Hívás átirányítás

Legyen elérhetõ,bármelyik telefonján hívják!

Hangposta

Fontos hívást vár (UPC telefonján), de el kell ugrania otthonról? Nem kell aggódnia! Irányítsa át hívásait bármely más telefonszámra (Pl. mobil számára)! Javasoljuk a „hívásátirányítás feltétel nélkül”, vagy a „nem felel típusú hívásátirányítás” szolgáltatások használatát. A feltétel nélküli hívásátirányításnál minden esetben megtörténik az átirányítás. A "nem felel" típusú átirányításnál csak akkor történik meg átirányítás, ha az Ön készülékére érkező hívásokat 6 kicsengésig nem fogadja. Az Ön telefonjáig a hívó félnek kell fizetni a beszélgetést, az Ön telefonjától az átirányítás helyéig tartó átvitelt, azaz az átirányított szakaszt Önnek számlázzuk. Az átirányított szakaszra az adott upc telefon előfizetés díjszabása érvényes. Ha Ön UPC telefonszámáról egy másik UPC telefonszámra irányítja át a hívásait, akkor az átirányítás díjmentes.

A szolgáltatás be- és kikapcsolását az alábbi módon végezze:

A „feltétel nélküli hívásátirányítás” beállítása:
  • 1: Emelje fel a kagylót és várja meg a tárcsahangot
  • 2: Készülékén üsse be a * 2 1 * billentyűket
  • 3: Billentyűzze be azt a számot, melyre hívásait feltétel nélkül át szeretné irányítani. Amennyiben az állomás az 1-es (budapesti) körzeten kívül van, vagy mobiltelefon, a telefonszám előtt üsse be a belföldi előhívót (06) és a körzetszámot, ha külföldi számra szeretné átirányítani hívásait, akkor a számot a nemzetközi előtéttel (00) és az ország kijelölő számmal együtt adja meg.
  • 4: végül nyomja meg a # gombot.
  • 5: A rendszer automata hangüzenettel visszaigazolja a hívásátirányítás bekapcsolását.
Hangposta

Segítségre van szüksége?

Lépjen kapcsolatba velünk.