1 2 3 4 5

Mi a MyPrime?

A MyPrime szolgáltatással havonta mindössze egy mozijegy áráért az egész család korlátlanul nézhet többszáz filmet, exkluzív sorozatokat, és gyerekműsorokat folyamatosan frissülő kínálatunkból!

Előnyök

Tudnivalók

Korlátlan szórakozás havonta mindössze egy mozijegy áráért!

 
 

Közel 400 film és minimum 500 óra sorozat közül válogathatsz

 
 

A csomag igénybevételéhez Digital Bronze vagy Digital Gold előfizetés és médiabox szükséges*.

 
 

Korlátozások nélkül: megállíthatod, visszateker- heted, vagy újra megnézheted

 
 

A kicsikről sem feledkeztünk meg, őket 150 óra gyerek- tartalommal várjuk.

 
 

Nyomd meg távirányítódon az “On Demand” gombot, és válaszd a Főmenüben a MyPrime opciót.

 
 
Szerződés: 12 hónap
0 Ft/hó
Havidíj
az első hónapban, utána 1490 Ft/hó

Gyakran ismételt kérdések

1. Jelent-e számomra bármilyen extra költséget a MyPrime szolgáltatás?

A MyPrime szolgáltatás havi díja magában foglalja az összes, a UPC Videotárban a MyPrime gomb alatt megtalálható tartalom elérését.

2. Amennyiben megtetszett egy film és 48 órán belül nem néztem végig, újra meg kell vásárolnom?

Nem, a MyPrime szolgáltatáson belül havi díjas előfizetésével annyi filmet, sorozatot néz, amennyit csak akarsz, és ahányszor csak akarod.

3. Hogyan rendelhetem meg a MyPrime szolgáltatást?
  • A UPC Videotár felületén PIN kódjának megadásával a Self Care alkalmazáson keresztül
  • MyUPC-n keresztül
  • Hívd a 1221-et
  • Webshopon keresztül
  • Országszerte a UPC shopokban

 

4. Hogyan mondhatom le a MyPrime szolgáltatást?
  • Hívd a 1221-et
  • Országszerte a UPC shopokban
  • MyUPC felületen