Korlátozáskezelés

Mi történik a szolgáltatás korlátozásakor?

  • Korlátozás esetén az internet sebessége a minimálisra áll át;
  • A TV csomagban elérhető csatornák száma csökken;
  • A telefonról nem lehet kimenő hívásokat indítani.

Milyen esetekben korlátozhatják a szolgáltatásomat?

  • A számla lejárta utáni 8 napon belül emlékeztetünk az elmaradásról. Amennyiben az ekkor megjelölt lejárati időt követően sem egyenlíted ki elmaradásodat, életbe léphet a korlátozás.
  • Ha a szolgáltatást harmadik személy részére tovább értékesíted.
  • Ha a műsorjelet jogosulatlanul veszed.
  • A hálózat rendeltetésszerű működésének veszélyeztetése esetén.

Mikor szűnik meg a korlátozás?

  • A korlátozás okának megszűnését (pl. a befizetett összeg elkönyvelését) követő 72 órán belül.
  • Lehetőséged van kényelmi visszakapcsolást igényelni, mellyel 24 órán belül visszakapcsoljuk szolgáltatásodat. A kényelmi visszakapcsolásnak a 4 000 Ft-os visszakapcsolási díjon felül 1 000 Ft költsége van.

Hogyan működik a kényelmi visszakapcsolás?

  • A kényelmi visszakapcsolás igénybevételéhez küldd el a befizetésedről szóló igazolást az igény elküldésével egyidejűleg. Ebben az esetben 6 500 forintot számlázunk ki a következő havi előfizetői díjad mellé a számládon, amely a visszakapcsolási díjból, a gyorsaságot adó kényelmi visszakapcsolási díjból és a befizetés igazolásának feldolgozási díjából áll (4 000 Ft + 
    1 000  Ft + 1 500 Ft).
  • Amennyiben a már befizetett tartozásodat nem áll módodban igazolni nekünk, viszont szeretnéd, ha minél előbb visszakapcsolnánk szolgáltatásodat, igényelj fizetési halasztás szolgáltatást a kényelmi visszakapcsolás mellé, így a szolgáltatásodat visszakapcsoljuk 24 órán belül, és 8 nap fizetési halasztást adunk neked. A fizetési halasztással a hozzánk még be nem érkezett, és nem igazolt tartozásteljesítést elfogadjuk. Ennek díja 7 000 Ft, mely a visszakapcsolási díjból, a gyorsaságot adó kényelmi visszakapcsolási díjból és a fizetési halasztás egyszeri díjából áll (4 000 Ft + 1 000 Ft + 2 000 Ft).
  • Az igényléshez jelentkezz be MYUPC fiókodba itt, ahol megtalálod a szükséges instrukciókat és menüpontokat.

Van a befizetési bizonylatnak díja? Milyen esetekben kell küldenem?

  • A beküldött dokumentumok feldolgozási díja korlátozás előtt 1 000 Ft/dokumentum, korlátozás után 1 500 Ft/dokumentum.
  • A korlátozás előtt abban az esetben javasoljuk a befizetési igazolás beküldését, ha már biztosan nem érkezik meg hozzánk befizetésed a korlátozás napjáig, ezzel elkerülheted a szolgáltatásaid korlátozását és a visszakapcsolással járó díjfizetést.

Jó tudnod!

  • Ha a leggyorsabban szeretnéd kiegyenlíteni tartozásodat, válassz bankkártyás fizetési módjainkból! Ehhez kattints ide.

Kapcsolat

Keress minket üzenetben vagy telefonon!

 
 

UPC Fórum

Ahol minden kérdés válaszra talál.

 
 

Facebook

A UPC Magyarország közösségi oldala.