Televízió

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Horizon Go - Alap információk, beállítás

Hogyan tudok belépni a Horizon Go webes felületére számítógépemen?

Nyisd meg a Horizon TV oldalt az egyik javasolt böngészővel: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome, Microsoft Edge, Safari.

Kattints az üdvözlő képernyő jobb felső sarokba található Bejelentkezésre. Itt, pedig add meg a felhasználóneved (a My UPC Profilod email címe), illetve az ahhoz tartozó jelszavad, majd kattints a Bejelentkezés gombra.

Sikeres belépést követően a jobb felső sarokban már az email címedet fogod látni.

A témával kapcsolatban további segítséget a Horizon Go használati kézikönyvében olvashatsz.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Hogyan állíthatom be a webes Horizon Go-nál, hogy az általam kedvelt adókat lássam elsőként?

Miután sikerült belépned a Horizon Go fiókodba, kattints a baloldalon található fogaskerék (Beállítások) ikonra, majd a felső sorban található füleknél válaszd a CSATORNÁIM menüpontot. Az egérrel el tudod helyezni, hogy az Általad kedvelt csatornák milyen sorrendbe látszódjanak.

Horizon Go Csatornáim beállítása

Megjegyzés:
A webes, Android, iOs és Windows alkalmazások esetében, minden telepítést és frissítést követően újra szükséges beállítanod a kedvenceidet, mert azok el fognak veszni.

A témával kapcsolatban további segítséget a Horizon Go használati kézikönyvében olvashatsz.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Mi szükséges ahhoz, hogy használni tudjam a Horizon Go alkalmazását?

A Horizon Go alkalmazását megtalálhatod és díjmentesen letöltheted az egyes operációs rendszerek áruházából (Google Play, App Store).

Horizon Go app - mobil alkalmazás

Első belépésnél szükséges lesz kiválasztanod, hogy melyik országban van az előfizetésed.

Horizon Go app: Válassza ki az országot, ahol tartózkodik

Ezek után be fogsz tudni lépni a saját Horizon Go fiókodba a My UPC fiókod belépési adataival.

Horizon Go app: Lépjen be MY UPC azonosítóival

Előfordulhat, hogy megjelenik a mediaeszközök listája a következő ablaknak, ekkor válaszd ki a KÖVETKEZŐ gombot. Ha nem jelenik meg ilyen ablak, akkor máris használatba veheted a Horizon Goban elérhető tartalmakat a beállított eszközödön.

A témával kapcsolatban további segítséget a Horizon Go használati kézikönyvében olvashatsz.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Hogyan tudom beállítani a Horizon Go alkalmazásba, hogy elsőként láthassam kedvenc adóimat?

Az alkalmazás betöltése után a bal felső sarokban bökj a Horizon Go app menü ikon ikonra, majd válaszd ki a Beállításokat. Itt válaszd ki a TV Csatornáim menüpontot, ami után máris elkezdheted szerkeszteni az adók sorrendjét.

A csatornák helyzetét a jobb oldalon található dupla vonalat megfogva tudod mozgatni.

Megjegyzés:
A webes, Android, iOs és Windows alkalmazások esetében, minden telepítést és frissítést követően újra szükséges beállítanod a kedvenceidet, mert azok el fognak veszni.

A témával kapcsolatban további segítséget a Horizon Go használati kézikönyvében olvashatsz.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Windows 10 operációs rendszeren is tudom használni a Horizon Go-t?

Igen, a Windows 10 áruházában is megtalálhatod a Horizon Go alkalmazást és díjmentesen tudod telepíteni a számítógéped. A telepítést követően keresed meg az alkalmazás ikonját a Start menüre kattintva (frissen telepített alkalmazások minden esetben a lista tetején is látható) indítsd el.

Megjegyzés:
A letöltés megkezdése előtt érdemes meggyőződni arról, hogy a telepíteni kívánt számítógép vagy laptop rendelkezik-e a minimum hardver követelménnyel. Ha az alkalmazás nem indul el vagy a futtatása nem lehetséges, böngészőn keresztül a továbbiakban is elérhető a Horizon Go webes felülete.

Az első indítás alkalmával szükséges beállítani az országot (Magyarország) és a Következő gombot kiválasztva fogsz tudni tovább lépni.

Megjegyzés:
Az alkalmazás nyelve a mobilkészüléken használt alapértelmezett nyelv lesz, azonban a régió beállítások installálása miatt minden esetben a "Magyarország" lehetőséget kell kiválasztanod.

A következő ablaknál lehetőséged lesz megadni a My UPC Profilod belépési adatait, hogy sikeres legyen a belépés az alkalmazásba. Előfordulhat, hogy a belépés után megjelenik egy ablak, ahol az előfizetéshez tartozó mediaeszközök kerülnek felsorolásra, itt a Következő gombra bökve tudsz tovább lépni és elindítani a kívánt adást.

A témával kapcsolatban további segítséget a Horizon Go használati kézikönyvében olvashatsz.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Mit, hol találok a Horizon Go alkalmazásában és a webes felületen?

Az alkalmazás elindulását követően a Kezdőlapot fogod látni, ahol a Legnépszerűbb sávban az éppen legtöbb felhasználó által nézett műsorok listáját találod. Lentebb egy Mentett tartalom sávban a már megkezdett filmet vagy sorozatot fogod látni, amit onnan folytathatsz, ahol korábban abbahagytad. Lentebb pedig megtalálod a legutoljára feltöltött filmeket vagy sorozatok, ami felkerült a MyPrimeba.

A TV menüpontba alapértelmezettként láthatod az elérhető csatornákat pillanatnyi képekkel. Egy külön almenüpontokba szétbontva találod a TV Műsorújságot egy komplexebb nézettel, ahol láthatod a jelenlegi, a múltbéli, illetve a jövőbe látható műsorokat. Itt érhető el a műsorvisszanéző funkció is.

A MyPrime menübe kategóriákra osztva találod a MyPrime csomagba elérhető összes tartalmat.

A Mentett alatt pedig a Kezdőlapon is látható már megkezdett filmet vagy sorozatot látod, ahol lehetőséged van folyatatni onnan azt, ahol korábban abbahagytad.

A témával kapcsolatban további segítséget a Horizon Go használati kézikönyvében olvashatsz.

Használt ikonok és piktogramok (mobilalkalmazás használata esetén):

Ikon Jelentése
Horizon Go app menü ikon A főmenü ikonja
Horizon Go app: a kereső funkció ikonja A kereső funkció ikonja
Horizon Go app: a felhasználóváltás funkció ikonja A felhasználóváltás funkció ikonja
Horizon Go app: a Beállítások menüpont ikonja Beállítások menüpont ikonja
Horizon Go app: a távirányító funkció ikonja Távirányító funkció ikonja
Horizon Go app: csatorna kijelölő funkció ikonja Csatorna kijelölő funkció ikonja
Horizon Go app: élő televízió adás ikonja Élő televíziós adás ikonja
Horizon Go app: összerendelt UPC Mediabox átnevezésének ikonja Összerendelt UPC Mediabox átnevezésének ikonja
Horizon Go app: DVR műsorrögzítés funkció ikonja DVR műsorrögzítés funkció ikonja
Horizon Go app: aktuális műsor megjelenítése a TV képernyőn ikon Aktuális műsor megjelenítése a TV képernyőn
Horizon Go app: megosztás közösségi oldalon funkció ikonja Megosztás közösségi oldalon funkció ikonja
Horizon Go app: teljes képernyő funkció ikonja Teljes képernyő funkció ikonja
Horizon Go app: megállítás funkció ikonja Megállítás funkció ikonja
Horizon Go app: lejátszás funkció ikonja Lejátszás funkció ikonja
Horizon Go app: műsorvisszanéző funkció ikonja Műsorvisszanéző funkció ikonja

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Hogyan kapcsolhatom ki/be a gyerekzárat a Horizon Go alkalmazásában?

A menüben található Beállításokon belül találod a Szülői Zár részt, ahol a (fiók belépésénél használt) jelszó megadása után kiválaszthatod, hogy milyen korhatárral ellátott műsoroknál kérje az alkalmazás a PIN kódot.

Ugyan ezen az oldalon, de lentebb van lehetőséged megváltoztatni a PIN kódot, amennyiben szeretnél másik megadni az alapértelmezett 0000 helyett. Az új PIN kód aktiválásához ne felejtsd el, a MEGERŐSÍT gombra kattintani.

Megjegyzés:
Az alkalmazásba megváltoztatott pin kód, csak az aktuális alkalmazásba fog működni. Ha más eszközön is használod a Horizon Go-t, akkor ott is szükséges megváltoztatni a PIN kódot.

A témával kapcsolatban további segítséget a Horizon Go használati kézikönyvében olvashatsz.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Mi is az a Horizon Go?

A Horizon Go egy online adatfolyam alapú, úgynevezett HTTP Live online-streaming (HLS) szolgáltatás, amely segítségével, arra alkalmas internetes eszközeiden bárhol, a nap bármely napszakában élvezheted a UPC Magyarország Kft. digitális kábeltelevíziós csatornakínálatában található (dedikált) szórakoztató médiatartalmakat (kivéve: online rádiók). Legyen szó akár kedvenc televízió műsoraidról, filmjeidről, sorozataidról.

A témával kapcsolatban további részleteket a Horizon Go használati kézikönyvében olvashatsz.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Mire használhatom a Horizon Go szolgáltatást?

A Horizon Go számos kényelmi lehetőséget és funkciót kínál, ezáltal is fokozva az azonnali kikapcsolódás felhőtlen élményét!

Kezemben a TV-m!
A Horizon Go szolgáltatással számos digitális televízió csatornát nézhetsz díjmentesen helyhez kötöttség nélkül, otthoni UPC kábeltelevíziós előfizetésed hasonló paramétereivel.

Mi megy most a tévében?
A Horizon Go műsorújság felületén egyszerűen, akár néhány mozdulattal felfedezheted az aktuális dedikált csatornakínálatot, továbbá a jelenlegi és a jövőben közvetített televízió műsorok listáját. A műsorinformációk alapján azonnal eldöntheted, hogy az adott műsor érdeklődési körödnek megfelelő-e, vagy sem.

Teljes mozi élmény egy kézben!
A Horizon Go-n elérhető MyPrime szolgáltatással havonta mindössze egy mozijegy áráért az egész család korlátlanul nézhet több száz filmet, exkluzív sorozatokat, és gyerekműsorokat is a folyamatosan frissülő kínálatból. A Horizon Go-val számos UPC TV-TÁR tartalmat is elérhetsz.

A témával kapcsolatban további segítséget a Horizon Go használati kézikönyvében olvashatsz.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Hogyan tudok regisztrálni a Horizon Go szolgáltatásra?

A regisztráció első lépése a digitális kábeltelevízió alapszolgáltatás megléte. A következő lépés a My UPC Profil regisztrálása. (Amennyiben már rendelkezel My UPC fiókkal, akkor a felhasználási feltételek elfogadását követően azonnal használhatod a szolgáltatást.) A My UPC regisztrációval kapcsolatban bővebb információt a My UPC Profil regisztráció weboldalon találsz.

Megjegyzés:
Ha újonnan regisztrálsz My UPC Profilt, akkor a Horizon Go szolgáltatás használata előtt kérjük, várj 24 órát, amíg fiókod végleges aktiválásra kerül belső rendszereinkben.

A regisztráció során megadott adatok (felhasználónév/e-mail cím és jelszó) segítségével használhatod majd a szolgáltatást számítógépen vagy mobileszközön történő bejelentkezés után.

A témával kapcsolatban további segítséget a Horizon Go használati kézikönyvében olvashatsz.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Hogyan módosíthatom, vagy törölhetem a regisztrációmat a Horizon Go-nál?

Kizárólag a Horizon Go szolgáltatásra vonatkozó regisztrációt különálló módon nem lehetséges törölni. Adatmódosítást, vagy fióktörlést kizárólag My UPC profil fiókoddal kapcsolatban kezdeményezhetsz a www.upc.hu/email oldalon keresztül, ügyfélszolgálati chaten, személyesen vagy telefonon (1221).

A témával kapcsolatban további segítséget a Horizon Go használati kézikönyvében olvashatsz.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Ki használhatja a Horizon Go szolgáltatást?

