Televízió

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Horizon HD Mediabox - Hibaelhárítás

Nincs kép, csak hang a boxon keresztül?

Kérjük, győződj meg arról, hogy a HDMI/SCART csatlakozó megfelelően csatlakoztatva van-e. Ha igen, akkor áramtalanítsd az eszközt 30 másodpercre.

Ezután ellenőrizd, hogy nem rádiócsatornára váltott-e a készülék, illetve a HDMI/SCART csatlakozó megfelelően van bedugva az eszközökbe. Amennyiben ezután sem oldódik meg a probléma, akkor jelezd ügyfélszolgálatunk felé a My UPC fiókod keresztül, írásban (e-mail, chat, levél, Fax), személyesen, vagy a 1221-en. Üzleteink elérhetőségért kattints ide.

Oszd meg a leírtakkal kapcsolatos tapasztalataid a UPC fórumozóival, regisztrálj most. 

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Mi a teendőm, ha nem működik a UPC Horizon távirányítóm?

Ha a UPC Horizon távirányító nem működik megfelelően, kérjük, első körben cseréld ki az elemeket, valamint ellenőrizd, hogy a távirányító és a Mediabox/tévékészülék között nincs semmilyen tárgy, amely akadályozhatja a jeltovábbítást.

Ha továbbra sem működik, jelezd ügyfélszolgálatunk felé a My UPC fiókon keresztül, írásban (e-mail, chat, levél, Fax), személyesen vagy a 1221-en. Üzleteink elérhetőségért kattints ide.

Megjegyzés:
A Pace, Philips, Thomson, Cisco mediaboxokhoz tartozó távirányító a UPC Horizon HD Mediabox-hoz nem használható.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Mi teendőm, ha a Horizon HD mediabox műsorújságban "Információ nem elérhető" hibaüzenet jelenik meg?

A hibaüzenet akkor jelenik meg, ha a médiabox és az internet modem közötti kommunikáció nem teljes.

Ennek javítása érdekében, a következő lépések elvégzése szükséges:
• Az internet modemet 5 másodpercre húzd ki az áramforrásból, majd helyezd vissza. Ezek után várj 5-10 percet, míg ismét online állapotba áll a modem.

 • A médiaboxot a távirányító segítségével kapcsold ki, de úgy, hogy körülbeül 8-10 másodpercre tartsd lenyomva a kikapcsoló gombot, egészen addig, amíg a médiabox előlapján egy zöld ledfény villogni kezd.

 • Engedd fel a gombot, és csak röviden nyomd meg ismét a kikapcsoló gombot. Ekkor a BOOT felirat jelenik meg. (ezután szükséges várni 1-3 percet, amíg a mediabox sikeresen újra nem indul)

 • Miután visszakapcsolt a médiabox, és látod az adást, akkor válts pár csatornára, amíg az alsó információs sávban egyből be nem tölt a műsorinformáció.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Mi a teendőm, ha - Az Ön SMART kártyája nincs érvényesítve - hibaüzenetet látom?

Ha beüzemelés után 5 perccel is látható ez az üzenet, akkor javasoljuk, hogy végezd el a következőket:

 - Áramtalanítsd a mediaboxot, majd dugd vissza és ezt ismételd meg még egyszer. Ezután várj, amíg a készülék újraindul.

 - Amennyiben ezek után is jelentkezik a hiba, húzd ki a boxból a SMART kártyát és óvatosan törölgesd meg a chipet egy száraz/puha (nem műszálas) ruhával, majd helyezd vissza a boxba.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Beüzemeltem a Horizon HD Mediaboxot, de gyenge minőségű a kép, mi a teendőm?

Abban az esetben, ha a jelenség: csíkos képernyő, szellemkép, zajosodás, foltok, halvány kép, vagy fekete-fehér kép, akkor ellenőrizd a mediaboxot és a TV-t összekötő kábelt, illetve a TV beállításait.

Ha a kép kockásodik/elsötétül, érdemes megnézni a mediaboxba csatlakozott antenna kábelt (koax), továbbá megvizsgálni javasolt a házba lévő csatlakozókat, toldókat is.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Mi a teendőm, ha a TV adás kockásodik vagy - Nincs jel - felirat jelenik meg?

Amennyiben a műsorszolgáltató túl zajos képet biztosít/kockásodik/pixeles a kép/Nincs jel felirat látható, kérjük, ellenőrizd a csatlakozásokat a beltériegység és a koax csatlakozóaljzat között.

Megjegyzés:
Azokat a kábeleket használd a csatlakoztatásokhoz, amelyeket a UPC biztosított tartozékként, vagy a saját kábeleid feleljenek meg a C12-es szabványnak. A saját beszerzésű erősítőket, jelelosztókat iktasd ki.

Kérjük, ha ezután sem megfelelő szolgáltatás, jelezd ügyfélszolgálatunk felé a problémát a My UPC fiókon keresztül, írásban (e-mail, chat, levél, Fax), személyesen vagy a 1221-en. Üzleteink elérhetőségért kattints ide.

Oszd meg a leírtakkal kapcsolatos tapasztalataid a UPC fórumozóival, regisztrálj most.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Mi a teendőm, ha nagyon meleg a Horizon HD Mediabox?

A Horizon HD Mediabox működéséből adódóan melegszik, ezért javasoljuk, hogy minden esetben olyan helyre tedd, ahol tud szellőzni/mozog körülette a levegő. Továbbá figyelj arra, hogy ne legyen közel más elektronikai eszközödhöz és kerüld a fűtőtesteket is.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

A Horizon HD Mediaboxon keresztül korábban rögzített műsort szerettem volna visszanézni, de a képernyőn azt az üzenetet látom, miszerint: Ez a program egy olyan csatornáról lett rögzítve, amelynek Ön nem előfizetője többé. A műsor megtekintéséhez fizessen elő újra a csatornára, vagy törölje a műsort a merevlemezről. Mit teendőm?

Ahhoz, hogy egy korábban rögzített programot megtekinthess, érvényes előfizetéssel kell rendelkezned arra az adóra, amelyről a műsort felvetted. Ha az előfizetés az adott tartalomra időközben megszűnt, akkor a továbbiakban a csatornáról felvett műsorokat nem játszhatod le. A termék újbóli igénybe vételével természetesen ismét láthatod kedvenc filmjeidet és sorozataid.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem