Miben segíthetünk?
Miben segíthetünk?
Miben segíthetünk?
Miben segíthetünk?
Miben segíthetünk?
Bankkártyás befizetés
Bejelentem a hibát
Sebességmérő
Aktuális karbantartásaink
Kérdések és válaszok a két cég közös tulajdonba kerüléséről
Mi történt a Vodafone-nal és a UPC-vel? Ki vásárol fel kit?
Az Európai Bizottság jóváhagyásával a Vodafone Csoport megkapta az engedélyt a Liberty Global magyar, német, cseh és román leányvállalatának, így a UPC Magyarországnak a felvásárlására. Ezt követően a UPC Magyarország tulajdonosa a Vodafone Magyarország lesz.
Mit jelent a közös ügyfél?
Közös ügyfeleknek tekintendők azon természetes személyek, akik mind a Vodafone Magyarország Zrt.-nél, mind a UPC Magyarország Kft.-nél előfizetői szerződéssel és az adott előfizetői szerződéseken azonos természetes azonosítókkal rendelkeznek (ugyanazon előfizetői név, születési dátum, édesanya leánykori neve).
Nekem kell bármit tennem? Hogyan használhatom tovább a UPC/Vodafone-os szolgáltatásaimat?
Termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatban egyelőre még nem lesznek változások. Minden előfizető a jelenlegi szolgáltatójának ügyfele marad. Fontos, hogy a változás a meglévő szerződéseket nem érinti, így ügyfeleink szolgáltatásainkat a megszokott feltételekkel vehetik igénybe és ügyeiket is a megszokott módon intézhetik. A számláit is mindenki a jelenlegi szolgáltatójától kapja meg.
Üzleti: A UPC-nél van szerződésem. Ezzel most mi történik?
A két cég integrációja megkezdődött, ez azonban hosszabb időt vesz igénybe. Addig a Vodafone és a UPC két különálló vállalatként működik, így ezt követően sem lesznek a UPC ügyfelei automatikusan Vodafone ügyfelek.
Fontos tudni, hogy a változás a meglévő szerződéseket nem érinti, a jelenleg érvényes szerződésben foglalt feltételek vonatkoznak rád.
Megtarthatom a telefonszámomat, ha a UPC-s mobilszámomat áthozom a Vodafone-hoz?
Igen, a számhordozásra van lehetőség.
Ez azt jelenti, hogy a Vodafone üzletekben minden Vodafone és UPC szolgáltatást megvásárolhatok?
Egyelőre még nem. Célunk, hogy ügyfeleink minél hamarabb profitálhassanak az összeolvadásból, azonban a rendszerek összehangolásának és egységesítésének a folyamata hosszabb időt vesz igénybe. Dolgozunk azon, hogy a jövőben minden üzletben teljeskörűen tudjuk kiszolgálni ügyfeleinket mind vezetékes mind mobil szolgáltatásainkkal kapcsolatban.
Mikor érkeznek a közös termékek és a közös csomagok?
Már most szeretnénk ügyfeleinkkel közösen megünnepelni a két cég integrációját, így ha ellátogatsz a www.upc.hu/rolunk/vodafone-es-upc oldalra és kitöltöd a kérdőívet, akkor meglepetésben részesülhetsz. Közös ügyfeleinknek szóló kedvezményes ajánlatainkon is gőzerővel dolgozunk, így a kérdőív kitöltése és a szükséges hozzájárulások megadása után kollegáink értesítenek majd újdonságainkról. Természetesen a változásokról minden esetben időben fogunk tájékoztatni.
A UPC mobilommal átválthatok valamilyen Vodafone-os mobil csomagra?
Célunk, hogy a két cég egyesüléséből az ügyfeleink mihamarabb profitáljanak, közös- illetve kifejezetten UPC mobil előfizetőknek szóló ajánlataink kidolgozása folyamatban van. Látogass el a www.upc.hu/rolunk/vodafone-es-upc oldalra és töltsd ki kérdőívünket, így személyre szabott ajánlatokkal tudunk felkeresni.
Külön számlát kapok a két szolgáltatótól vagy egyet? Ha egyet, mikortól?
Célunk, hogy a két cég egyesüléséből az ügyfeleink mihamarabb profitáljanak. A változásokra azonban egyelőre még várni kell. A rendszerek összehangolása hosszabb időt vesz igénybe, addig pedig változatlanul két külön számlát kapnak közös ügyfeleink. Természetesen a változásokról minden esetben időben fogunk tájékoztatni.
Hálózaton belülinek fog számítani a Vodafone, UPC mobil és UPC vezetékes szám is?
Célunk, hogy a két cég egyesüléséből az ügyfeleink mihamarabb profitáljanak. A két cég integrációja megkezdődött, azonban egyelőre a Vodafone-os számról a UPC mobil és UPC vezetékes irányba indított hívások nem számítanak hálózaton belülinek. Azonban közös ügyfeleknek a Vodafone mobilelőfizetés és a UPC vezetékes telefon közötti hívások díjmentesen indíthatók.
Mi történik a UPC mobil előfizetésemmel? Újat kell kötnöm?
Az előfizetés egyelőre nem szűnik meg, nem kell új szerződést kötni. A Vodafone és UPC egyesülése lehetőséget ad kifejezetten UPC mobil előfizetőknek szóló ajánlatok létrehozására is. Látogass el a https://www.upc.hu/vodafoneupcneked/ oldalra és töltsd ki a kérdőívet, hogy személyre szabott ajánlatokkal kereshessünk meg.
A UPC-nél vásároltam telefonkészüléket részletfizetésre, átmehetek a Vodafone-hoz?
Igen, ebben az esetben a részletfizetés fenntartásának feltétele, hogy legyen legalább egy otthoni UPC szolgáltatásod.
Határozott idejű UPC mobil előfizetésem van. Mit érdemes tudnom?
A meglévő, határozott idejű UPC mobilszolgáltatásodat - ennek biztosításáig - a megszokott feltételekkel veheted igénybe. Amennyiben a szolgáltatás kivezetésre kerül, felvesszük veled a kapcsolatot, írásban és telefonon egyaránt, hogy minden lehetőségről tájékoztassunk.
Technikai támogatás
További tudnivalók
Hasznos információk, gyakori kérdések
My UPC
A UPC online ügyfélszolgálati oldala
UPC Fórum
Ahol minden kérdés válaszra talál
A UPC közösségi oldala
Wifipedia
Mindent a
wifiről
Nem találtad meg, amit kerestél?
My UPC
Intézd el könnyen a My UPC fiókodban:
UPC Fórum
A UPC Fórumon hasznos tippeket és segítséget találsz a többi felhasználótól.