Internet

 
 
 
 
 
 
 
 

Levelezés - Hibaelhárítás

Nem tudok leveleket küldeni Outlook Express-ből senkinek, állandóan jelszót kér a program, fogadni viszont tudok. Mi lehet az oka?

A megjelenő Bejelentkezés ablakod hasonló lehet:

Outlook Express - SMTP kiszolgáló beállítása

Ilyen esetben legtöbbször be van kapcsolva a Kimenő levelek kiszolgálója – A kiszolgáló hitelesítést kér opció kikapcsolása után, ha nincs egyéb hiba, a küldésnek működnie kell.

Kérjük, nyisd meg az Outlook Express Eszközök (Tools) menüjének Fiókok (Accounts) menüpontját. A megjelenő Internetfiókok (Internet Accounts) ablakban a Mind (All) vagy a Levelezés (Mail) fülek valamelyikében válaszd ki saját UPC-s fiókod és kattints rá duplán.

Egy újabb ablak fog megnyílni, alapértelmezett esetben a pop3.upcmail.hu tulajdonságai fejléccel.

Itt válaszd ki a Kiszolgálók (Servers) fület, és Kimenő levelek kiszolgálója – A kiszolgáló hitelesítést kér opciónál vedd ki a jelölő négyzetből a pipát, majd kattints az Ok gombra.

Az Outlook Express bezárására, majd újbóli megnyitására, illetve a postázandó mappából az elküldhetetlen levél törlésére majd újraküldésére szükség lehet.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Levélküldéskor olyan hibaüzenetet kapok, mi szerint „a kiszolgáló visszautasította a feladó e-mail címét”. Mi lehet az oka?

a kiszolgáló visszautasította a feladó e-mail címét

Ilyen esetben legtöbbször a feladó email címe van elírva. Átírás után, ha nincs egyéb hiba, a küldésnek működnie kell.

Kérjük, nyisd meg az Outlook Express Eszközök (Tools) menüjének Fiókok (Accounts) menüpontját. A megjelenő Internetfiókok (Internet Accounts) ablakban a Mind (All) vagy a Levelezés (Mail) fülek valamelyikében válaszd ki saját UPC-s fiókod és kattints rá duplán.

Egy újabb ablak fog megnyílni, alapértelmezett esetben a pop3.upcmail.hu tulajdonságai fejléccel.

Itt válaszd ki a Általános (General) fület, és az E-mail-cím (E-mail adress) mezőben ellenőrizd email címed és javítsd, ha szükséges – érdemes kitörölni és újra begépelni –, majd kattints az Ok gombra.

Az Outlook Express bezárására, majd újbóli megnyitására, illetve a postázandó mappából az elküldhetetlen levél törlésére majd újraküldésére szükség lehet.

Ritkábban előforduló hibalehetőség, amikor az email cím fel van függesztve.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Mit tegyek, ha a levelező programom azt írja, hogy A jelszó visszautasítva?

A jelszó visszautasítva üzenetet akkor kapod, ha a programba rosszul lett beállítva a levél fogadás. Ezt például egy régebbi levelező programba az érintett email fiók beállításain belül lévő a Kiszolgálók fülön fogod tudni módosítani. A Beérkező levelek kiszolgálója résznél a Fióknévhez add meg a teljes email címet, a Jelszóhoz pedig a fiók jelszavát. Az Ok gombra kattintva lépj ki a programból, majd indítsd újra.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Mit csináljak, hogy a saját levélküldési szerveremet tudjam használni a levelező programomba?

Biztonsági okok miatt alapértelmezetten, minden modemünkön automatikusan kikapcsolásra kerül ez a lehetőség!

Ha ezt mégis szeretnéd bekapcsolni, akkor azt megteheted a My UPC fiókodon keresztül, lakossági fióknál itt vagy üzleti előfizetés itt.

Amennyiben a linkre kattintva, nem töltődik be az oldal, akkor lépj be a My UPC Profilodba üzleti, lakossági, majd válaszd ki a következőket: Kábelinternet » Port beállítások.

Az SMTP levélküldés / DNS kiszolgáló futtatása engedélyezve melletti jelölőnégyzetbe tegyél egy pipát és a beállítás el is mentődik.

Megjegyzés:
A beállítások ezt követően legkésőbb 24 óra elteltével kerülnek minden rendszerbe aktiválásra.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem