Televízió

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

HBO GO - Hibaelhárítás

Miért akadozik a lejátszás a HBO GO-n kiválasztott tartalmaknál?

A HBO GO felületén elérhető tartalom folyamatos megtekintéséhez minimum 2 Mbps adatforgalom szükséges. Arról, hogy meggyőződj az aktuális eszközödön milyen sebesség érhető el, látogass el a www.speedtest.net oldalra, itt bármikor ellenőrizheted, mekkora az adatforgalmad a használt eszközön. Az akadozást több tényező befolyásolhatja, azonban ezek közül két jellemző probléma szokta. Az egyik, hogy a háttérbe elindult valamilyen szoftver frissítése, vagy valaminek a letöltése folyik.

A másik lehetőség, hogy a kiválasztott eszköz hardvere perifériája nem alkalmas a tartalmak lejátszására. Az első lehetőség kizáráshoz nézd meg a háttérbe futó programokat és, ha szükséges zárd be őket. Ezek bármikor újraindíthatóak a későbbiek folyamán, ha már végignézted, amit kiválasztottál.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Milyen eszközökön és rendszereken érhetem el a HBO GO-t?

A HBO GO jelenleg már nagyon széles skálán tette elérhetővé a HBO által biztosított tartalmak elérhetőségét.

Jelenleg a következő platformokon érhető el:
 • PC Windows 7 vagy újabb
 • MAC Snow Leopard vagy annál újabb
 • iPhone és iPad (iOS 10.3 vagy felette)
 • Android okostelefon és tablet (összes nagy gyártó Android 4.4 (Kit Kat) eszközén)
 • Samsung Smart TV (Orsay vagy Tizen operációs rendszer, 2012 vagy annál későbbi model)
 • Sony PlayStation 3 és 4
 • Apple TV (4. generáció utáni)
 • Airplay
 • Google Chromcast

Támogatott böngészők: Google Chrome, Microsoft Edge, Safari és Mozilla Firefox

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem