Vezetékes telefon

 
 
 
 
 

Vezetékes telefon - Beállítás

Hogyan tilthatom le a kimenő hívásokat?

Általam vezérelt híváskorlátozás.
Aktiválhatod a korlátozást jelszó segítségével, de bármikor meg is változtathatod. A híváskorlátozás állapotát a központon keresztül ellenőrizheted. A korlátozott számok hívásakor a telefonáló hangbemondást hall, ami figyelmezteti, hogy az adott hívásirányba történő beszélgetések jelenleg tiltott állapotban vannak. A fix híváskorlátozás (amit az ügyfélszolgálat állít be) akkor is megmarad, ha az előfizető által vezérelt híváskorlátozást törölték.

Hívásirány kódok:
(1) Nemzetközi hívások letiltása (00 irány)
(2) Nemzetközi és emeltdíjas hívások letiltása (00; 0690; 0691)
(3) Kimenő távolsági (köztük a mobil) hívások letiltása (06)
(4) Minden kimenő hívás letiltása (kivéve: a 104, 105, 107 és 112-es segélykérő telefonszámok, illetve a 1221-es ügyfélszolgálati telefonszámunk és az ingyenes zöldszámok)
(5) Emeltdíjas hívások letiltása (0690; 0691)
(6) Mobil hívások tiltása (0620, 0630, 0670)

Híváskorlátozás aktiválása:
1. Emeld fel a kagylót, és várd meg a tárcsahangot.
2. *34*(hívásirány kódja)jelszó# (például: *34*48888#)
3. A rendszer automata hangüzenettel visszaigazolja a híváskorlátozás bekapcsolását.

Híváskorlátozás feloldása:
1. Emeld fel a kagylót, és várd meg a tárcsahangot.
2. #34*jelszó# (például: #34*8888#)
3. A rendszer automata hangüzenettel visszaigazolja a híváskorlátozás feloldását.

Híváskorlátozás állapotának lekérdezése:
1. Emeld fel a kagylót, és várd meg a tárcsahangot.
2. *#34#
3. A rendszer automata hangüzenettel visszaigazolja a híváskorlátozás állapotát.

Megjegyzés:
A híváskorlátozás kikapcsolása minden korábbi korlátozást felold! Ha szándékodban áll bármelyik korlátozást fenntartani, ismét aktiválnod kell a kiválasztott kódú korlátozást!

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Hogyan használhatom a hívásvárakoztatás funkciót?

Ha upc telefon előfizetésed van, nem maradsz le egyetlen hívásról sem, hiszen ha éppen beszél és közben más is keres, erről a központ sípoló hanggal értesít (a hívó fél foglalt jelzés helyett kicsöng jelzést hall). A hívószámkijelzős készüléken megjelenik a hívó fél telefonszáma is, ha a hívó fél ezt engedélyezte. Lehetőséged van felvenni az újabb hívást anélkül, hogy folyamatban lévő beszélgetését megszakítanád. Így megbeszélheted a hívóval, hogy nemsokára visszahívod, és visszatérhetsz az eredeti beszélgetéshez.

Minden UPC előfizetőnél ez a kényelmi szolgáltatás alap esetben bekapcsolt állapotban van, amit a funkció sajátossága miatt csak előfizetői oldalról lehet ki- és bekapcsolni, központilag a szolgáltató által erre nincs lehetőség.

Amennyiben egy aktív hívás közben más is keres, a következő lehetőségek közül választhatsz:
 » A FLASH vagy R* és 2 billentyűk megnyomásával felveheted a második hívást, úgy hogy a folyamatban lévő hívás nem szakad meg, hanem tartásba kerül. Ugyanezen billentyűk újbóli megnyomásával oda-vissza kapcsolgathatsz a két vonal között.
 » Amennyiben bármelyik, éppen folyó beszélgetését be kívánod fejezni, azt a FLASH vagy R* 1 billentyűk megnyomásával teheted meg.
 » Ha leteszed a kagylót, és egy hívás még tartásban van (várakozik) akkor telefonkészüléked ki fog csengeni.
 » Lehetőséged van a FLASH vagy R* 3 billentyűkombináció lenyomásával az új beérkező hívást, a folyamatban lévő beszélgetésébe bekapcsolni, úgy, hogy 3 résztvevős konferenciabeszélgetés jöjjön létre.

Hívásvárkoztatás szolgáltatás bekapcsolása:
 - Emeld fel a telefonkagylót
 - Várd meg a tárcsahangot
 - Üsd be a *43# kódot aktiváláshoz
 - A rendszer megváltozott tárcsahanggal nyugtázza a kérést.

Hívásvárkoztatás szolgáltatás kikapcsolása:
 - Emeld fel a telefonkagylót
 - Várd meg a tárcsahangot
 - Üsd be a #43# kódot a szolgáltatás törléséhez
 - A rendszer megváltozott tárcsahanggal nyugtázza a kérést.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Hogyan tudom a rejtett számról érkező hívásokat elutasítani?

Lehetőséged van arra, hogy a rendszer minden olyan hívást elutasítson, amelynél a hívószámkijelzést letiltották. Ilyenkor a hívó a következő hangbemondást hallja: A hívott fél kérésére, rejtett számú hívások nem kapcsolhatók. Kérjük, engedélyezze hívószáma kijelzését, és próbálja újra a hívást.

Minden rejtett számról érkező hívás elutasítása szolgáltatás beállítása:
 - Emeld fel a kézibeszélőt, és várj a tárcsahangra
 - Készülékeden üsd be a *71# billentyűket
 - A rendszer automata hangüzenettel visszaigazolja a rejtett számok elutasításának bekapcsolását.

A rejtett számról érkező hívás elutasítása szolgáltatás törlése:
 - Emeld fel a kézi beszélőt, és várj a tárcsahangra
 - Készülékeden üsd be a #71# billentyűket
 - A rendszer automata hangüzenettel visszaigazolja a rejtett számok elutasításának kikapcsolását.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Hogyan tudom kikapcsolni a vezetékes telefonon a hangposta szolgáltatást?

A UPC vonalas telefonodon keresztül pár lépésben megoldható a hangposta kikapcsolása, ezt a következőképpen teheted meg:
 • Emeld fel a telefonkagylót, és várj a tárcsahangra.
 • A készüléken üsd be a #62# billentyűket. (a bekapcsoláshoz a *62# kód megadása szükséges)
 • A rendszer automata hangüzenettel visszaigazolja a Hangposta szolgáltatás kikapcsolását

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Hogyan használhatom a hangposta kényelmi szolgáltatást?

A telefon előfizetésed részeként egy hangposta fiókot is biztosítunk. Amennyiben a telefonodra érkező hívást nem tudod fogadni, mert pl. nem vagy otthon, vagy éppen mással beszélsz, akkor helyetted a hangposta – mint egy üzenetrögzítő készülék – jelentkezik (alapértelmezett beállítás esetén 6 csöngetés után), és a hívó fél üzenetet hagyhat Neked. Ha készülékedre üzenet érkezett, akkor a kézibeszélő felemelésekor bekopogó, sípoló hangot hallasz majd a megszokott vonaljelzésen felül.

Hangposta üzeneteid legkényelmesebben a saját UPC telefonodról díjmentesen hívható 1717-es szám tárcsázásával hallgathatod le. Amennyiben nincs új üzeneted, az automatikus rendszer értesít erről. Akkor is lehallgathatod hangpostád, ha távol vagy otthonodtól! Belföldön a 06-1-789-1717-es, külföldön pedig a 00-36-1-789-1717-es telefonszám felhívásával, (az automata útmutatását követve) hétjegyű telefonszámodnak, ill. négyjegyű titkos hangposta kódodnak megadásával férhetsz hozzá egyéni üzeneteidhez.

Titkos hangposta kódod az első használat előtt az alábbi módon adhatod meg:
 - hívd saját készülékedről a 1717-es számot
 - a billentyűk segítségével válaszd a hangpostafiók egyéni beállítás menüpontot,
 - billentyűzd be négyjegyű titkos hangposta kódszámod.

A kódszámra mindig szükség van, ha nem a saját, otthoni készülékedről szeretnéd lehallgatni üzeneteid.

A hangposta menüjének használata:
Ha van új üzeneted, akkor rendszer rögtön felolvassa Neked (dátum, idő megjelöléssel).

Az üzenet meghallgatása után a következő lehetőségek közül választhatsz:
1-es gomb aktuális üzenet újrahallgatása
2-es gomb üzenet törlése
3-as gomb ugrás a következő üzenetre
4-es gomb ugrás az előző üzenetre
* gomb kezelési útmutató felolvasása

Ha nincs új, törölt és meghallgatott üzenet a 0-as gombbal az egyéni beállításokba lehet belépni, ahol a következő beállításokat teheted meg:
1-es gomb üdvözlő szöveg állítása
2-es gomb titkos kód megváltoztatása
0-as gomb vissza az üzenetekhez

Ha nincs új üzeneted, de van meghallgatott vagy törölt:
Előbb a régi üzenetet lehet meghallgatni, aminek a végén a következő lehetőségek vannak:
1-es gomb aktuális üzenet újrahallgatása
2-es gomb üzenet törlése vagy visszaállítása
3-as gomb ugrás a következő üzenetre
4-es gomb ugrás az előző üzenetre
* gomb kezelési útmutató felolvasása

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Egy hívásnál szeretném letiltani a hívószámom küldését, hogyan tehetem meg?

Ha nem szeretnéd, hogy számod megjelenjen mobilról történő hívás esetén a hívott fél készülékén, kérjük, hívás előtt üsd be hívott szám elé a #31# billentyűkombinációt.

Például: Ha a 06-70-123-45-67 mobil számot kívánod hívni, úgy hogy hívószámod ne jelenjen meg, akkor tárcsahang után a következőket billentyűzd be #31#06701234567.

Megjegyzés:
Vezetékes telefonszolgáltatásnál ez az opció nem elérhető.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Hogyan tudok hívásátirányítást beállítani úgy, hogy ha néhány csörgés után nem veszem fel a telefont, egy másik számon folytatódjon a híváskezdeményezés?

Irányítsd át hívásaid bármely más telefonszámra (Pl. mobil számára). A nem felel típusú átirányításnál csak akkor történik meg az átirányítás, ha a készülékedre érkező hívásokat 6 kicsengésig nem fogadod. A feltétel nélküli hívásátirányításnál minden esetben megtörténik az átirányítás. A telefonodig a hívó félnek kell fizetni a beszélgetést, a telefonodtól az átirányítás helyéig tartó átvitelt, azaz az átirányított szakaszt Neked számlázzuk. Az átirányított szakaszra az adott UPC telefon előfizetés díjszabása érvényes. Ha másik UPC telefonszámra irányítod át a hívásaid, akkor az átirányítás díjmentes.

A nem felel típusú hívásátirányítás beállítása:
1. Emeld fel a kagylót, és várd meg a tárcsahangot
2. Készülékeden üsd be a *61* billentyűket
3. Billentyűzd be azt a számot, amelyre hívásaid át szeretnéd irányítani. Amennyiben az állomás a körzeten kívül van, vagy mobiltelefon, a telefonszám előtt üsd be a belföldi előhívót (06) és a körzetszámot, ha külföldi számra szeretnéd átirányítani hívásaid, akkor a számot a nemzetközi előtéttel (00) és az ország kijelölő számmal együtt add meg.
4. végül nyomd meg a # gombot.
5. A rendszer automata hangüzenettel visszaigazolja a hívásátirányítás bekapcsolását. Példa: budapesti vezetékes számra történő átirányítás (nem felel feltétellel) esetén a teljes billentyűsorozat: *61*0611234567#

A nem felel típusú hívásátirányítás kikapcsolása:
1. Emeld fel a kagylót, és várd meg a tárcsahangot
2. Készülékeden üsd be #61# a billentyűket
3. A rendszer automata hangüzenettel visszaigazolja a hívásátirányítás kikapcsolását.

Megjegyzés:
Aktív kimenő híváskorlátozási szolgáltatás befolyásolhatja az átirányítás eredményét. (Pl. amennyiben a körzeten kívüli számok hívása korlátozott a hívásátirányítás sem fog hívókörzeten kívül végződni.)

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Hogyan állíthatom be a klasszikus foglaltság jelzést?

Ahhoz, hogy a hívó fél klasszikus foglalt jelzést halljon, amikor beszélsz, több kényelmi szolgáltatást is módosítanod kell.

 - A hívásvárakoztatás szolgáltatást ki kell kapcsolni a következőképpen: Hívásvárakoztatás módosítása.

 - A hangposta szolgáltatást ki kell kapcsolni a következőképpen: Hangposta kikapcsolása.

 - Amennyiben továbbra is szeretnéd használni hangposta szolgáltatásunkat azért, hogy hívásaid ne vesszenek el, kérjük, aktiváld a hívásátirányítás nincs válasz esetén szolgáltatást a 1718-as telefonszámon: Hívásátirányítás beállítása nincs válasz estén.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Több telefonkészülékem van, de nem mindegyiken működik a szolgáltatás. Mi a teendőm?

Ebben az esetben először javasoljuk a kábelek/csatlakozások ellenőrzését. Ha azok rendben vannak, de néhány készülék így sem működik, kérjük, köss közvetlenül egy készüléket a kábelmodem Line 1/Tel 1 aljzatába, és így teszteld le a szolgáltatásunkat. Ha így működik, akkor a lakáson belüli telefonvonal megosztást kellene szakemberrel megvizsgáltatni.

Amennyiben azt szeretnéd, hogy cégünk szakemberei hárítsák el a hibát, természetesen arra is van lehetőség megfelelő díjazás ellenében. Az általunk elvégzett kiépítésre cégünk garanciát is vállal.

Hordozható készülék hibája esetén a bázis készülék (töltő) legyen áram alatt.

Amennyiben a hordozható készüléken a keresés/bázis keresése felirat látható, akkor a kézibeszélő bázissal történő újrahangolására van szükség. Ezzel kapcsolatban további információt a készülék használati útmutatójában találsz.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Hogyan állíthatom be a feltétel nélküli hívásátirányítást?

Irányítsd át hívásaid bármely más telefonszámra (Pl. mobil számára). A feltétel nélküli hívásátirányításnál minden esetben megtörténik az átirányítás. A telefonodig a hívó félnek kell fizetni a beszélgetést, a telefonodtól az átirányítás helyéig tartó átvitelt, azaz az átirányított szakaszt Neked számlázzuk. Az átirányított szakaszra az adott upc telefon előfizetés díjszabása érvényes. Ha másik UPC telefonszámra irányítod át a hívásaid, akkor az átirányítás díjmentes.

A feltétel nélküli hívásátirányítás beállítása:
 - Emeld fel a kagylót és várd meg a tárcsahangot
 - Készülékeden üsd be a *21* billentyűket
 - Billentyűzd be azt a számot, amelyre hívásaid feltétel nélkül át szeretnéd irányítani. Amennyiben az állomás körzeten kívül van, vagy mobiltelefon, a telefonszám előtt üsd be a belföldi előhívót (06) és a körzetszámot, ha külföldi számra szeretnéd átirányítani hívásait, akkor a számot a nemzetközi előtéttel (00) és az ország kijelölő számmal együtt adja meg.
 - Végül nyomd meg a # gombot.
 - A rendszer automata hangüzenettel visszaigazolja a hívásátirányítás bekapcsolását. Példa: mobil számra történő átirányítás esetén a teljes billentyűsorozat: *21*06301234567#

A feltétel nélküli hívásátirányítás megszüntetése:
 - Emeld fel a kagylót, és várd meg a tárcsahangot
 - Készülékeden üsd be a #21# billentyűket
 - A rendszer automata hangüzenettel visszaigazolja a hívásátirányítás kikapcsolását.

Megjegyzés:
Aktív kimenő híváskorlátozási szolgáltatás befolyásolhatja az átirányítás eredményét. (Pl. amennyiben a körzeten kívüli számok hívása korlátozott a hívásátirányítás sem fog hívókörzeten kívül végződni.)

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Milyen telefonszolgáltatásokat vehetek igénybe?

Kényelmi szolgáltatások:
Hangposta, hívószámkijelzés, hívószámkijelzés - tiltása, hívás átirányítás, kimenő híváskorlátozás, hívásvárakoztatás, 3 résztvevős konferenciabeszélgetés, ne zavarj, rejtett számról érkező hívások elutasítása.
Ezeket a szolgáltatásokat havi- és bekapcsolásidíj mentesen, automatikusan aktiváljuk minden upc telefon előfizetőnknek, külön megrendelni nem szükséges.

Fax szolgáltatás:
Előfizetőinknek telefaxit is biztosítunk, így a hozzáférési pontra csatlakoztatott fax-készülékkel küldhetsz és fogadhatsz is faxokat. A faxolás díja megegyezik az adott számra indított normál hanghívás díjával.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Hogyan kérdezhetem le a vezetékes telefonom aktuális forgalmi adatait?

Bármikor tájékozódhatsz a hívások feldolgozottsága szerinti aktuális egyenlegedről 1771-es rövidhívószámon, a hívások feldolgozása naponta egyszer történik. Ezt a szolgáltatást csak arról az előfizetői állomásról lehet igénybe venni, amelyről számla információt kérsz. A 1771-es szám hívása bruttó 45,50 Ft hívásonként. A forgalmi adatok megtekintésére MyUPC Profilodban is (kivéve Fix perces csomagjaink esetén) lehetőséged van. Ha még nem rendelkezel MyUPC fiókkal, a regisztrációt itt kezdheted el.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem