Internet

 
 
 
 
 
 
 
 

Levelezés - Beállítás

Első indítás - Windows Mail

Írd be a saját vagy céged nevét, majd kattints a Tovább gombra.

név mező kitöltése

Írd be az e-mail címed, amelyet a UPC-től kaptál, majd kattints a Tovább gombra.

e-mail cím megadása

Beérkező levelek kiszolgálójának típusa: POP3
A Beérkező levelek kiszolgálója: pop3.upcmail.hu
A Kimenő levelek kiszolgálója: smtp.upcmail.hu
Miután ezeket beírtad, kattints a Tovább gombra.

e-mail kiszolgálók beállítása

Az E-mail felhasználónév mezőbe írd be a teljes e-mail címed, a Jelszó mezőbe pedig a hozzá tartozó jelszót.

e-mail felhasználónév és jelszó kitöltése

Miután ezeket beírtad, kattints a Tovább gombra.

befejezés gombra kattintás

Végül kattints a Befejezés gombra.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Információk a UPC internetes adatmódosítás oldaláról, új UPC e-email fiók felvétele

Adatmódosítás oldalunk csak a UPC hálózatáról érhető el.

A felületen a bejelentkezési ablak felugró (pop-up) ablakként fog megnyílni, amennyiben ez Nálad tiltva van, kérjük, engedélyezd a böngésződben:

UPC internetes adatmódosítás: felurgró ablak engedélyezése

A felugró ablak engedélyezése után megjelenik a bejelentkező ablak:

UPC internetes adatmódosítás: bejelentkező adatok megadása

A bejelentkezéshez szükséges az adatlapon kapott felhasználói név és jelszó. (Ha már lecserélted ezt a jelszót, akkor természetesen az aktuális jelszóval jelentkezhetsz be).

Jelszó kritériumok és annak módosításának lehetőségei:
Ha jelszavad 5 alkalomnál többször sikertelenül gépeled be, a rendszer automatikusan zárolja a fiókot. Ilyen esetben jelszócsere szükséges.

Az adatmódosítás oldalon hozzáférhető funkciók:
 - E-mail cím újra-aktiválás
 - Webtárhely méretének ellenőrzése
 - Aliasok adminisztrációja
 - Jelszó módosítás
 - Másodlagos email címek adminisztrációja
 - Személyes adatok módosítása

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Információk az adathalász támadásokról

Adathalászatnak (angolul phishing) nevezzük, amikor egy internetes csaló oldal egy jól ismert cég (például UPC) hivatalos oldalának és/vagy általa küldött e-mailnek láttatja magát és így megpróbál bizonyos személyes adatokat, például jelszót, bankkártyaszámot stb. illetéktelenül megszerezni.

A csaló legtöbbször e-mailben küld egy olyan hamis weboldal címet, ami külsőleg szinte teljesen megegyezik az eredetivel, viszont az itt bekért adatok illetéktelenekhez kerülnek, akik ezzel visszaélnek.

Sajnos ez a jelenség számtalan bankot, szolgáltatót érint, így a UPC (vagy korábban használt márkánk, a Chello) hivatalos képviselőinek álcázva, értelmetlen magyar nyelvű email üzenetben az internet szolgáltatáshoz tartozó felhasználónevet és jelszót próbálják elkérni egyes előfizetőinktől.

Megjegyzés:
Szolgáltatást üzemeltető UPC Magyarország Kft. email üzenetváltás keretében soha, semmilyen körülmények között nem kérte és nem fogja elkérni előfizetők felhasználónevét és jelszavát, ezért az ilyen üzenetekre ne válaszolj, weboldalakon az adataid semmiképpen ne add meg!

Ha felhasználóneved és jelszavad illetéktelenekhez kerül, úgy veszélynek teheted ki személyes adataid, magánlevelezésed és a számítógéped is.

Amennyiben már korábban válaszoltál hasonló jellegű emailre és úgy érzed, hogy szolgáltatásod azonosító adatai illetéktelenekhez kerülhettek, úgy a szolgáltatás hivatalos és védett adatmódosító weboldalán vagy az Online Ügyfélszolgálaton egyszerűen megváltoztathatod a jelszavad, valamint az alábbi elérhetőségek: www.upc.hu/email valamelyikén kérheted munkatársaink segítségét.

Példák adathalász e-mailre:

Adathalász email minta 1.
Adathalász email minta 2.

Kérjük, hogy az ilyen jellegű e-maileket tekintsd tárgytalannak, ha pedig a webmail felületet használod, jelöld levélszemétnek (SPAM) az ilyen e-maileket, így a későbbiekben automatikusan spamnak érzékelheti rendszerünk a hasonló üzeneteket.

Az esetek többségében mi is megkapjuk ezeket az e-maileket, viszont vannak olyan szituációk, amelyekről csak bejelentés alapján értesülünk. Amennyiben lehetőséged van rá, kérjük az ilyen jellegű e-maileket .msg vagy .eml formátumban lementve küldd el az abuse(kukac)upcmail.hu email címünkre, hogy spamként tudjuk azt regisztrálni (a Továbbítás/Forward gomb használatával küldött leveleket sajnos nem tudjuk feldolgozni).

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Jelszó módosítást követően sem tudok belépni az e-mail fiókomba, mi okozhatja a problémát?

Ebben az esetben, nagy valószínűséggel postafiókod felfüggesztésre került. A postafiók aktiválása az adatmódosítás oldalon keresztül lehetséges.

UPC adatok módosítása

Bejelentkezés után az Emailfiók adminisztráció menüre kattintva éred el az aktiváló felületet:

UPC e-mail fiók adminisztráció

A postafiók folytatása ablakban kattints az igen gombra, így aktiválhatod a fiókot:

Felfüggesztett postafiók használata

Ezt követően már használhatod is a postafiókod.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Hol és hogyan tudok különálló tárhellyel rendelkező @upcmail-es email címet rögzíteni?

Az adatmódosítás oldalon a bejelentkezést követően, válaszd a Email címek hozzáadása/törlése menüpontot:

Email címek hozzáadása/törlése

További email fiókok (subaccountok) beállítása itt lehetséges. Az elsődleges email fiók használatával egyszerűen karbantarthatod az email címeid és megváltoztathatod az azokhoz tartozó jelszavakat:

További email fiókok beállítása

A + (hozzáadás) gombra kattintva adhatsz hozzá új email címet:

Email fiók létrehozása

Jelszó kritériumok és módosítási lehetőségek:
Amennyiben a felvenni kívánt fiók még nem létezik, az adatok ellenőrzése után tudja véglegesíteni a fiók létrehozását:

Adatok ellenőrzése

Az adatok elfogadása után az új postafiók megjelenik a További emailfiókok beállítása ablakban:

További email fiókok beállítása 2

A fő email fiókból könnyen módosíthatod jelszavad a jelszó gombra kattintva, illetve a törlés gombnál eltávolíthatod a meglévő email fiókod.

Megjegyzés:
Az azonosító törlésével az email fiókban lévő üzenetek is törlésre kerülnek!

Email fiók törlése

Különálló email cím (subaccount) esetén a @ előtti résszel és a hozzá tartozó jelszóval is beléphetsz az adatmódosítás oldalon és karbantarthatod postafiókod.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Mi az alias? Hol és hogyan tudok alias email címet rögzíteni és módosítani?

Az alias valójában nem létező, de levelek fogadására alkalmas, másodlagos e-mail cím. A gyakorlatban az alias-os címre érkező leveleket a főpostafiókba küldi át a rendszer. Az Outlook levelezőprogram azonban a Szabály Varázsló segítségével beállítható az alias-os címekre érkező levelek külön mappákba rendezésére. Nincs szükség külön belépési névre és jelszóra a beállításához, nem rendelkezik külön tárterülettel. Előnye, hogy szabadon megválasztható és bármikor lecserélhető.

Az adatmódosítás oldalon a bejelentkezést követően, válaszd a Emailfiók adminisztráció menüpontot:

UPC e-mail fiók adminisztráció

Itt van lehetőség email alias fiókok beállítására:

<Email alias fiók beállítása

A + (hozzáadás) gombra kattintva adhatsz hozzá új alias email címet. Amennyiben a felvenni kívánt fiók még nem létezett és az elküld gombra kattintasz, az új email cím azonnal létre is jön:

Új alias hozzáadása

Új alias hozzáadva

Lehetőséged van a meglévő alias email címed módosítani egy másik tetszőleges email címre. Ebben az esetben kattints a szerkesztés gombra, add meg a kívánt új alias címet és kattints az elküld gombra:

Új alias szerekesztése

Email alias szerkesztve

Email alias szerkesztve

Ha törölni kívánod a meglévő alias fiókod, kattints a töröl gombra, majd erősítsd meg a következő panelen a törlés tényét az igen gomb megnyomásával:

Email alias törlése

Email alias törölve

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Hogyan tudom karbantartani a meglévő külön tárhellyel rendelkező (subaccount) email fiókjaim?

Az adatmódosítás oldalon jelentkezzen be az adott email cím @ előtti részével:

Subaccount-szerkesztése: Bejelentkezés

A külön tárhellyel rendelkező e-maill címek (subaccount) esetében kevesebb módosítási lehetőség jelenik meg, mint a fő email cím esetében:

Subaccount-szerkesztése: Főmenü

A főmenüben a következő lehetőségek közül választhatsz:
 - Emailfiók adminisztráció
 - Jelszó módosítása
 - Személyes adatok módosítása

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Hol tudom az internetes felhasználónevemhez vagy e-mail címemhez tartozó adataimat módosítani?

Az adatmódosítás oldalon a bejelentkezést követően, válassza a Személyes adatok módosítása menüpontot:

Személyes adatok módosítása

Itt megadhatod adataid, melyeket rendszerünk eltárol internetes felhasználónevedhez vagy email címedhez:

Személyes adatok módosítása belépés után

Az elküld gombra kattintva a megadott adatokat menti a rendszer és erről visszajelzést küld:

Személyes adatok módosítva

Megjegyzés:
Az adatmódosítás oldalon rögzített adatok kizárólag az internetes felhasználónévhez vagy email címéhez kapcsolódnak!

Amennyiben személyes adataidban változások történtek, kérjük, tekintsd meg az alábbi lehetőséget vagy vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatukkal.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Hogyan tudom beállítani az email fiókomat iPhone készüléken?

Első lépésként a Beállítások menün belül, lépj a Fiókok és jelszavakba és válaszd ki a Fiók hozzádását.

Ipnone beállítások ikon

Iphone - új fiók hozzáadása

A felugró lehetőségek közül az Egyébet és a Mail-fiók hozzáadása kiválasztása után, add meg a beállítani kívánt fiók adatait.

Iphone - új egyéb fiók hozzáadása

Iphone - új fiók információk megadása

Miután kitöltötted az üres mezőket, válaszd a Következő gombot, amit a jobb felső sarokba találsz. A POP fülön lévő sorokat pedig a lenti képek alapján töltsd ki.

Iphone - POP adatok megadása

Iphone - bejövő, kimenő szerver adatok megadása

Megjegyzés:
UPC email cím esetén a felhasználónévhez minden esetben a beállítani kívánt email címet add meg.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Hogyan tudom használni a @upcmail.hu fiókomat Androidos készüléken?

A helyes levelező beállításokhoz, kérjük, kövesd az alábbi lépéseket:

Válaszd ki az alkalmazások közül az E-mail ikont.

Android email ikon

Az Email beállítások menüben írd be email címed és hozzá tartozó jelszavad, majd lépj tovább.

Android - email cím megadása

Az automatikus beállítások ellenőrzése után lehetőséged van a fiókopciók beállítására.

Andorid - Automatikus beállítások ellenőrzése

Utolsó lépésként állítsd be a fiók nevet és a megjelenítendő nevet, majd nyomd meg a Kész gombot:

Android - Email fiók neve megadása

UPC emailfiókod most már megfelelően fog működni mind wifi, mind 3G hálózatról, mobil szolgáltatótól függetlenül.

Amennyiben kézzel kívánod beállítani a levelező klienst vagy másik levelezőklienst használsz, kérjük használd az alábbi levelezési paramétereket:

Bejövő POP3 szerver név: pop3.upcmail.hu; Port:110
Kimenő SMTP szerver név: smtp.upcmail.hu; Port:25
Felhasználónév: az e-mailcímed, pl. email@upcmail.hu
Jelszó: az emailcímhez tartozó jelszó

Megjegyzés:
A kimenő SMTP szerver és bejövő POP3 szerver esetén is kötelező a felhasználónév és jelszó megadása.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Milyen adatokat szükséges megadnom, ha szeretném beállítani az üzleti előfizetéshez kapott email fiókomat?

SMTP BEÁLLÍTÁSOK
SMTP Szerver: mail.upcbusiness.hu
SMTP Protokoll: Port 25
TLS 465S
SSL 466

 

POP3 ÉS IMAP BEÁLLÍTÁSOK
POP3 Szerver: mail.upcbusiness.hu
POP3 Protokoll: Port 110
SSL 995
IMAP Szerver: mail.upcbusiness.hu
IMAP Protokoll: SSL 993

 

WEBMAIL BEÁLLÍTÁSOK
Webmail (HTTP): http://webmail.upcbusiness.hu/
Webmail secure (HTTPS): https://webmail.upcbusiness.hu/

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem

 
 
 
 

Hogyan hozhatok létre új postafiókot a Windows 10 Mail/Posta alkalmazásban?

Abban az esetben, ha a legutolsó frissítés is telepítésre került a Windows 10-es számítógépeden, akkor kattints a bal alsó sarokban található Start gombra (egy Windows ikon), majd a telepített programok listájából keresd ki a Mail/Posta alkalamzást. Alapértelmezetten a teljes listától jobbra található csempés részen is meg fogod találni.

Amennyiben már korábban is használtad a programot, akkor a Account/Fiók menüponton belül Add account/Fiók hozzáadása.

Ha most indítod elsőként, akkor betöltés után válaszd az Other account/Más fiók lehetőséget, majd töltsd ki a kért mezőket és kattints a Sign in/Belépés gombra.

Windows10 - email postafiók létrehozása - bejelentkezés

A következő lépéshez kattints az újonnan létrehozott email fiókodra jobb egérgombbal, majd válaszd ki az Account settings/Fiók beállításra.

Windows10 - email postafiók létrehozása - fiók beállítása

Válaszd a Postaláda szinkronizálási beállításainak módosítása lehetőséget, majd az aktív ablak legalján található Speciális postaláda-beállításokat.

Windows10 - email postafiók létrehozása - speciális beállítások

A Bejövő e-mailek kiszolgálója-hoz írd a pop3.upcmail.hu-t, a Kimenő e-mailek kiszolgálója-hoz pedig a smtp.upcmail.hu címeket. Az SSL soroknál lévő pipát mind a két esetben vedd ki, majd kattints a Kész.

Windows10 - email postafiók létrehozása - bejövő, kimenő kiszolgálók beállítása

Előfordulhat, hogy az első szinkronizálást megelőzően még egyszer meg kell adnod a fiók jelszavát.

Hasznosnak találtad a választ?

Igen

  |  

Nem