Vezetékes telefon - Beállítás

Hogyan tilthatom le a kimenő hívásokat?

Általam vezérelt híváskorlátozás.
Aktiválhatod a korlátozást jelszó segítségével, de bármikor meg is változtathatod. A híváskorlátozás állapotát a központon keresztül ellenőrizheted. A korlátozott számok hívásakor a telefonáló hangbemondást hall, ami figyelmezteti, hogy az adott hívásirányba történő beszélgetések jelenleg tiltott állapotban vannak. A fix híváskorlátozás (amit az ügyfélszolgálat állít be) akkor is megmarad, ha az előfizető által vezérelt híváskorlátozást törölték.

Hívásirány kódok:
(1) Nemzetközi hívások letiltása (00 irány)
(2) Nemzetközi és emeltdíjas hívások letiltása (00; 0690; 0691)
(3) Kimenő távolsági (köztük a mobil) hívások letiltása (06)
(4) Minden kimenő hívás letiltása (kivéve: a 104, 105, 107 és 112-es segélykérő telefonszámok, illetve a 1221-es ügyfélszolgálati telefonszámunk és az ingyenes zöldszámok)
(5) Emeltdíjas hívások letiltása (0690; 0691)
(6) Mobil hívások tiltása (0620, 0630, 0670)

Híváskorlátozás aktiválása:
1. Emeld fel a kagylót, és várd meg a tárcsahangot.
2. *34*(hívásirány kódja)jelszó# (például: *34*48888#)
3. A rendszer automata hangüzenettel visszaigazolja a híváskorlátozás bekapcsolását.

Híváskorlátozás feloldása:
1. Emeld fel a kagylót, és várd meg a tárcsahangot.
2. #34*jelszó# (például: #34*8888#)
3. A rendszer automata hangüzenettel visszaigazolja a híváskorlátozás feloldását.

Híváskorlátozás állapotának lekérdezése:
1. Emeld fel a kagylót, és várd meg a tárcsahangot.
2. *#34#
3. A rendszer automata hangüzenettel visszaigazolja a híváskorlátozás állapotát.

Megjegyzés:
A híváskorlátozás kikapcsolása minden korábbi korlátozást felold! Ha szándékodban áll bármelyik korlátozást fenntartani, ismét aktiválnod kell a kiválasztott kódú korlátozást!

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Hogyan használhatom a hívásvárakoztatás funkciót?

Ha upc telefon előfizetésed van, nem maradsz le egyetlen hívásról sem, hiszen ha éppen beszél és közben más is keres, erről a központ sípoló hanggal értesít (a hívó fél foglalt jelzés helyett kicsöng jelzést hall). A hívószámkijelzős készüléken megjelenik a hívó fél telefonszáma is, ha a hívó fél ezt engedélyezte. Lehetőséged van felvenni az újabb hívást anélkül, hogy folyamatban lévő beszélgetését megszakítanád. Így megbeszélheted a hívóval, hogy nemsokára visszahívod, és visszatérhetsz az eredeti beszélgetéshez.

Minden UPC előfizetőnél ez a kényelmi szolgáltatás alap esetben bekapcsolt állapotban van, amit a funkció sajátossága miatt csak előfizetői oldalról lehet ki- és bekapcsolni, központilag a szolgáltató által erre nincs lehetőség.

Amennyiben egy aktív hívás közben más is keres, a következő lehetőségek közül választhatsz:
 » A FLASH vagy R* és 2 billentyűk megnyomásával felveheted a második hívást, úgy hogy a folyamatban lévő hívás nem szakad meg, hanem tartásba kerül. Ugyanezen billentyűk újbóli megnyomásával oda-vissza kapcsolgathatsz a két vonal között.
 » Amennyiben bármelyik, éppen folyó beszélgetését be kívánod fejezni, azt a FLASH vagy R* 1 billentyűk megnyomásával teheted meg.
 » Ha leteszed a kagylót, és egy hívás még tartásban van (várakozik) akkor telefonkészüléked ki fog csengeni.
 » Lehetőséged van a FLASH vagy R* 3 billentyűkombináció lenyomásával az új beérkező hívást, a folyamatban lévő beszélgetésébe bekapcsolni, úgy, hogy 3 résztvevős konferenciabeszélgetés jöjjön létre.

Hívásvárkoztatás szolgáltatás bekapcsolása:
 - Emeld fel a telefonkagylót
 - Várd meg a tárcsahangot
 - Üsd be a *43# kódot aktiváláshoz
 - A rendszer megváltozott tárcsahanggal nyugtázza a kérést.

Hívásvárkoztatás szolgáltatás kikapcsolása:
 - Emeld fel a telefonkagylót
 - Várd meg a tárcsahangot
 - Üsd be a #43# kódot a szolgáltatás törléséhez
 - A rendszer megváltozott tárcsahanggal nyugtázza a kérést.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Hogyan tudom a rejtett számról érkező hívásokat elutasítani?

Lehetőséged van arra, hogy a rendszer minden olyan hívást elutasítson, amelynél a hívószámkijelzést letiltották. Ilyenkor a hívó a következő hangbemondást hallja: A hívott fél kérésére, rejtett számú hívások nem kapcsolhatók. Kérjük, engedélyezze hívószáma kijelzését, és próbálja újra a hívást.

Minden rejtett számról érkező hívás elutasítása szolgáltatás beállítása:
 - Emeld fel a kézibeszélőt, és várj a tárcsahangra
 - Készülékeden üsd be a *71# billentyűket
 - A rendszer automata hangüzenettel visszaigazolja a rejtett számok elutasításának bekapcsolását.

A rejtett számról érkező hívás elutasítása szolgáltatás törlése:
 - Emeld fel a kézi beszélőt, és várj a tárcsahangra
 - Készülékeden üsd be a #71# billentyűket
 - A rendszer automata hangüzenettel visszaigazolja a rejtett számok elutasításának kikapcsolását.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Hogyan tudom kikapcsolni a vezetékes telefonon a hangposta szolgáltatást?

A UPC vonalas telefonodon keresztül pár lépésben megoldható a hangposta kikapcsolása, ezt a következőképpen teheted meg:
 • Emeld fel a telefonkagylót, és várj a tárcsahangra.
 • A készüléken üsd be a #62# billentyűket. (a bekapcsoláshoz a *62# kód megadása szükséges)
 • A rendszer automata hangüzenettel visszaigazolja a Hangposta szolgáltatás kikapcsolását

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Hogyan használhatom a hangposta kényelmi szolgáltatást?

A telefon előfizetésed részeként egy hangposta fiókot is biztosítunk. Amennyiben a telefonodra érkező hívást nem tudod fogadni, mert pl. nem vagy otthon, vagy éppen mással beszélsz, akkor helyetted a hangposta – mint egy üzenetrögzítő készülék – jelentkezik (alapértelmezett beállítás esetén 6 csöngetés után), és a hívó fél üzenetet hagyhat Neked. Ha készülékedre üzenet érkezett, akkor a kézibeszélő felemelésekor bekopogó, sípoló hangot hallasz majd a megszokott vonaljelzésen felül.

Hangposta üzeneteid legkényelmesebben a saját UPC telefonodról díjmentesen hívható 1717-es szám tárcsázásával hallgathatod le. Amennyiben nincs új üzeneted, az automatikus rendszer értesít erről. Akkor is lehallgathatod hangpostád, ha távol vagy otthonodtól! Belföldön a 06-1-789-1717-es, külföldön pedig a 00-36-1-789-1717-es telefonszám felhívásával, (az automata útmutatását követve) hétjegyű telefonszámodnak, ill. négyjegyű titkos hangposta kódodnak megadásával férhetsz hozzá egyéni üzeneteidhez.

Titkos hangposta kódod az első használat előtt az alábbi módon adhatod meg:
 - hívd saját készülékedről a 1717-es számot
 - a billentyűk segítségével válaszd a hangpostafiók egyéni beállítás menüpontot,
 - billentyűzd be négyjegyű titkos hangposta kódszámod.

A kódszámra mindig szükség van, ha nem a saját, otthoni készülékedről szeretnéd lehallgatni üzeneteid.

A hangposta menüjének használata:
Ha van új üzeneted, akkor rendszer rögtön felolvassa Neked (dátum, idő megjelöléssel).

Az üzenet meghallgatása után a következő lehetőségek közül választhatsz:
1-es gomb aktuális üzenet újrahallgatása
2-es gomb üzenet törlése
3-as gomb ugrás a következő üzenetre
4-es gomb ugrás az előző üzenetre
* gomb kezelési útmutató felolvasása

Ha nincs új, törölt és meghallgatott üzenet a 0-as gombbal az egyéni beállításokba lehet belépni, ahol a következő beállításokat teheted meg:
1-es gomb üdvözlő szöveg állítása
2-es gomb titkos kód megváltoztatása
0-as gomb vissza az üzenetekhez

Ha nincs új üzeneted, de van meghallgatott vagy törölt:
Előbb a régi üzenetet lehet meghallgatni, aminek a végén a következő lehetőségek vannak:
1-es gomb aktuális üzenet újrahallgatása
2-es gomb üzenet törlése vagy visszaállítása
3-as gomb ugrás a következő üzenetre
4-es gomb ugrás az előző üzenetre
* gomb kezelési útmutató felolvasása

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Egy hívásnál szeretném letiltani a hívószámom küldését, hogyan tehetem meg?

Ha nem szeretnéd, hogy számod megjelenjen mobilról történő hívás esetén a hívott fél készülékén, kérjük, hívás előtt üsd be hívott szám elé a #31# billentyűkombinációt.

Például: Ha a 06-70-123-45-67 mobil számot kívánod hívni, úgy hogy hívószámod ne jelenjen meg, akkor tárcsahang után a következőket billentyűzd be #31#06701234567.

Megjegyzés:
Vezetékes telefonszolgáltatásnál ez az opció nem elérhető.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Hogyan tudok hívásátirányítást beállítani úgy, hogy ha néhány csörgés után nem veszem fel a telefont, egy másik számon folytatódjon a híváskezdeményezés?

Irányítsd át hívásaid bármely más telefonszámra (Pl. mobil számára). A nem felel típusú átirányításnál csak akkor történik meg az átirányítás, ha a készülékedre érkező hívásokat 6 kicsengésig nem fogadod. A feltétel nélküli hívásátirányításnál minden esetben megtörténik az átirányítás. A telefonodig a hívó félnek kell fizetni a beszélgetést, a telefonodtól az átirányítás helyéig tartó átvitelt, azaz az átirányított szakaszt Neked számlázzuk. Az átirányított szakaszra az adott UPC telefon előfizetés díjszabása érvényes. Ha másik UPC telefonszámra irányítod át a hívásaid, akkor az átirányítás díjmentes.

A nem felel típusú hívásátirányítás beállítása:
1. Emeld fel a kagylót, és várd meg a tárcsahangot
2. Készülékeden üsd be a *61* billentyűket
3. Billentyűzd be azt a számot, amelyre hívásaid át szeretnéd irányítani. Amennyiben az állomás a körzeten kívül van, vagy mobiltelefon, a telefonszám előtt üsd be a belföldi előhívót (06) és a körzetszámot, ha külföldi számra szeretnéd átirányítani hívásaid, akkor a számot a nemzetközi előtéttel (00) és az ország kijelölő számmal együtt add meg.
4. végül nyomd meg a # gombot.
5. A rendszer automata hangüzenettel visszaigazolja a hívásátirányítás bekapcsolását. Példa: budapesti vezetékes számra történő átirányítás (nem felel feltétellel) esetén a teljes billentyűsorozat: *61*0611234567#

A nem felel típusú hívásátirányítás kikapcsolása:
1. Emeld fel a kagylót, és várd meg a tárcsahangot
2. Készülékeden üsd be #61# a billentyűket
3. A rendszer automata hangüzenettel visszaigazolja a hívásátirányítás kikapcsolását.

Megjegyzés:
Aktív kimenő híváskorlátozási szolgáltatás befolyásolhatja az átirányítás eredményét. (Pl. amennyiben a körzeten kívüli számok hívása korlátozott a hívásátirányítás sem fog hívókörzeten kívül végződni.)

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Hogyan állíthatom be a klasszikus foglaltság jelzést?

Ahhoz, hogy a hívó fél klasszikus foglalt jelzést halljon, amikor beszélsz, több kényelmi szolgáltatást is módosítanod kell.

 - A hívásvárakoztatás szolgáltatást ki kell kapcsolni a következőképpen: Hívásvárakoztatás módosítása.

 - A hangposta szolgáltatást ki kell kapcsolni a következőképpen: Hangposta kikapcsolása.

 - Amennyiben továbbra is szeretnéd használni hangposta szolgáltatásunkat azért, hogy hívásaid ne vesszenek el, kérjük, aktiváld a hívásátirányítás nincs válasz esetén szolgáltatást a 1718-as telefonszámon: Hívásátirányítás beállítása nincs válasz estén.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Több telefonkészülékem van, de nem mindegyiken működik a szolgáltatás. Mi a teendőm?

Ebben az esetben először javasoljuk a kábelek/csatlakozások ellenőrzését. Ha azok rendben vannak, de néhány készülék így sem működik, kérjük, köss közvetlenül egy készüléket a kábelmodem Line 1/Tel 1 aljzatába, és így teszteld le a szolgáltatásunkat. Ha így működik, akkor a lakáson belüli telefonvonal megosztást kellene szakemberrel megvizsgáltatni.

Amennyiben azt szeretnéd, hogy cégünk szakemberei hárítsák el a hibát, természetesen arra is van lehetőség megfelelő díjazás ellenében. Az általunk elvégzett kiépítésre cégünk garanciát is vállal.

Hordozható készülék hibája esetén a bázis készülék (töltő) legyen áram alatt.

Amennyiben a hordozható készüléken a keresés/bázis keresése felirat látható, akkor a kézibeszélő bázissal történő újrahangolására van szükség. Ezzel kapcsolatban további információt a készülék használati útmutatójában találsz.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Hogyan állíthatom be a feltétel nélküli hívásátirányítást?

Irányítsd át hívásaid bármely más telefonszámra (Pl. mobil számára). A feltétel nélküli hívásátirányításnál minden esetben megtörténik az átirányítás. A telefonodig a hívó félnek kell fizetni a beszélgetést, a telefonodtól az átirányítás helyéig tartó átvitelt, azaz az átirányított szakaszt Neked számlázzuk. Az átirányított szakaszra az adott upc telefon előfizetés díjszabása érvényes. Ha UPC vezetékes telefonról másik UPC vezetékes telefonszámra irányítod át a hívásaid, akkor az átirányítás díjmentes.

A feltétel nélküli hívásátirányítás beállítása:
 - Emeld fel a kagylót és várd meg a tárcsahangot
 - Készülékeden üsd be a *21* billentyűket
 - Billentyűzd be azt a számot, amelyre hívásaid feltétel nélkül át szeretnéd irányítani. Amennyiben az állomás körzeten kívül van, vagy mobiltelefon, a telefonszám előtt üsd be a belföldi előhívót (06) és a körzetszámot, ha külföldi számra szeretnéd átirányítani hívásait, akkor a számot a nemzetközi előtéttel (00) és az ország kijelölő számmal együtt adja meg.
 - Végül nyomd meg a # gombot.
 - A rendszer automata hangüzenettel visszaigazolja a hívásátirányítás bekapcsolását. Példa: mobil számra történő átirányítás esetén a teljes billentyűsorozat: *21*06301234567#

A feltétel nélküli hívásátirányítás megszüntetése:
 - Emeld fel a kagylót, és várd meg a tárcsahangot
 - Készülékeden üsd be a #21# billentyűket
 - A rendszer automata hangüzenettel visszaigazolja a hívásátirányítás kikapcsolását.

Megjegyzés:
Aktív kimenő híváskorlátozási szolgáltatás befolyásolhatja az átirányítás eredményét. (Pl. amennyiben a körzeten kívüli számok hívása korlátozott a hívásátirányítás sem fog hívókörzeten kívül végződni.)

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Milyen telefonszolgáltatásokat vehetek igénybe?

Kényelmi szolgáltatások:
Hangposta, hívószámkijelzés, hívószámkijelzés - tiltása, hívás átirányítás, kimenő híváskorlátozás, hívásvárakoztatás, 3 résztvevős konferenciabeszélgetés, ne zavarj, rejtett számról érkező hívások elutasítása.
Ezeket a szolgáltatásokat havi- és bekapcsolásidíj mentesen, automatikusan aktiváljuk minden upc telefon előfizetőnknek, külön megrendelni nem szükséges.

Fax szolgáltatás:
Előfizetőinknek telefaxit is biztosítunk, így a hozzáférési pontra csatlakoztatott fax-készülékkel küldhetsz és fogadhatsz is faxokat. A faxolás díja megegyezik az adott számra indított normál hanghívás díjával.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Hogyan kérdezhetem le a vezetékes telefonom aktuális forgalmi adatait?

Bármikor tájékozódhatsz a hívások feldolgozottsága szerinti aktuális egyenlegedről 1771-es rövidhívószámon, a hívások feldolgozása naponta egyszer történik. Ezt a szolgáltatást csak arról az előfizetői állomásról lehet igénybe venni, amelyről számla információt kérsz. A 1771-es szám hívása bruttó 45,50 Ft hívásonként. A forgalmi adatok megtekintésére MyUPC Profilodban is (kivéve Fix perces csomagjaink esetén) lehetőséged van. Ha még nem rendelkezel MyUPC fiókkal, a regisztrációt itt kezdheted el.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem