Üdvözöljük az átépített monori területek oldalán!

A UPC Magyarország Kft. 2016 októberétől nagyszabású hálózatfejlesztésbe kezdett elsőként Monoron. Ezt követően a környező Monorierdő, Nagykáta, Dabas, Szentmártonkáta, Nyáregyháza, Alsónémedi és Bugyi településeken is elérhetővé vált a korábbi technológiát felváltó, 500 Mbit/s átviteli sebességre is képes optikai hálózatunk.

A fejlesztés részben az Innovációs és Technológiai Minisztérium támogatásával, az „Újgenerációs NGA és felhordó hálózatok fejlesztése és kivitelezése a Közép-Magyarország Régióban” című pályázat keretében valósul meg.

A fejlesztés eredményeképpen a UPC Business üzleti szolgáltatásai kibővülnek, ezáltal biztosítva az üzleti szféra számára a magas szintű kiszolgálást! Üzleti előfizetőként élvezze a kiemelt ügyfélkezelést üzleteinkben és kifejezetten üzleti ügyfeleink számára létrehozott telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül egyaránt. Igényelje teljes körű telekommunikációs szolgáltatásainkat egy helyről, és tegye egyszerűbbé a céges ügyintézést kiegészítő szolgáltatásainkkal:

  • Szupergyors, stabil üzleti internet fix havi díjért
  • Korlátlan adatforgalom, korlátlan lehetőségek: internet szolgáltatásainkhoz korlátlan számú számítógép csatlakoztatható
  • Vezetékes telefonszolgáltatás esetén kedvező percdíjak, másodperc alapú számlázás, korlátlan hálózaton belüli hívások.

Bővebb információért és további szolgáltatásainkkal kapcsolatban hívja a 1420-at, vagy látogasson el a monori körzet egyik boltjába!

UPC Shop Monor – 2200 Monor, Belvárosi sétány 2.
Nyitvatartás: hétfő: 08.00–18.00, kedd–péntek: 08.00–16.00 óráig.

UPC Shop Dabas – 2370 Dabas, Bartók Béla út 47.
Nyitvatartás: hétfő: 08.00–17.00, kedd–csütörtök: 08.00–16.00, péntek: 08.00–15.00 óráig.

UPC Shop Nagykáta – 2760 Nagykáta, Dózsa György út 1.
Nyitvatartás: hétfő–péntek: 08.00–16.00 óráig.

UPC Shop Gyál - 2360 Gyál, Vak Bottyán utca Piac téri üzletsor 9–11.
Nyitvatartás: hétfő, szerda, péntek: 08.00–16.00, kedd, csütörtök: 08.00–18.00 óráig.

Közép- és nagyvállalati szolgáltatásaink

Megbízható és hosszú távú partnerként átfogó üzleti megoldásainkat ajánljuk vállalkozása számára.

Menedzselt bérelt vonali internet (MLLI)

A legmagasabb biztonságot nyújtó távközlési szolgáltatás

  • Szimmetrikus le- és feltöltési sebesség
  • 99,5%-os rendelkezésre állás

SI P telefonszolgáltatás

  • IP alapú hangtovábbítás
  • távoli IP alapú elérést biztosít az ügyfél alközpontjához
  • zárt hálózaton létrehozott kommunikáció, mérhető, rögzíthető, dokumentálható
  • kompatibilis az Outlook címtárral

Hotel TV

  • hotelek, kórházak, kollégiumok számára kifejlesztett szolgáltatás
  • jogtiszta televíziós megoldás
  • vendégek igényeire szabott csatornakiosztás

Bővebb információért és további szolgáltatásainkkal kapcsolatban hívja a 06 80 980 847-es számot.

Gyakorlati tudnivalók ügyfeleink számára

Mit kell tudnunk a fejlesztésekről? A 29-es körzetben mely területeken érhető el az új technológia?

A UPC Magyarország Kft. 2016 októberétől nagyszabású hálózatfejlesztésbe kezdett elsőként Monoron. Ezt követően a környező Monorierdő, Nagykáta, Dabas, Szentmártonkáta, Nyáregyháza, Alsónémedi és Bugyi településeken is elérhetővé vált a korábbi technológiát felváltó, 500 Mbit/s átviteli sebességre is képes optikai hálózatunk. A szélessávú internet mellett az új technológia olyan innovatív szolgáltatások is elérhetővé válnak a helyi ügyfelek számára, mint a Műsorvisszanéző, a Horizon Go vagy a Wi-Free.

A 2018-as évben is folytatódnak a 29-es körzetben a fejlesztések?

Igen, a hosszú távú, több milliárd forint értékű beruházás megvalósítása 2018-ban is folytatódik. A fejlesztés a saját források bevonása mellett részben az Innovációs és Technológiai Minisztérium támogatásával az „Újgenerációs NGA és felhordó hálózatok fejlesztése és kivitelezése a Közép-Magyarország Régióban” című, NFM-KMR-2016-01 számú NFM felhívás, NFM-KMR-2016-2017-00032/” pályázat keretében valósul meg. 2018harmadik negyedévében Gomba, Bénye, Káva, Pánd, Kakucs, Csévharaszt települések hálózatfejlesztésére kerül sor.

Mivel jár az Ön szempontjából a technológiai váltás?

A fejlesztés egy jelentős minőségi ugrás a korábbi, réz alapú technológiával szemben. Az átépítést követően ugyanazt a szupergyors internetet, széles digitális csatornakínálatot és egyéb, magasabb hozzáadott értékű szolgáltatásokat vehetnek igénybe az átépített területen élő ügyfeleink, mint a többi UPC ügyfél országszerte. Az új technológia bevezetésével párhuzamosan a korábbi rézérpáras hálózaton nyújtott szolgáltatásaink fokozatosan kivezetésre kerülnek, az analóg kábeltévé-szolgáltatást pedig a nagyobb kínálatot biztosító digitális kábeltelevízió-szolgáltatásunk fogja felváltani. Ahhoz, hogy igénybe tudja venni korszerű szolgáltatásainkat, jelenlegi előfizetői szerződésének közös megegyezéssel történő megszüntetésére, és új szerződés megkötésére van szükség, amit intézhet akár telefonon, akár személyesen, az Önhöz legközelebb eső ügyfélszolgálati irodánkban, vagy kapcsolattartójánál. Mindez a bekötés tényével, külön ügyintézés nélkül, ráutaló magatartással is megvalósulhat, amennyiben lejárt számlatartozással nem rendelkezik. Amennyiben Ön korábban határozott idejű szerződésben elkötelezettséget vállalt, úgy az új előfizetői szerződés megkötésére most természetesen hátrányos jogkövetkezmények nélkül lehetősége nyílik.

Milyen szerelésre kell számítani az új hálózatra való csatlakozáskor?

Az új szerződés megkötése után szerelő kollégáink minden esetben személyesen kötik be az új szolgáltatásokat, szerelik fel az ehhez szükséges berendezéseket. Az optikai hálózat igénybevételéhez egy mikronode eszköz szükséges, ami az előfizetésen lehetséges összes eszköz számára elegendő jelerőt biztosít a zavartalan működéshez. Ezt az eszközt kollégáink díjmentesen telepítik, akárcsak a digitális televízió szolgáltatások eléréséhez szükséges médiaboxot és a szupergyors wifi jelet biztosító Connect Box eszközt is.

Az új technológia kiépítése, a régi hálózat elbontása és az eszközök beüzemelésének időigénye függ a jelenlegi hálózat állapotától, illetve a televízióhoz és az internethez igényelt csatlakozási pontok mennyiségétől. Általánosan elmondható, hogy a munka legalább 1 órát vesz igénybe és természetesen a UPC munkatársai azon vannak, hogy ez minél kevesebb felfordulással járjon ügyfeleinknél. Ügyfeleink is nagyban megkönnyíthetik a feladatot, ha például a nehezen hozzáférhető helyeken futó vezetékekhez (pl. fák, bokrok által benőtt helyeken) előzetesen megtisztítják a vezetékek környékét, hogy a kollégáink könnyebben hozzá tudjanak férni.

Hogyan működik a mikronode és hány eszköz tud rá csatlakozni?

Az optikai hálózat igénybevételéhez egy mikronode eszköz szükséges, amely tápellátást igényel (árammal működik). A micronode az egy előfizetésen lehetséges összes eszköz számára elegendő jelerőt biztosít a zavartalan működéshez.

Az eddig használatos E-mail címekkel mi fog történni? Meg kell változtatni?

Átszerződés esetén a régi előfizetések kikötésével egyidejűleg meg fog szűnni a korábbi e-mail cím használati lehetőség is. Javasoljuk, hogy az átszerződést megelőzően változtassa meg az e-mailcímet.

Amennyiben egyszer már átszerződött az új optikai hálózatra, de valami miatt vissza szeretne térni a megszokott szolgáltatásaihoz, van erre lehetőség?

Átszerződés után már nincs lehetőség a régi szolgáltatás visszaállítására. Ahogy a „Milyen szerelésre kell számítani az új hálózatra való csatlakozáskor?” pontban is leírásra került, az új technológia kiépítése, a régi hálózat elbontásával jár, továbbá a régi hálózat idővel megszüntetésre kerül, ezért az arra való visszatérés nem lehetséges.

Milyen módon tájékozódhat ügyfelünk arról, hogy mikor válik lehetségessé nála a bekötés?

  • Az átépítés kezdetekor és már a munkálatok közben is a helyi munkálatok elvégzésével megbízott kivitelezőink szórólapos tájékoztatást végeznek.
  • Az új hálózat indításakor a UPC SMS-ben értesítést küld azoknak, akik a mobiltelefonon történő tájékoztatáshoz hozzájárultak.
  • A kiemelt kapcsolattartójánál és ügyfélszolgálati számunkon készséggel várjuk minden tájékozódni vágyó ügyfelünket.
  • Üzletkötő kollégáink az átépítés után személyesen is megtalálhatók a területen.
  • Figyelje a UPC-től érkező számlaleveleket, amelyekben további tájékoztatásokat talál.