Televízió

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Mediacard - Hibaelhárítás

Melyek a leggyakoribb mediacard hibaüzenetek és azok lehetséges megoldásai?

Új szoftverfrissítés érhető el. / A new software update is available.
Engedélyezd a készüléken az új szoftver letöltését. A letöltés és a frissítés után a modul újraindul, és ismét élvezheted szolgáltatást. Ha a művelet sikertelen és nem frissül a modul, a frissítés megtörténtéig a CI+ modul nem kódolja ki a titkosított csatornákat, és csak a kódolatlan csatornák jönnek be. Keresést bármikor indíthatsz a TV készülék digitális hangolás menüjében.

A modult azonnal frissíteni kell. Nem tudja használni a digitális tévészolgáltatást, amíg a frissítés meg nem történt. / Your module must be updated immediately. You will not be able to access the Digital TV service until the update has been done.

Ahhoz, hogy használni tudja a digitális tévét, frissítenie kell a modult. / To access Digital TV you must update your module.

Modul szoftver frissítés szükséges. Kérjük, válassza a SZOFTVERFRISSÍTÉST a MODUL FŐMENÜben. / Module software update required. Please choose Software download in the Module main menu.
Kérjük, végezd el a szoftverfrissítést! A legtöbb esetben ehhez elég megnyomni az OK gombot a televízió távirányítóján, de ez készüléktípusonként változhat. Amíg a frissítés nem történik meg, a digitális televízió szolgáltatás nem elérhető.

Hitelesítési hiba – A hitelesítés sikertelen a tévé és a modul között. / Authentication error – Authentication between TV set and module has failed.
Ez a hibaüzenet általában akkor látható, ha a televízió nem észleli a pontos időt. Kérjük, ellenőrizd a UPC kábel csatlakozását, és a televízió óra beállítását (automatikus-e). Akkor is megjelenhet ez az üzenetet, ha a TV készülék még nem lett hangolva, de a UPC mediacard már behelyezésre került. Tévékészüléked telepítéséhez kérjük, használd a tévé használati útmutatóját.

A tévém az alábbi hibaüzenetet küldte: Nincs hozzáférése ehhez a csatornához. / You do not have access to this channel.
Valószínűleg nincs előfizetésed az adott csatornára. Ha a hibaüzenet olyan csatornán jelenik meg amelyet tartalmaz a szolgáltatásod, akkor jelezz ügyfélszolgálatunk felé a My UPC fiókon keresztül, írásban (e-mail, chat, levél, Fax), személyesen, vagy a 1221-en. Irodáink címét és nyitva tartását itt találod.

A megadott hálózati azonosító érvénytelen. / The entered Network ID is not valid.
Kérjük, keresd ki a megfelelő hálózati azonosítót a UPC mediacard használati útmutatójának végén található táblázatból, és add meg újra. Ha a probléma továbbra is fennáll, kérjük, jelezd ügyfélszolgálatunk felé a My UPC fiókon keresztül, írásban (e-mail, chat, levél, Fax), személyesen vagy a 1221-en.

A TV nem kompatibilis a modullal. / Your TV is not compatible with your module.
A TV készülék nem kompatibilis a upc mediacarddal. Itt megtekintheted a kompatibilis tévékészülékek listáját, mely mellett nézd a szoftver verziószámot is. Ha a televízió szoftver verziója kisebb, mint a mediacard használatához definiált minimális szoftver verzió, próbáld meg frissíteni a TV-t.

A használt smartkártya érvénytelen. A szolgáltatás igénybevételéhez helyezzen be egy érvényes UPC smartkártyát! / The Smart Card is invalid. To use this service, insert a valid UPC Smart Card.

A smartkártya használhatatlan, valószínűleg megsérült. / Cannot use the Smart Card. The card may be damaged.

A smartkártya nincs behelyezve. / The Smart Card is not inserted.

A smartkártya nem olvasható. / Cannot read the Smart Card.

Smartkártyája fel van függesztve. / The Smart Card has been suspended.
Kérjük, ellenőrizd, hogy a smartkártya pontosan illeszkedik-e a modulba (CI+), és a mediacard is megfelelően lett-e behelyezve a tévékészülék CI+ foglalatába. Ha ezután sem megfelelő szolgáltatás, akkor jelezd ügyfélszolgálatunk felé a My UPC fikón keresztül, írásban (e-mail, chat, levél, Fax), személyesen vagy a 1221-en. Üzleteink elérhetőségért kattints ide.

A TV hitelesítési engedélyét visszavonták. / Your TV license has been revoked.
Kérjük, jelezd ügyfélszolgálatunk felé a problémát a My UPC fiókon keresztül, írásban (e-mail, chat, levél, Fax), személyesen, a 1221-en. Üzleteink elérhetőségért kattints ide.

A letöltés sikertelen volt: XX hiba / The download has failed : Error XX
Kérjük, ellenőrizd a kábelek és a mediacard megfelelő csatlakozását. A tévékészülék CI fogadó menüjéből próbáld meg újra a szoftverfrissítést. Ha ezután sem érhető el a szolgáltatás, jelezd ügyfélszolgálatunk felé a My UPC fiókon keresztül, írásban (e-mail, chat, levél, Fax), személyesen, vagy a 1221-en. Üzleteink elérhetőségért kattints ide.

Ez a smartkártya egy másik modulhoz tartozik. Kérjük, helyezze be a megfelelő smartkártyát! / The Smart Card belongs to another module. Please insert the correct Smart Card.
Kérjük, helyezd be a modulba a smartkártyát. Ha ezután sem érhető el a szolgáltatás, jelezd ügyfélszolgálatunk felé a My UPC fiókon keresztül, írásban (e-mail, chat, levél, Fax), személyesen vagy a 1221-en. Üzleteink elérhetőségért kattints ide.

A smartkártyát nem ismeri fel a rendszer. Kérjük, helyezzen be egy érvényes smartkártyát! / The Smart Card is not recognised. Please insert a valid UPC Smart Card.
Kérjük, ellenőrizd, hogy a UPC által biztosított smartkártya lett-e a modulba behelyezve. Ha ezután sem elérhető a szolgáltatás, jelezd ügyfélszolgálatunk felé a My UPC fiókon keresztül, írásban (e-mail, chat, levél, Fax), személyesen vagy 1221-en. Üzleteink elérhetőségért kattints ide.

A smartkártya érvényessége lejárt. Kérjük, látogasson el a ww.upc.hu/ugyfelszolgalat weboldalra vagy hívja ügyfélszolgálatunkat a 1221-en! / The Smart Card has expired. Please visit your local UPC website or contact Customer Service.
Kérjük, jelezd ügyfélszolgálatunk felé a problémát a My UPC fiókon keresztül, írásban (e-mail, chat, levél, Fax), személyesen, vagy 1221-en. Üzleteink elérhetőségért kattints ide.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem