UPC Mobil Start UPC Mobil Start Plus UPC Mobil Super UPC Mobil Super Plus
Havidíj* 2,490 Ft 2,690 Ft 3,990 Ft 6,490 Ft
Mobil adatforgalom 500 MB 500 MB 3 GB 4 GB
Csomagban foglalt perc 100 perc 100 perc 120 perc 400 perc
Hálózaton belüli perc   Korlátlan Korlátlan Korlátlan
További perc és SMS díj 35 Ft 35 Ft 35 Ft 35 Ft
EU roaming
Korlátlan adat opció* 2,000 Ft 2,000 Ft
Korlátlan beszéd opció* 2,500 Ft

*Az opciók csak UPC kábeles termékkel rendelkező ügyfeleinknek érhetőek el.

Miben segíthetünk?

Miben segíthetünk?

Miben segíthetünk?

svg.support.message
svg.support.message
svg.support.message
svg.support.message
svg.support.message

Bankkártyás befizetés

 
 
svg.support.message

Hibaelhárítás

 
 

Hibaelhárítás: Internet

 
 
svg.support.message

Sebességmérő

 
 
svg.support.message

Aktuális karbantartásaink

 
 

A Vodafone és a UPC
mostantól egy cégcsoport

A mobil és vezetékes Vodafone Gigabit Net hálózatának köszönhetően még több szolgáltatást, még több előnyt nyújtunk Neked és egész Magyarországnak

Kérdések és válaszok a két cég közös tulajdonba kerüléséről

Mi történt a Vodafone-nal és a UPC-vel? Ki vásárol fel kit?
Az Európai Bizottság jóváhagyásával a Vodafone Csoport megkapta az engedélyt a Liberty Global magyar, német, cseh és román leányvállalatának, így a UPC Magyarországnak a felvásárlására. Ezt követően a UPC Magyarország tulajdonosa a Vodafone Magyarország lesz.

Mit jelent a közös ügyfél?
Közös ügyfeleknek tekintendők azon természetes személyek, akik mind a Vodafone Magyarország Zrt.-nél, mind a UPC Magyarország Kft.-nél előfizetői szerződéssel és az adott előfizetői szerződéseken azonos természetes azonosítókkal rendelkeznek (ugyanazon előfizetői név, születési dátum, édesanya leánykori neve).

Nekem kell bármit tennem? Hogyan használhatom tovább a UPC/Vodafone-os szolgáltatásaimat?
Termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatban egyelőre még nem lesznek változások. Minden előfizető a jelenlegi szolgáltatójának ügyfele marad. Fontos, hogy a változás a meglévő szerződéseket nem érinti, így ügyfeleink szolgáltatásainkat a megszokott feltételekkel vehetik igénybe és ügyeiket is a megszokott módon intézhetik. A számláit is mindenki a jelenlegi szolgáltatójától kapja meg.

Üzleti: A UPC-nél van szerződésem. Ezzel most mi történik? 
A két cég integrációja megkezdődött, ez azonban hosszabb időt vesz igénybe. Addig a Vodafone és a UPC két különálló vállalatként működik, így ezt követően sem lesznek a UPC ügyfelei automatikusan Vodafone ügyfelek.
Fontos tudni, hogy a változás a meglévő szerződéseket nem érinti, a jelenleg érvényes szerződésben foglalt feltételek vonatkoznak rád.

Megtarthatom a telefonszámomat, ha a UPC-s mobilszámomat áthozom a Vodafone-hoz?
Igen, a számhordozásra van lehetőség.

Ez azt jelenti, hogy a Vodafone üzletekben minden Vodafone és UPC szolgáltatást megvásárolhatok?
Egyelőre még nem. Célunk, hogy ügyfeleink minél hamarabb profitálhassanak az összeolvadásból, azonban a rendszerek összehangolásának és egységesítésének a folyamata hosszabb időt vesz igénybe. Dolgozunk azon, hogy a jövőben minden üzletben teljeskörűen tudjuk kiszolgálni ügyfeleinket mind vezetékes mind mobil szolgáltatásainkkal kapcsolatban.

Mikor érkeznek a közös termékek és a közös csomagok? 
Már most szeretnénk ügyfeleinkkel közösen megünnepelni a két cég integrációját, így ha ellátogatsz a www.upc.hu/rolunk/vodafone-es-upc oldalra és kitöltöd a kérdőívet, akkor meglepetésben részesülhetsz. Közös ügyfeleinknek szóló kedvezményes ajánlatainkon is gőzerővel dolgozunk, így a kérdőív kitöltése és a szükséges hozzájárulások megadása után kollegáink értesítenek majd újdonságainkról. Természetesen a változásokról minden esetben időben fogunk tájékoztatni.

A UPC mobilommal átválthatok valamilyen Vodafone-os mobil csomagra?
Célunk, hogy a két cég egyesüléséből az ügyfeleink mihamarabb profitáljanak, közös- illetve kifejezetten UPC mobil előfizetőknek szóló ajánlataink kidolgozása folyamatban van. Látogass el a www.upc.hu/rolunk/vodafone-es-upc oldalra és töltsd ki kérdőívünket, így személyre szabott ajánlatokkal tudunk felkeresni.

Külön számlát kapok a két szolgáltatótól vagy egyet? Ha egyet, mikortól?
Célunk, hogy a két cég egyesüléséből az ügyfeleink mihamarabb profitáljanak. A változásokra azonban egyelőre még várni kell. A rendszerek összehangolása hosszabb időt vesz igénybe, addig pedig változatlanul két külön számlát kapnak közös ügyfeleink. Természetesen a változásokról minden esetben időben fogunk tájékoztatni.

Hálózaton belülinek fog számítani a Vodafone, UPC mobil és UPC vezetékes szám is?
Célunk, hogy a két cég egyesüléséből az ügyfeleink mihamarabb profitáljanak. A két cég integrációja megkezdődött, azonban egyelőre a Vodafone-os számról a UPC mobil és UPC vezetékes irányba indított hívások nem számítanak hálózaton belülinek.

 
 
 

Nem találtad meg, amit kerestél?

svg.support.message

UPC Fórum

A UPC Fórumon hasznos tippeket és segítséget találsz a többi felhasználótól.

 
 

Hasznos információk, gyakori kérdések

svg.support.message

My UPC

A UPC online ügyfélszolgálati oldala

 
 
svg.support.message

UPC Fórum

Ahol minden kérdés válaszra talál

 
 
svg.support.message

Facebook

A UPC közösségi oldala

 
 
svg.support.message

Wifipedia

Mindent a
wifiről