Mobiltelefon - Szolgáltatás információk

Hogyan kérdezhetem le a Mobilhang egyenlegem?

Három módon teheted ezt meg:
 1. A Telefon alkalmazáson belül üsd be a *100# majd bökj a hívásgombra és pár másodpercen belül érkezik is az eredmény
 2. My UPC Profilodon belül a Mobil szolgáltatással kapcsolatos menüpont alatt
 3. A 1221-et tárcsázva a mobilodról, az 5-ös majd 1-es menüpontot megnyomva hallgathatod meg.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Miként van lehetőségem ellenőrizni a hívásaimat?

Kérésedre* meghatározott időre - akár egy hónapra vonatkozóan -, vagy visszavonásig, részletes híváskimutatást kaphatsz. A kimutatás tartalmazza a helyi, helyközi, belföldi távolsági, nemzetközi, mobil, a telefonszolgáltatás útján igénybe vett nem telefonszolgáltatások (így különösen az emelt díjas hívások, távszavazás, stb.) díját.

A hívott előfizetői számokat, a hívás kezdő időpontját, a hívások tartásidejét másodperc pontossággal, a hívásegység díját, a hívás díját, a hívások kapcsolási díját, a díjmentesen hívható számokra történő hívásokat, valamint az előfizető és a központ közötti kapcsolatról szóló feljegyzéseket is.

* A 4/2012. (I.24.) NMHH rendelet alapján a teljes telefonszámokat tartalmazó hívásrészletezőt abban az esetben áll módunkban küldeni, ha az alábbi Nyilatkozatot aláírva visszaküldöd a részünkre, a 1462 Budapest, Pf. 477. címre.

Segítségre van szükséged, hogy mi mit jelent a részletezőn? Alább bemutatjuk. A hívásrészletező kétféleképpen kérhető, a képen látható csillagozott, illetve teljes hívott számmal.

hívásrészletező segítség

Nem azonosítható: Jogszabályi követelmény miatt, a segélyszolgálatok hívása, nem jeleníthető meg a meg a hívásrészletezőn (például: mentő, rendőrség és különböző segélyszolgálatok).

A Hírközlési Hatóság által nem azonosítható hívószámként közzétett szervezetek hívószámait a 4/2012. (I. 24.) NMHH rendelet 8. § (1) bekezdése határozza meg.

E szerint nem azonosítható hívószámok azok a hívószámok, amely hívószámokon:
a) többnyire névtelen hívók részére olyan szolgáltatást nyújtanak, amelyből a hívó félre vonatkozó különleges adatra lehet következtetni, így különösen az egyházi, lelki vagy a kóros szenvedélyekkel kapcsolatos segélyvonalak,
b) többnyire névtelen hívók részére bűncselekmény bejelentése válik lehetővé (névtelen tanúvonalak),
c) a segélykérő szolgálatokat (mentő, tűzoltóság, rendőrség) értesítik.

A részletező oszlopait bemutató táblázatban különböző színeket használtunk az átláthatóság érdekében:

magyarázat a hívásrészletezőhöz

Az oszlopok a következő információkat tartalmazzák:

leírás a hívásrészletezőhöz

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Hogyan működik a UPC Mobil szolgáltatás?

A szolgáltatás a UPC által biztosított SIM-kártya használatával érhető el. Az eszköz összeszerelési leírását a készülék gyártója által mellékelt útmutatók és dokumentációk tartalmazzák. A zavartalan működéshez fontos a mobilhálózat megfelelő hálózati lefedettsége és a UPC által kínált mobil-előfizetés megléte.

Megjegyzés:
A UPC SIM-kártya csak hálózatfüggetlen eszközökben használható.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Rendelhetek egyszerre több SIM kártyát?

Egyéni előfizetők összesen 5 db, üzleti előfizetők pedig 30 db UPC Mobil-szolgáltatással (SIM kártyával) rendelkezhetnek egy ügyfélszámon belül.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Csak Mobil szolgáltatást vagy készüléket szeretnék vásárolni a UPC-től, megtehetem?

Természetesen lehetséges csak UPC Mobil hang szolgáltatásra szerződést kötni vagy készüléket vásárolni. A díjakról ügyfélszolgálatunkon érdeklődhetsz, vagy utánanézhetsz a honlapunkon közzétett ÁSzF-ünkben is.

Megjegyzés:
A UPC Mobil nem csak szolgáltatási területen, hanem bárhol az országban igényelhető személyesen és futáros kiszállítással is.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Meglévő vezetékes szolgáltatásom mellé szeretnék UPC Mobilt futáros kiszállítással, van erre lehetőségem?

Igen, amennyiben a mobilszolgáltatás megrendelésével egyidejűleg szeretnél kábeles beüzemelést is kérni, azt egy megrendelésen belül megteheted, de a kábeles termék aktiválásától függetlenül a mobilszolgáltatást a Magyar Posta Logisztika futára fogja kézbesíteni Neked.

Futáros kiszállítás esetén a mobil szolgáltatás díjfizetés kezdetének dátuma a UPC Mobil hang igénybevételéhez szükséges SIM-kártya aktiválásának napja.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Mi az a Hozzáférési pont, azaz az APN?

Az Access Point Name, ismertebb nevén APN a vezeték nélküli internetezéshez szükséges. Alapértelmezett állapotba ennek beállítására nincsen szükség, mert a hálózat automatikusan biztosítja a kapcsolathoz szükséges adatokat. Külön kapcsolat létrehozása mobilszolgáltatás használata esetén kell. Az adatokat a szolgáltató adja a SIM-kártya mellé adja, amit használni kívánt eszköz szoftverébe szüksége beírni.

Az APN pont beállítása itt érhető el: UPC Mobil hálózati beállítások.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Mit tehetek ha elhasználtam a UPC Mobil csomagban foglalt perc- és SMS keretemet?

Ha a UPC Mobil-szolgáltatásban foglalt havi perceket lebeszélted és SMS-eket leforgalmaztad, akkor a következő számlázási ciklusig lakossági ügyfél esetén bruttó 25 Ft-os (mindegyik lakossági csomagra érvényes), üzleti ügyfél esetén bruttó 22,86 Ft (nettó 18 Ft) forgalmi díjért beszélhetsz és küldhetsz SMS-t.

További percdíjak:
A következő nevű dokumentumban A UPC Magyarország Kft. jelenleg hatályos helyhez kötött telefon és Mobil rádiótelefon szolgáltatások nyújtására vonatkozó Általános Szerződési Feltételeinek 3/d. sz. melléklete megtekinthető és letölthető itt (mobil telefon), mely a Telefon fülön itt érhető el: Általános Szerződési Feltételek.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

A SIM-kártyához tartozó telefonszámot használhatom telefonálásra, SMS-küldésre és internetezésre akár külföldön is?

Igen, a UPC mobilszolgáltatás külföldön is használható telefonálásra, SMS-küldésre, és adatroamingra is.

Nincs semmi teendőd, ha a mobil előfizetésed külföldön szeretnéd használni, mert a szolgáltatás a határon túl is ugyanúgy a rendelkezésedre áll, mint Magyarországon. Amint telefonod rákapcsolódik egy külföldi mobilhálózatra, üdvözlő SMS-ben értesítést kapsz a vonatkozó költségekről.

Megjegyzés:
Az előfizetés külföldi használatával járó költségek általában magasabbak, mint a hazánkban érvényes díjak. Ezért külföldi utazásod előtt kérjük, hogy a Mobil hang oldalon ellenőrizd a célországra vonatkozó perc, SMS, valamint adatforgalmi díjakat, ahol a roaminggal kapcsolatos további információkról (roamingzónák, -országok és -díjak) is tájékozódhatsz.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Milyen egyszeri díjai vannak a UPC Mobilnak?

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Mennyit kell fizetnem, ha hónap közben módosítok tarifacsomagot?

Hóközi megrendelés és lemondás esetében minden mobilcsomagnál a megfelelő tört havi díjat számlázzuk ki és a megfelelő tört havi benne foglalt perc/SMS/adatmennyiség forgalmazható le.

A határozatlan idejű szerződés miatt minden mobil tarifacsomag a lemondás pillanatáig aktív (megújuló) marad. A módosítást kezdeményezheted írásban (levélben, fax-on vagy online), személyesen bármely UPC irodáinkban - melyek elérhetőségéhez kérjük, kattints ide - vagy telefonon (1221).

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Mikor kapok értesítő SMS-eket?

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Elromlott a készülékem. Mi a teendő?

Amennyiben a telefonod nem működik megfelelően, javasoljuk, hogy az alábbiakat ellenőrizd:
 - a készülék használati útmutatójának segítségével a beállításokat,
 - a telefon töltöttségi szintjét,
 - az eszköz által mutatott térerősséget,
 - próbáld meg áthelyezni a SIM kártyát egy másik készülékbe (ha rendelkezésére áll), így kiszűrhető, hogy pl. a készülék, vagy a kártya okozza-e a problémát,
 - okostelefonok (pl. android vagy ios) esetén megoldást jelenthet a háttérben futó felesleges programok törlése, a feladatkezelő alkalmazás letöltésével.

Abban az esetben, ha olyan hibáról van szó, amelyre ezek nem nyújtanak megoldást, kérjük, fordulj a készülék típusának megfelelő márkaszervizéhez, személyesen ügyfélszolgálatunkhoz vagy hivatalos szervizpartnerünkhöz. Mielőtt javításra adnád a telefonod, javasoljuk, hogy amennyiben lehetőséged van rá, mentsd le a készülékben tárolt adatokat, programokat, beállításokat.

Hivatalos szervizpartnerünk:
TMX Mobile Solution Szerviz Kft.
2040. Budaörs, Kinizsi u. 2/b
E-mail: info@tmx.hu
Internet: www.tmx.hu
Szervizpont hálózat: http://tmx.hu/szervizpontok.html

A készüléket javításra bárki leadhatja, bármelyik szervizpontunkon, ha rendelkezik a megfelelő dokumentumokkal. Az ügyintézéshez szükséges: a készülék, annak tartozékai, valamint a vásárlást igazoló számla és a jótállási jegy.

Ha a készülék a vásárlást követő 3 munkanapon belül hibásodott meg, vagy már hibásan került kiszállításra, akkor ezt személyes ügyfélszolgálatunkon kicseréljük egy ugyanolyan új készülékre.

Amennyiben 3 munkanapon túl, de 1 éven belül hibásodott meg a készülék, akkor azt leadhatod a készülék típusának megfelelő márkaszervizbe (a készülék jótállási jegyével), személyes ügyfélszolgálatunkra (ehhez elegendő magával hoznia a készülékfizetésről szóló számlát) vagy szervizpartnerünknél is. A személyes ügyfélszolgálatunkon leadott készüléket továbbítjuk szervizpartnerünk felé, aki 15 napon belül elvégzi a garanciális javításokat és visszajuttatja hozzánk a készülékét, ahol átveheted azt.

A készülék javításának időtartama attól függ, hogy milyen jellegű a hiba.

Amennyiben 1 éven túli, de 2 éven belüli a javítási igény, akkor ebben az esetben Neked kell bizonyítanod, hogy a készülék rendeltetésszerű használata során következett be a hiba. Amennyiben ezt nem tudod hitelt érdemlően bizonyítani, de szeretnéd kijavíttatni a készüléket, akkor szervizpartnerünk helyreállítási árajánlattal felkeres, amelynek elfogadása után történhet meg a javítás. Az átvétel szintén bármely személyes ügyfélszolgálati irodánkban lehetséges a javítási költség kifizetése után.

Amennyiben jelenleg még jótállási időn belül van a telefon, és a megállapított hiba típusa azt engedi, a javítás térítésmentes lehet. Minden más esetben (jótállási időn kívül és/vagy nem rendeltetésszerű használatból fakadó probléma) a szervizelés költsége a készülék tulajdonosát terheli.

Jótállási időn túl a bevizsgálási díj is a tulajdonost terheli.

A térítéses javítás fix költsége 1270 Ft kezelési költségből és 3175 Ft bevizsgálási díjból áll, tehát összesen 4445 Ft. A szervizpartner vizsgálja meg a készüléket és ad árajánlatot a javításra.
 - Ha nem fogadod el az árajánlatot, akkor a szerviz a készüléket visszaküldi, a befizetett kezelési költséget és bevizsgálási díjat ki kell fizetni.
 - Ha elfogadod az árajánlatot, akkor a bevizsgálási díjjal csökkentett javítási díjat kell rendezni.

A készülék szervizből való visszaérkezéséről és az átvétel lehetőségéről SMS-ben és e-mailben is értesítünk.

A szervizelést követően a készüléket ugyanabban az üzletben veheti át Te vagy meghatalmazottad, ahol leadtad.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Aktív részletfizetésem van UPC-től vásárolt mobilkészülékre, de megszüntettem a UPC mobil tarifa előfizetésemet, mi a teendőm?

Lakossági előfizetés: Csak a UPC mobilszolgáltatásod szüntetted meg, a részletfizetés mindaddig fizethető, amíg legalább egy kábeles termékkel vagy UPC mobilinternet előfizetéssel rendelkezel. Hogy ha az összes UPC szolgáltatást lemondtad, akkor a fennmaradó részleteket egyösszegben kiszámlázzuk.

Üzleti előfizetés: Csak UPC mobilszolgáltatásod mondtad le, akkor a mobilkészülék részletét mindaddig fizetheted, amíg Fiber Power Business internet szolgáltatással rendelkezel. Amennyiben az összes Fiber Power Business internet szolgáltatást megszünteted, akkor a fennmaradó részleteket egy összegben kiszámlázzuk.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Érvényben lévő határozott idejű szerződésem van kedvezményesen vásárolt készülékemre, de megszüntetem a mobil előfizetésem, akkor mi a teendő?

Amennyiben több mobilszolgáltatással is rendelkezel az adott ügyfélszámon, és legalább egy mobilszolgáltatást megtartasz, készüléked kedvezményes ára miatt semmilyen extra díjtételt nem terhelünk. Hogy ha minden mobilszolgáltatást megszüntetsz a határozott idő alatt, akkor a mobilkészülék listaára és kedvezményes ára közötti különbséget kiszámlázzuk.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Hogyan érem el a UPC Mobil Hangpostámat?

Hangpostád díjmentesen eléred a 1717-et tárcsázva, majd ott a magyar nyelvet választva.

Javasoljuk, hogy állítsd be egyedi hangpostafiókod, vagyis rögzítsd neved és egy rövid üdvözlőüzenetet, hogy személyesebbé tedd hangpostafiókodat.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Mi a Családi Csomag és a Cégen belül 0 Ft szolgáltatás?

A Családi Csomag és a Cégen belül 0 Ft egy ügyfélszám alatt értelmezett szolgáltatás, amelyben az ügyfélszám alatti, kiválasztott SIM-kártyák havidíj ellenében egymást kedvező belföldi percdíjért hívhatják. Az adott szolgáltatás egy ügyfélszám alá bevont, választott UPC-s SIM-kártyákra vonatkozik és csak egymás közötti belföldi hívásokra használható fel. A 0 Ft-os hívás abban az esetben biztosított, ha a szolgáltatást a hívó és a hívott fél egyaránt igénybe veszi.

A bevonható maximális SIM-kártyák száma a lakossági ügyfélkörben 5 db, üzleti ügyfelek esetében 30 db. A szolgáltatás bármelyik mobil tarifacsomag mellé megrendelhető, bármikor lemondható, havonta egyszer díjmentesen módosítható.

További információ a felhasznált perc - és SMS díjak megtekintéséről a My UPC Profilodban találsz a Mobil menüpont alatt.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Milyen mobilhálózatot használ a UPC?

A UPC Magyarországon elsőként teljesen integrált mobilszolgáltatást épített, így mostantól egyetlen szolgáltatótól rendelheti meg a kábeltévé, internet, vezetékes telefon, mobilinternet és mobiltelefon szolgáltatásokat, amelyek szolgáltatási és technikai hátterét is egységesen a UPC biztosítja a SIM-kártya aktiválásától az ügyfélkezelésen át a lefedettség biztosításáig, partnerének mobil rádiós hálózatán. Az egyetlen szolgáltató mellett nemcsak a kapcsolattartás egyszerűsége, hanem az egyetlen számla is szól, ami a magyar piacon újdonságnak számít.

A pontos hálózati lefedettséget a lefedettségi térképen tudod ellenőrizni.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Mi szükséges ahhoz, hogy áthozzam a mobil telefonszámomat?

A számhordozás megrendelésének leggyorsabb módja a személyesen üzleteinkben történő igénylés. Megrendelhető még a 1221-es telefonszámon és online úton is, de ekkor néhány nappal hosszabbá válik a számhordozás folyamata.

A mobilszám hordozás folyamata infografika.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Hol tekinthetem meg mennyi ingyenes SMS maradt ebben a hónapban?

 - lépj be az előfizetéshez tartozó My UPC Profilodba.
 - válaszd ki a Szolgáltatási adataim dobozból Mobiltelefont

My UPC profil / Szolgáltatási adataim / Mobiltelefon menüpont

 - ezek után a felső menüben elérhetővé válik a Havi forgalom, erre kattintva megtekinthetővé válnak az eddig elhasznált SMS üzentek, illetve a hónapban elhasználható üzenetek száma

Szolgáltatásaim / Havi forgalom menüpont

Aktuális mobilegyenleg

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem