Business ISDN

Váljon sikeressé Ön is a UPC szolgáltatásai által!

Telefonon érdeklődne?

Hívjon minket

vagy kérje azonnali visszahívásunkat:

Segíthetünk?
Szerződés:  12 hónap
  • Alközponthoz csatlakoztatva, minden mellékállomásnak külön hívószám lehet
  • Hívásai nem vesznek el, pontosabban célt érnek.
  • Az ISDN szolgáltatás előnyeit, az azt kezelni képes modern telefonközponton keresztül lehet elérni.
  • Akciós percdíjak
  • Másodperc alapú számlázás
4000 Ft
Havidíj nettó
bruttó 5080 Ft
Egyszeri költségek:
Telepítési díj: 0 Ft
Szállítási díj: 0 Ft

Miért válassza?

Az ISDN integrált digitális telefon hálózat szolgáltatás kifejezetten az üzleti igények kiszolgálására lett kifejlesztve. Egy szolgáltatáshoz akár több 10, vagy több 100 számot is tudunk biztosítani, így a kapcsolódó telefonközponton minden melléknek önálló hívószáma lehet.

 

  • Kedvező üzleti tarifa
  • UPC kábelhálózaton belüli hívás ingyenes
  • Másodperc alapú számlázás
  • Jobb hangminőség az analóg telefonhoz képest
  • Alkalmas videokonferenciára, kamerához
  • Hívó telefonszámának kijelzésére alkalmas
  • A szolgáltatás indulásától számított 12 hónapig szóló határozott idejű szerződés esetén érvényes
  • Szolgáltatásunknak két típusa van. ISDN2 megoldásainkat középméretű, 50-80 mellékes központ esetében javasoljuk, míg ennél magasabb mellékszám, illetve kommunikációs igények, például call centerek, vagy telemarketing cégek esetében az ISDN30 az ajánlott technológia.

Mi szükséges hozzá?

A fent megjelölt akciós Havidíj Telefon és Internet Szolgáltatásra együttesen létrejövő Előfizetői Szerződés esetén érvényes, amennyiben kizárólag a Telefon Szolgáltatásra jön létre Előfizetői Szerződés, a Szolgáltatást listaáron tudjuk biztosítani.

 

ISDN2 telefonvonal központ (ISDN2 kártyával, a telefonalközpont újra konfigurálását az Előfizető biztosítja)

 

ISDN2 pont-pont Szolgáltatás, 0 számmal akkor rendelhető, amennyiben az Előfizető legalább rendelt egy ISDN2 pont-pont Szolgáltatást, 10 számmal. Ebben az esetben az Előfizetőnek négy fővonalból álló vonalcsoportja lesz, melyen 10 készüléknek lehet önálló hívószáma.

 

Amennyiben 42 mellékes telefonközpontunk van, de az ismert igények alapján hat fővonali csatorna elegendő, úgy 3 db ISDN2 pont-pont 10 Szolgáltatás, illetve egy további 10-es, és 2 önálló szám rendelendő. Fontos, hogy minden esetben zárt, összefüggő számcsoportot biztosítunk, például jelen esetben: 799-1100..1142.

 

ISDN2 pont-multipont Szolgáltatásunkat azokban az esetekben ajánljuk, ha telefonközpont helyett egyedi eszközöket, például ISDN telefont, vagy videokonferenciát akarunk csatlakoztatni, további hívószám ehhez a Szolgáltatáshoz is rendelhető.

Percdíjak

Akciós percdíj nettó bruttó
Havidíj ISDN2 PP10 4000 Ft* 5080 Ft*
Havidíj ISDN2 PMP 3600 Ft* 4572 Ft*
Havidíj ISDN2 PP0 3200 Ft* 4064 Ft*
Havidíj ISDN30 egyedi ár egyedi ár
Kapcsolási díj 0,0 Ft 0,0 Ft
Helyi hívások 4,80 Ft 6,10 Ft
Belföldi hívások 4,80 Ft 6,10 Ft
Belföldi mobil hívások (T-Mobile, Telenor, Vodafone/Tesco Mobil) 32,00 Ft 40,64 Ft
Nemzetközi I. vezetékes 16,00 Ft 20,32 Ft
Nemzetközi I. mobil 60,00 Ft 76,20 Ft
Nemzetközi II. vezetékes 72,00 Ft 91,44 Ft
Nemzetközi II. mobil 100,00 Ft 127,00 Ft
Számlázási egység másodperc  

 

A díjcsomagok számlázása másodperc alapú.

 

* A fent megjelölt akciós Havidíj Telefon és Internet Szolgáltatásra együttesen létrejövő Előfizetői Szerződés esetén érvényes, amennyiben kizárólag a Telefon Szolgáltatásra jön létre Előfizetői Szerződés, a Szolgáltatást listaáron tudjuk biztosítani egyszeri belépési díjjal.

 

A bruttó árak az ÁFA-t tartalmazzák; az ÁFA mértékének változása esetén a bruttó árak az új ÁFA kulcsnak megfelelően automatikusan módosulnak.

 

 

A csomag akciós árai határozott idejű Előfizetői Szerződés létrejötte esetén érvényesek. Az akció igénybevételének feltétele a létesítési címen rendelkezésre álló, a szolgáltatás biztosítására alkalmas hálózati kapacitás. A tájékoztatás nem teljes körű, ezért kérjük, további kérdéseikkel, Érdeklődésükkel kapcsolatban keressék munkatársainkat elérhetőségeinken.

