Mobilinternet

 
 
 
 
 

Mobilinternet - Hibaelhárítás

Nem tudok csatlakozni az internetre a UPC Mobilinternet szolgáltatással, mit tegyek?

Kérjük, olvasd el figyelmesen a UPC Mobilinternetezésre alkalmas eszközéhez tartozó telepítési és használati útmutatókat!

Amennyiben a UPC által biztosított USB modemet használod a mobilinternet eléréséhez, kérjük, a hozzá kapott leírás alapján állítsd be.

A UPC Mobilinternet hálózati beállításainak ellenőrzéséhez kérjük, kattints ide. A hálózati beállítások ellenőrzése, illetve javítása szükséges, amennyiben már aktiválva van a SIM kártyád, de az eszközöd nem csatlakozik a hálózathoz.

Abban az esetben, ha gyenge hálózati jelerősséget tapasztalsz a felhasználás helyszínén, javasoljuk az alábbi alternatívákat:

  • Ha lehetőséged van rá, csatlakoztass modemedhez külső jelerősítő antennát. Kérjük, ügyelj arra, hogy a jelerősítő antenna műszaki paraméterei megegyezzenek a modem gyártójának előírásaival!
  • Amennyiben nincs lehetőséged külső antenna csatlakoztatására, úgy kérjük, próbáld meg az eszköz kültéri, vagy más helyszínen történő használatát.

 

A UPC által biztosított modem használata esetén, kérjük, ellenőrizd az alábbiakat:

  • Felismeri-e a számítógép az eszközt, ha rádugjuk valamelyik USB portra?
  • Ha nem, akkor próbáljuk másik USB porton használni az eszközt.

Amennyiben továbbra sem ismeri fel az eszközt a számítógép, a Mobile Partner program újratelepítése megoldhatja a problémát. Ha továbbra sem működik, kérjük, próbáld ki az eszközt egy másik számítógépen.

Nincs elérhető hálózat a Mobile Partner programban:

  • A leggyakoribb probléma, hogy az eszköz nincs megfelelően telepítve, ilyenkor az eszköz, illetve a Mobile Partner program újratelepítése megoldhatja a problémát.

 

Technikai segítséget bármikor kérhetsz, elérhetőségeink bármelyikén.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem