előfizetői díjad mellé a számládon, amely a visszakapcsolási díjból, a gyorsaságot adó kényelmi visszakapcsolási díjból és a befizetés igazolásának feldolgozási díjából áll (4 000 Ft + 1 000 Ft + 1 500 Ft).
- Kiegyenlített tartozásról szóló igazolás nélkül: amennyiben a már befizetett tartozásodat nem áll módodban igazolni nekünk, viszont szeretnéd, ha minél előbb visszakapcsolnánk szolgáltatásodat, igényelj fizetési halasztás szolgáltatást a kényelmi visszakapcsolás mellé, így a szolgáltatásodat visszakapcsoljuk 24 órán belül, és 8 nap fizetési halasztást adunk neked. A fizetési halasztással a hozzánk még be nem érkezett, és nem igazolt tartozásteljesítést elfogadjuk. Ennek díja 7 000 Ft, mely a visszakapcsolási díjból, a gyorsaságot adó kényelmi visszakapcsolási díjból és a fizetési halasztás egyszeri díjából áll (4 000 Ft + 1 000 Ft + 2 000 Ft). Az igénylés elküldését könnyedén megteheted My UPC fiókodban. Ehhez kattints ide.
Jó tudnod!
- Ha a leggyorsabban szeretnéd kiegyenlíteni tartozásodat, válassz bankkártyás fizetési módjainkból! Ehhez kattints ide.
Kapcsolat
Keress minket üzenetben vagy telefonon!
UPC Fórum
Ahol minden kérdés válaszra talál.
A UPC Magyarország közösségi oldala.