GYIK

UPC business telefon
A business telefon szolgáltatás a UPC Internet hálózatán keresztül valósul meg. Ezen megoldások esetében az általunk telepített végberendezés és a központ között független, garantált kapcsolat létesül, melyen digitális átalakítás és 150 kbps-os tömörítés gondoskodik a kiváló hangminőségről, a faxhívások probléma mentes lebonyolításáról. Az alkalmazott technológia, és a saját hálózat teszi lehetővé áraink versenyképességét.

 

ISDN
Integrated Services on Digital Network - integrált szolgáltatású digitális hálózat.
ISDN2 szolgáltatás esetén 2 db egyidejű kommunikációs csatorna (fővonal) áll rendelkezésre, hogy hívásokat kezdeményezzünk, vagy fogadjuk, míg ISDN30 szolgáltatás esetében egyszerre 30 kommunikációs csatorna biztosított. A jelzésátvitel teljes egészében digitális, a szolgáltatások átadási felülete RJ45 csatlakozó. A különböző integrált, speciális üzleti komfort szolgáltatások a csatlakoztatott ISDN telefonközponton keresztül használhatók ki.

 

PBX elrendezés
Az ISDN2 szolgáltatásokat vonalcsoportokba tudjuk rendezni. Ez azt jelenti, hogy a fizikailag külön létesülő fővonalak egységet alkotnak, és ha éppen az egyik foglalt, úgy a bejövő hívás egy másik vonalon automatikusan be tud futni a központba.

 

MSN / DDI szám
Többszörös előfizetői vagy közvetlen beválasztó szám. Jelentése, hogy a szolgáltatásban egy ISDN vonalhoz több telefonszám is rendelhető. Annak vezérlését pedig, hogy melyik készüléken csörögjön ki a hívás, a csatlakoztatott telefonközpont végzi.

 

Kiegészítő szolgáltatások

Fax-email

Virtuális fax szolgáltatás

Fogadó csomag: beérkező faxüzenetei emailben érkeznek meg
Küldő-Fogadó csomag: bárhol küldhet és fogadhat faxot

 
 

Telefon-konferencia

Áthidalja a távolságot

Telefon-konferencia15: a hatékony együttműködés
Telefon-konferencia30: nagy létszámú tárgyaláshoz

 
 
 
 
 
 

Feltételek

Kedvezményünk 2014. december 8-tól visszavonásig az új egyéni Előfizetők vagy meglévő UPC Telefon Szolgáltatási csomagjukon magasabb Szolgáltatási csomagra módosító Előfizetők részére érvényes, a UPC azon hálózattal kiépített területein, ahol kiegészítő beruházás nélkül elérhető a Szolgáltatás. A kedvezmény 12 hónapos határozott idejű Előfizetői Szerződés létrejötte esetén érvényes.

 

Magasabb Szolgáltatási csomagnak az adott Szolgáltatásra vonatkozó Általános Szerződési Feltételeiben meghatározott, az Előfizető meglévő telefon csomagjánál magasabb havidíjú upc telefon Szolgáltatási csomag tekintendő.

 

Az akcióban nem vehetnek részt azon Előfizetők, akiknek fennálló díjtartozásuk van, vagy az akcióban érintett Szolgáltatásuk/kiegészítő Szolgáltatásuk 2011. február 1. után szűnt meg, és azt a megszűnttel azonos Szolgáltatási címre kérik, vagy korábbi Előfizetővel egy háztartásban élő hozzátartozóként igénylik. Több Szolgáltatás igénybevétele esetén feltétel továbbá, hogy azokat a szolgáltató egy ügyfélazonosítón tartsa nyilván, és azonos hozzáférési ponton kerüljenek felszerelésre.

 

A jelenleg meghirdetett akciónk más kedvezményekkel nem vonható össze. A jelen kedvezmény meghirdetésével a 2014. május 25-től érvényes akciós feltételeket visszavonjuk.

 

A Business Telefon 300 és a Business Telefon 500 díjcsomagok havonta fel nem használt percei a következő hónapra nem vihetők át.

A Havidíj a UPC telefon forgalmi díját nem tartalmazza, és arra a kedvezmény nem vonatkozik. A meghirdetett upc telefon díjcsomagok számlázása másodperc alapú, és a forgalmi díjai a havidíjon felül fizetendők. A díjcsomagokhoz tartozó teljes forgalmi díj táblázat megtalálható honlapunkon, illetve az ÁSZF 3/a. számú mellékletében.

 

A bruttó árak az ÁFA-t tartalmazzák, az ÁFA mértékének változása esetén a bruttó árak az új ÁFA kulcsnak megfelelően automatikusan módosulnak.

 

A Nemzetközi díjzónákhoz tartozó országok teljes listáját megtalálhatja honlapunkon, vagy a UPC Magyarország Kft. helyhez kötött telefon Szolgáltatása Általános Szerződési Feltételekben.

 

A honlapon megjelenített információk (ideértve a megjelölt díjakat is) kizárólag tájékoztatás céljából kerülnek közzétételre, azok pontosságáért illetve naprakész mivoltáért a UPC Magyarország Kft. semmilyen felelősséget nem vállal. Amennyiben további kérdései vannak az akcióval kapcsolatban, kérjük, érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon!

 

Az általános szerződési feltételek megtekinthetőek és letölthetőek itt

 
Többet szeretne megtudni?

Kérjen egyedi ajánlatot szolgáltatásunkra most, vagy hívja a 1420-at!