A Horizon Go (kibővített) szolgáltatásait minden UPC digitális kábeltelevízió alapcsomaggal és My UPC profil azonosítóval rendelkező, 18. életévét betöltött, magyarországi lakcímmel, illetve telepítési hellyel rendelkező előfizető használhatja.

Megjegyzés:
A Horizon Go szolgáltatást mindenki saját felelőssége birtokában használhatja. Egyes funkcióinak eléréséhez (pl.: műsorújság, VOD/COD ajánló) nem fontos UPC előfizetőnek, vagy regisztrált My UPC profil felhasználónak lenni. A műsorújságban és a VOD/COD ajánlókban fellelhető képi és szövegezési tartalmakért a UPC Magyarország Kft. nem vállal felelősséget.

A témával kapcsolatban további segítséget a Horizon Go használati kézikönyvében olvashatsz.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Milyen költségei lehetnek a Horizon Go-nak?

Milyen felmerülő költségei lehetnek a Horizon Go szolgáltatásnak?
A Horizon Go platform használata díjmentes, ebben a szolgáltatásban megtekinthetőek a digitális kábeltelevízió alapcsomag alapján az élő televízió műsorok, illetve a Video On Demand és Channel On Demand tartalmak. A használatból eredő felmerülő költségek (pl.: megrendelés/kölcsönzés) a digitális televízió szolgáltatás és annak kiegészítő prémium szolgáltatásai terhére számlázódnak.

Megjegyzés:
A Horizon Go szolgáltatás használata adatforgalom generálásával jár együtt. (Általánosan generált adatforgalmi ráta: 10 MB/min) Ezért egyes internet-szolgáltatások esetében felmerülhetnek adat túlforgalmazásra vonatkozó többletköltségek. Javasoljuk, hogy a szolgáltatás használata előtt keresse fel internetszolgáltatóját és tájékozódjon internetkapcsolatának túlforgalmazási díjairól. A mobilinternet hálózaton keresztül történő adatbetöltést a Horizon Go mobil - és tablet alkalmazásban Te is lekorlátozhatod a FőmenüBeállításokSzemélyre szabás menüpontban.

Kérjük, hogy a Horizon Go szolgáltatás használata előtt tájékozódj arról is, hogy internetkapcsolatod támogatja-e az online streaming adatfolyam szolgáltatásokat, illetve a szolgáltatód számol-e fel külön díjat az adatfolyam termékek használatáért.

A témával kapcsolatban további segítséget a Horizon Go használati kézikönyvében olvashatsz.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Mire van szükségem a Horizon Go szolgáltatás igénybevételéhez?

A Horizon Go szolgáltatás igénybevételéhez aktív internetkapcsolat - mobiltelefon, vagy táblagép esetében mobil adatcsomag vagy egyéb internetelérés - szükséges. A Horizon Go akadálymentes működéséhez, zavartalan és folyamatos internetkapcsolatra van szükség, amelynek minimum letöltési sebessége 0,5 Mbit/s. Javasolt a 10 Mbit/s letöltési sávszélesség használata.

Megjegyzés:
A szolgáltatás használatának további feltétele a digitális UPC kábeltelevíziós alapszolgáltatás, és a My UPC profilazonosító együttes megléte. Video On Demand/Channel On Demand tartalmak, illetve prémium csomagok esetében (megrendelt) élő szolgáltatás megléte.

A Horizon Go szolgáltatás használata adatforgalom generálásával jár együtt. (Generált adatforgalmi ráta: 10MB/min) Ezért egyes internet szolgáltatások esetében felmerülhetnek adat túlforgalmazásra vonatkozó többletköltségek. Javasoljuk, hogy a szolgáltatás használata előtt keresd meg internetszolgáltatódat és tájékozódj internetkapcsolatának túlforgalmazási díjairól. A mobilinternet hálózaton keresztül történő adatbetöltést a Horizon Go alkalmazáson Te is lekorlátozhatod a Főmenü ► Beállítások ► Személyre szabás menüpontban.

Kérjük, hogy a Horizon Go szolgáltatás használata előtt tájékozódj arról is, hogy internetkapcsolatod támogatja-e az online streaming adatfolyam szolgáltatásokat, illetve hogy szolgáltatód számol-e fel külön díjat az adatfolyam szolgáltatások használatáért.

A szolgáltatás által nyújtott kép- és hangminőség egy névleges eredmény, amely egy adott területen a szolgáltatást biztosító hálózati technológia elérhetőségének, az azt támogató készülék meglétének/erőforrásának/szoftverkörnyezetének, illetve az internetes hálózat aktuális leterheltségének függvénye. A Horizon Go szolgáltatás zavartalan működéséért, és minőségbeli megfelelőségéért a UPC Magyarország Kft. nem vállal felelőséget. Hálózati technológiák, vagy szolgáltatók közötti hálózatváltás, továbbá hosszantartó használat esetén előfordulhat, hogy - a további használat céljából - az alkalmazásból ki kell jelentkezni, majd meg kell ismételni a bejelentkezést.

Használt ikonok és piktogramok (mobilalkalmazás használata esetén):

Ikon Jelentése
Image A főmenü ikonja
Image A kereső funkció ikonja
Image A felhasználóváltás funkció ikonja
Image Beállítások menüpont ikonja
Image Távirányító funkció ikonja
Image Csatorna kijelölő funkció ikonja
Image Élő televíziós adás ikonja
Image Összerendelt UPC Mediabox átnevezésének ikonja
Image DVR műsorrögzítés funkció ikonja
Image Aktuális műsor megjelenítése a TV képernyőn
Image Megosztás közösségi oldalon funkció ikonja
Image Teljes képernyő funkció ikonja
Image Megállítás funkció ikonja
Image Lejátszás funkció ikonja
Image Műsorvisszanéző funkció ikonja

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Milyen internethálózat ajánlott a Horizon Go szolgáltatáshoz?

Megjegyzés:
A Horizon Go szolgáltatás a UPC Magyarország hálózatával nem azonos hálózatokon (használt technológiától függetlenül), illetve a UPC Magyarország hálózatán (eltérő IP címet használó) ún. CPS szolgáltatók által nyújtott internet szolgáltatásokon keresztül nem teljes körűen elérhető.

A témával kapcsolatban további segítséget a Horizon Go használati kézikönyvében olvashatsz.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Milyen készülékeken tudom használni a Horizon Go szolgáltatást?

A Horizon Go szolgáltatás személyi számítógépen, illetve mobileszközökön keresztül is használható.

Személyi számítógép használata esetén akár két féle képen:
 • Böngésző módban
 • Windows10 szoftverrel rendelkező számítógépek esetében alkalmazás módban

Mobileszközök esetében az alábbi eszközök kompatibilisek a Horizon Go alkalmazással:
 • Android OS mobiltelefon, vagy táblagép (Android 4.03. vagy újabb szoftver verzió - 3" feletti mobiltelefon kijelző, illetve 7" feletti tablet kijelző) - Root-olt eszközök nem támogatottak
 • Apple iOS mobiltelefon, iPod Touch, vagy iPad táblagép (iOS6, vagy újabb szoftver verzió) - Jailbreak-elt eszközök nem támogatottak

Megjegyzés:
A Horizon Go szolgáltatás csak hivatalos verziójú mobil operációs szoftvereken működik. A Horizon Go alkalmazás nem támogatja a jailbreak-elt, vagy root-olt szoftverkörnyezettel rendelkező eszközöket. Ezen készülékek olyan szoftverkörnyezettel rendelkeznek, amelyeknél nincs szoftver letöltési korlát (ezért befolyásolhatják a Horizon Go applikáció zavartalan működését). Amennyiben tudni szeretnéd, hogyan állíthatod vissza jailbreak-elt, vagy root-olt operációs rendszerrel rendelkező készüléked normál üzemmódba, kérjük, látogass el a készülékgyártójának weboldalára.

Egyes eszközök esetében a Horizon Go támogatottsága függ az alkalmazott háttérerőforrás, illetve a használt eszköz szoftverkörnyezetétől, valamint annak személyreszabott beállításaitól.

Milyen minimum feltételei vannak a számítógépes használatnak?
A Horizon Go szolgáltatás SD tartalmak lejátszásának minimum feltételei Windows operációs rendszerű számítógépen.

Számítógép és/vagy laptop hardveres alapkövetelmény:

Hardware megnevezés Periféria 
Processzor (CPU): x86 vagy x64-as rendszerű processzorok Intel Atom,
QuadCore @ 1.6 Ghz; Core i3 vagy a felett
Videokártya: Integrált, vagy különálló videokártya 
Memória (RAM): Minimum 1GB; javasolt: 2GB
Képernyő felbontás: Minimum 600p; 2160p-ig
Beviteli eszközök: Touchscreen, Touch pad, egér, billentyűzet
Operációs rendszer: Microsoft®Windows10® - x86 vagy x64 verzió

Megjegyzés:
A Horizon Go - Windows 10 alkalmazás letöltéséhez Microsoft fiókregisztráció is szükséges.

Operációs rendszer:
 • Microsoft® Windows Vista Service Pack 1 (32 és 64 bites verzió)
 • Microsoft® Windows 7 (32 és 64 bites verzió)
 • Microsoft® Windows 8 (32 és 64 bites verzió, desktop módban)
 • Microsoft® Windows 8.1 (32 és 64 bites verzió, desktop módban)
 • Microsoft® Windows 10 (32 és 64 bites verzió, desktop módban)

Javasolt böngészők:
(Windows 64 bites operációs rendszeren futó natív 64 bites böngészők nem támogatottak)
 - Internet Explorer 10.0 vagy újabb verzió, Microsoft Edge támogatott
 - Mozilla Firefox 18.0 vagy újabb verzió
 - Google Chrome támogatott
 - Opera nem támogatott
 - Safari nem támogatott

A Horizon Go szolgáltatás futtatásához Microsoft® Silverlight® plug-in telepítése szükséges, amelyet a https://www.microsoft.com/silverlight webcímen keresztül tölthetsz le, vagy frissíthetsz.

Megjegyzés:
Microsoft® Xbox rendszereken használt Internet Explorer és Microsoft Edge böngészők esetében a Horizon Go szolgáltatás nem elérhető. Ez azért lehetséges, mert az Xbox konzolokon használt Internet Explorer és Microsoft Edge nem támogatja a Microsoft® Silverlight® beépülő modulját.

A Horizon Go szolgáltatás SD tartalmak lejátszásának minimum feltételei Mac operációs rendszerű számítógépen:

Operációs rendszer: Mac OS X 10.5 vagy újabb verzió
Processzor (CPU): Intel processzor család (1.6 Ghz felett)
Memória (RAM): minimum 1 GB
Videokártya: minimum 64 MB grafikus memória - minimum felbontás: 800x600 pixel

Javasolt böngészők:
 - Safari 7.0 vagy újabb verzió (karakter beviteli problémák előfordulhatnak)
 - Mozilla Firefox 18.0 vagy újabb verzió
 - Google Chrome támogatott
 - Opera nem támogatott
 - Internet Explorer
 - Mac operációs rendszeren nem telepíthető
 - Microsoft Edge
 - Mac operációs rendszeren nem telepíthető

A Horizon Go szolgáltatás futtatásához Microsoft® Silverlight® plug-in telepítése szükséges, amelyet a https://www.microsoft.com/silverlight webcímen keresztül frissíthetsz.

Megjegyzés:
A Google Chrome és Microsoft Edge böngészőben a Microsoft® Silverlight® plug-in nem minden esetben támogatott. Ennek eredményeként a Mac OS X operációs rendszereken futtatott Google Chrome böngészőkön a Horizon Go szolgáltatás által közvetített műsorszámok megtekintése nem lehetséges. Ezért javasoljuk, hogy Internet Explorer, Safari és Mozilla Firefox böngészőket használj.

A Horizon Go szolgáltatás HD felbontású tartalmakat nem közvetít, így a lejátszó eszközöknél nem kritérium a HD képes felbontás megléte. (A HD csatornák közvetítése SD módban történik) A Horizon Go szolgáltatás nem támogatott az Apple TV és az Android TV készülékeken.

A témával kapcsolatban további segítséget a Horizon Go használati kézikönyvében olvashatsz.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Hány darab készülékkel használható a Horizon Go?

A Horizon Go szolgáltatás My UPC profil azonosítóval, összesen 3 darab készüléken használható egyidejűleg. Mindhárom készüléken különböző csatornákat, műsorokat és VOD/COD tartalmakat nézhetsz egy időben.

Megjegyzés:
Amennyiben ugyanazon előfizetői azonosítón egymáshoz rendelt három darab stream és/vagy VOD/COD csatorna egyidejű használatban van, egyes SD/HD DVR UPC Mediaboxok felvételfunkciójának használata során (a stream kiosztás telítettsége miatt) előfordulhat a csatornaváltás lehetőségének korlátozása a felvétel alatt.

Amennyiben több, mint három darab lineáris csatorna és/vagy VOD/COD csatorna stream-je egyidejű használatban van a Horizon Go szolgáltatás automatikus tájékoztatást küld Neked a stream kiosztás telítettségéről. Ilyen esetben a legkorábban elindított stream automatikusan lekapcsolásra kerül.

A témával kapcsolatban további segítséget a Horizon Go használati kézikönyvében olvashatsz.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Választhatok nyelvet (hangsávot/feliratot) a Horizon Go szolgáltatáson keresztül?

Igen. Egyes lineáris televíziós csatornák esetében van lehetőség nyelvválasztásra (hangsáv/feliratozás). Ehhez a műsorszám lejátszása során ki kell választanod a Nyelvi beállítások ikont Horizon Go: nyelvi beállítások ikon, majd az adott csatornán elérhető lehetőségek közül kijelölni az általad preferáltat.

Horizon Go: a hang és felirat nyelvének beállítása

Az egyes csatornákon elérhető hangsávokat, illetve feliratokat a Horizon Go csatornakiosztásban találhatod meg, melyet itt érhetsz el.

Megjegyzés:
A Műsorvisszanézővel elérhető műsorszámok esetében nincs lehetőség hangsáv, illetve a felirat választásra.

A témával kapcsolatban további segítséget a Horizon Go használati kézikönyvében olvashatsz.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Hogyan használhatom a Műsorvisszanéző funkciót Horizon Go alkalmazáson és böngészőből?

Az alkalmazás elindítását követően menj a TV, majd TV Műsorújság menüpontra. Ezek után válassz ki egy számodra megtekinteni kívánt műsort, és ha látsz egy Műsorvisszanézést jelző ikont, akkor a lejátszás ikonra kattintva rövid időn belül el fog indulni a tartalom.

Megjegyzés:
Bizonyos esetben a felület kérheti a Szülői zár - korhatár besorolás PIN kódját. Ez alapértelmezetten: 0000.

Szeretnénk jelezni, hogy a szolgáltatással csak bizonyos tartalmak és műsorcsatornák érhetők el. A visszatekinthető műsorok elérhetősége az egyes tartalomszolgáltatók, tartalom megjelenítéséhez fűződő jogaihoz korlátozottak.

A Műsorvisszanézővel elérhető műsorok lejátszását két féle módon teheted meg:
 • A műsor megkezdését követően azonnal elérheted a kiválasztott műsort (Startover) - ez a lehetőség csak bizonyos programok esetében érhető el
 • A műsor megkezdését követően bizonyos idő (hozzávetőleg egy óra) elteltével tekintheted csak meg a kívánt műsort.

A témával kapcsolatban további segítséget a Horizon Go használati kézikönyvében olvashatsz.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Hogyan tudom használni a Horizon Go - Műsorvisszanéző funkciót mobil eszközeimen?

Az alkalmazás elindítása után a Műsorújság menübe belépve, keresd meg, hogy a megnézni kívánt műsornál látszik-e a Műsorvisszanéző ikon Horizon Go app: műsorvisszanéző funkció ikonja. Az elektronikus műsorújságban, az időben visszafelé keresést a képernyő balra húzásával teheted meg. A dátum- és műfajválasztók segítségével szűkítheted a megjelenő tartalmakat. A műsorszámot, majd a feljövő adatlapon a Műsorvisszanéző ikont Horizon Go app: műsorvisszanéző funkció ikonja megérintve el fog indulni a kiválasztott műsor.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem