Mobiltelefon - Szolgáltatás beállítás

Megkaptam a UPC-s SIM kártyát! Mit kell tennem?

1. Vedd ki a plasztik kártyát a csomagból

2. Óvatosan törd ki a SIM kártyát - foglalat méretnek megfelelően - mivel cserélni csak egyszeri díj ellenében tudjuk. A darabok össze-szétpattinthatóak. (A visszamaradt kártyarészt ne dobd el, mivel a PIN és PUK kódok azon találhatóak!)

3. Ha tőlünk vásároltál mobilt, akkor egyszerűen csak helyezd be a SIM kártyát. Ha sajátod van, akkor győződj meg arról, hogy készüléked hálózat (szolgáltató) független e, mivel egyéb esetben nem fog működni.

4. Behelyezést követően a plasztik kártyáról kapard le a PIN1 felirat mellett lévő festett mezőt, majd a készüléked bekapcsolása után írd be a 4 számjegyet, majd nyomd meg a szükséges gombot.

5. A SIM kártyákat legtöbbször már használatra készen adjuk át, azonban előfordulhat, hogy az aktivációra várni kell. Ennek ideje maximálisan 72 óra. A 1221-et az aktiválandó SIM-ről hívva kapott aktiváló kóddal Te is megteheted, avagy keresheted ügyfélszolgálatunkat, akik azonnal beaktiválhatják.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Hogyan aktiválhatom a UPC Mobil szolgáltatáshoz biztosított SIM kártyát telefonommal?

Előfizetőink több módon is aktiválni tudják a Mobil szolgáltatásunkhoz biztosított SIM kártyájukat. A leggyorsabb módja, ha az postai átvétel után, megnyitod a SIM aktiváláshoz küldött e-mailünket, ahol a leírt lépések elvégzése után máris használatba veheted a szolgáltatást.

SIM kártya aktiválása: Tájékoztató a SIM kártya adatairól

Amennyiben nem sikerül aktiválni a SIM kártyát a képen bemutatottak alapján, kérjük, keresd kollégáinkat a www.upc.hu/email oldalon, személyesen vagy hívd a 1221-es számot, ahol kollégáink a segítségedre lesznek. Fontos tudnod, hogy a csomag átvételét követő 1-2 munkanap elteltével a kártya automatikusan is aktiválásra kerül majd rendszereinkben.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Nem tudok csatlakozni a UPC Mobil szolgáltatásommal az internetre, mit kell tennem?

Kérjük, figyelmesen olvasd el a mobiltelefonálásra alkalmas eszközödhöz tartozó használati útmutatót, és bizonyosodjon meg róla, hogy a hozzáférési pont megfelelően be van-e állítva készülékén.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Milyen hálózati beállítások szükségesek a UPC Mobil szolgáltatás belföldi adathasználatához?

Készülékén történő mobilinternetezéshez fontos, hogy a hozzáférési pont, az ún. APN megfelelően be legyen állítva. Az APN-beállítás az első hálózatra csatlakozáskor megtörténik. Ehhez a hálózattól kapott SMS-eket jóvá kell hagynod. Az APN-t ellenőrizheted készüléked mobilhálózati beállításainál. Az internet APN (hozzáférési pont) internet.hu.upcmobile.com kell, hogy legyen. Felhívjuk a figyelmed, hogy amennyiben a mobilkészüléked a UPC-től vásároltad, úgy eszközödre előre telepítettük az adatkapcsolathoz szükséges hálózati profilt. Amennyiben mégsem lehetséges az adatforgalmazás, úgy az alábbi beállításokra lesz szükség.

Ha manuálisan kívánod beállítani a hálózati profilt, az alábbi adatokat szükséges megadnod:

Hozzáférési pont vagy APN neve UPC
Hozzáférési pont vagy APN internet.hu.upcmobile.com
MCC kód 216
MNC kód 71


A fenti beállításokhoz képekkel illusztrált segítséget kaphatsz, ha a beállítások közben egy másik eszközön (laptop, asztali gép vagy másik mobiltelefon) a keszülékbeállítás oldalra kattintasz, kiválasztod azt a készüléktípust, amellyel a UPC SIM-kártyáját kívánod használni, majd az Internet/Kézi beállítások opciót, és követed az ott leírt és bemutatott lépéseket.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Miért nem tudok hívást kezdeményezni külföldről?

Bizonyos országokban csak a honlapunkon megjelölt hálózatokon lehet hívást kezdeményezni azonban hívásfogadás, SMS-küldés, valamint adatforgalmazás minden hálózatról lehetséges. Ha készüléked olyan hálózatra jelentkezett fel, amelyről hívásindítás nem lehetséges (ezt ellenőrizheted a roaming listánkban), akkor javasoljuk a manuális hálózatválasztást.

Ehhez készüléked Beállítások menüpontjában válaszd a További hálózatok/Mobilhálózatok opciót, majd a Mobilszolgáltatók pontot, amelyre kattintva frissítheted a készüléked által fellelhető összes hálózatot. Itt javasoljuk, hogy olyan szolgáltatót válassz, amelyen a mobilhívás kezdeményezése engedélyezett.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Milyen lehetőségeim vannak arra, hogy kontroll alatt tartsam külföldi adathasználatomat a mobilkészülékemen?

Ahhoz, hogy mobilinternet forgalmad kontroll alatt legyen, alapértelmezett felső korlátként bruttó 18.374 Ft-os adatroaming limitet állítottunk be, amelyet kikapcsolhatsz a 1221-re SMS-ben elküldött KI szóval, ha szeretnél ennél többet mobilinternetezni külföldön.

Megjegyzés:
Az adatroaming díjak országonként és roamingzónánként igen eltérőek lehetnek: ezekről honlapunkon, a mobil oldalon tájékozódhatsz. Amennyiben az adatroaming limitet újra be szeretnéd kapcsolni, küldd SMS-ben a BE szót a 1221-es számra.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Hogyan tudom kikapcsolni a hangposta fiókomat a UPC Mobil szolgáltatásban?

A UPC Mobil hangposta fiókod a következő lépésekkel kapcsolhatod ki:
 • Hívd fel a UPC Mobilodról a 1717-es hangposta számot.
 • Ha még nem használtad a hangpostádat, el kell végezned az első beállítási lépéseket. (Üdvözlő üzenet beállítása, PIN kód beállítás)
 • A hangposta kikapcsolásához a főmenüben válaszd a 4-es opciót, majd ismét a 4-es gomb segítségével kapcsolhatod ki a hangpostát. Megerősítéshez a # gombra van szükség.

Megjegyzés:
Ezekkel a lépésekkel, csak a hangpostádat kapcsoltad ki, a hívás átirányítását nem. Ha az alapértelmezetten beállított 4-5 csörgés (20 másodperc) után nem kerül felvételre a telefon, a vonal lebont. A hangposta átirányítás központilag kapcsolható ki, ennek igénylése itt jelezhető.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem