Televízió

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Régebbi típusú Mediabox - Hibaelhárítás

Mi a teendőm, ha a Pace HD mediabox, Cisco HDDVR mediaboxon hangproblémát tapasztalok?

Elment a hang minden csatornán?
Ebben az esetben ellenőrizd, hogy nincs-e lenémítva a készüléked (mute gomb), vagy lehalkítva. Ha ezután sincs hang, akkor végezd el az alábbiakat:

Először áramtalanítsd a mediaboxot 30 másodpercre. Hogy ha továbbra sincs hang, akkor újra kell telepíteni a készüléket.

Megjegyzés:
A művelet elvégzése után minden beállítás törlődni fog, de a rögzített műsorok megmaradnak.

A Gyári értékek visszaállításához szükséges lépéseket itt találod.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Nincs kép, csak hang a boxon keresztül?

Kérjük, győződj meg arról, hogy a HDMI/SCART csatlakozó megfelelően csatlakoztatva van-e. Ha igen, akkor áramtalanítsd az eszközt 30 másodpercre.

Ezután ellenőrizd, hogy nem rádiócsatornára váltott-e a készülék, illetve a HDMI/SCART csatlakozó megfelelően van bedugva az eszközökbe. Amennyiben ezután sem oldódik meg a probléma, akkor jelezd ügyfélszolgálatunk felé a My UPC fiókod keresztül, írásban (e-mail, chat, levél, Fax), személyesen, vagy a 1221-en. Üzleteink elérhetőségért kattints ide.

Oszd meg a leírtakkal kapcsolatos tapasztalataid a UPC fórumozóival, regisztrálj most.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Mi a teendőm, ha a PACE, CISCO mediabox megbízhatatlanul működik/lefagy/nem vesz fel?

A felvétel probléma legvalószínűbb oka, hogy túl sok sorozatfelvétel lett beállítva. Nagyjából 9 sorozatfelvétel beállítása esetén túlterhelődik az eszköz. Kérjük, próbálj meg kevesebb felvételt beállítani.

Ha ezután is fennáll a hiba, áramtalanítsd az eszközt 30 másodperce. Előfordulhat, hogy nem jársz sikerrel, ebben az esetben, végezd el a mediabox újratelepítését, melyhez segítséget itt találsz.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Mit jelent, ha INIT vagy UPC felirat jelenik meg a mediabox kijelzőjén?

Az INIT/UPC felirat a mediabox telepítési folyamatát jelzi. A TV készüléket állítsd AV/HDMI forrásra és végezd el a telepítést.

UPC Mediabox telepítése INIT/UPC felirat megjelenése esetén: ország választása

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Mi a teendőm, ha nem kapcsol be a mediabox és a piros fény világít az előlapon?

Nyomd meg a távirányítón a UPC gombot. Ha nem reagál, próbáld meg a bekapcsolást, az előlapi CH+, vagy GUIDE gombok segítségével. (A gomb csak kikapcsolásra szolgál).

Utolsó opcióként pedig áramtalanítsd a mediaboxoz 30 másodpercre.

Kérjük, ha ezután sem elérhető a szolgáltatás, jelezz ügyfélszolgálatunk felé a My UPC fiókon keresztül,írásban (e-mail, chat, levél, Fax), személyesen, vagy a 1221-en. Üzleteink elérhetőségért kattints ide.

Oszd meg a leírtakkal kapcsolatos tapasztalataid a UPC fórumozóival, regisztrálj most.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Nem kapcsol be a mediabox, vagy nem reagál semmire?

Ha a médiabox lefagy, vagy több funkció nem működik megfelelően, szoftverfrissítés szükséges.

Első lépésként kapcsold ki a médiaboxot, majd nyomd meg a balra mutató nyilat vagy a CH- gombot és tartsd benyomva, majd pár másodpercre áramtalanítsd amediaboxot.

A gombot mindaddig tartsd nyomva, ameddig a visszakapcsolást követően a kijelzőn megjelenik egy felirat, vagy felvillan a 3 LED, illetve egyes boxok esetén a piros LED elkezd világítani. Ekkor elengedheted a gombot!

Amikor megjelenik a pontos idő/stand by állapotot jelző led folyamatosan világít, akkor kapcsold be a médiaboxot.

Ha továbbra sem működik, jelezd ügyfélszolgálatunk felé a My UPC fiókon keresztül, írásban (e-mail, chat, levél, Fax), személyesen, vagy a 1221-en. Üzleteink elérhetőségért kattints ide.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Mi a teendőm, ha LOAD hibaüzenet jelenik meg a mediabox kijelzőjén?

Először tartsd nyomva a CH+, CH-, REC gombokat a készülék előlapján, majd közben áramtalanítsd a készüléket, a hátoldalon található billenőkapcsoló segítségével.

Pár (3-5) másodperc elteltével újra áram alá helyezhető a készülék.
Amint megjelenik az előlapon a CLEAR kiírás, elengedheted a gombokat.

A DONE státusz megjelenésével a boxon található bekapcsoló (jobb szélső) gomb megnyomásával kapcsold be a készüléket. Ezt követően az “Init” felirat megjelenésével a Set-top-box használatra kész állapotba kerül.

Újraindulás után a telepítés első lépése látszik (országválasztó), mely után a megszokott telepítéssel újra elérhető lesz a szolgáltatás.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Mi a teendő, ha lassúnak találom a Thomson, Pace, Philips, Cisco mediaboxom?

A lassulást a mediaboxba eltárolt előző lépések száma okozhatja, amit egyszerűen eltávolíthatsz. Nyomd meg a MENU gombot a távirányítón, navigálj a nyilak segítségével a Beállításra, majd azon belül válaszd a Hálózatkeresést.

Lassú UPC Mediabox hiba: eltárolt előző lépések eltávolítása 1. lépés: Beállítások

Lassú UPC Mediabox hiba: eltárolt előző lépések eltávolítása 2. lépés: Hálózatkeresés

Az OK gomb lenyomása után add meg a PIN kódod, amely alapértelmezetten: 0000

Lassú UPC Mediabox hiba: eltárolt előző lépések eltávolítása 3. lépés: PIN kód megadása

Lassú UPC Mediabox hiba: eltárolt előző lépések eltávolítása 4. lépés: Automatikus keresés

Okézd le az Automatikus keresést, hogy elinduljon a csatornák keresése és az előzmény lista törlése. A folyamat végén megjelennek a talált csatornák, utolsó lépésként még 1x nyomd meg az OK gombot.

Lassú UPC Mediabox hiba: eltárolt előző lépések eltávolítása 5. lépés: Automatikus hálózatkeresés megerősítése

Lassú UPC Mediabox hiba: eltárolt előző lépések eltávolítása 6. lépés: A csatornakeresés eredménye

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem