Televízió

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Horizon Go - Hibaelhárítás

Mit tegyek, ha nem tudok belépni a Horizon Go-ba?

Első lépésként, ellenőrizd, hogy a My UPC Profilodba be tudsz-e jelentkezni. Amennyiben oda sikerült belépned, győződj meg arról, hogy rendelkezel Digital kábeltv csomaggal, illetve nincsen-e folyamatba szolgáltatás szüneteltetése, költöztetése, felmondása. Erre azért van szükség, mert a Horizon Go funkciónkat, kizárólag aktív Digital csomagjainkkal rendelkező előfizetőink számára tudjuk biztosítani.

Abban az esetben, ha mindent rendben találsz a szolgáltatásaidnál és meggyőződtél arról, hogy jogosult vagy a Horizon Go használatára, próbáld meg a belépést egy számítógépes böngészőben, a Horizon Go webes felületén, hogy ott sikerül-e.

A témával kapcsolatban további segítséget a Horizon Go használati kézikönyvében olvashatsz.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Mit csináljak, ha a Horizon Go-ba rossz a kép és a hang?

Javasoljuk, hogy győződj meg arról, hogy csak egy vagy esetleg több csatornánál is jelentkezik-e a kép vagy hang hiba. Abban az esetben, ha minden mindegyik csatornánál érzékelhető, ellenőrizd, hogy megfelelő-e az internet kapcsolat a készüléken, vagy nem-e fut a háttérben valamilyen alkalmazás/program frissítése.

Megjegyzés:
A szolgáltatás által nyújtott kép- és hangminőség egy névleges eredmény, amely egy adott területen a szolgáltatást biztosító hálózati technológia elérhetőségének, az azt támogató készülék meglétének/erőforrásának/szoftverkörnyezetének, illetve az internetes hálózat aktuális leterheltségének függvénye. A Horizon Go szolgáltatás zavartalan működéséért, és minőségbeli megfelelőségéért a UPC Magyarország Kft. nem vállal felelőséget.

A témával kapcsolatban további segítséget a Horizon Go használati kézikönyvében olvashatsz.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem